Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?  (Luettu 10507 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 16, 2021, 13:41:28 »
Mulla on mielikuva siitä että olisin myös lukenut vastaavasta, mutta millään hakusanoilla ei tule osumia. Ymmärtääkseni googlesta saa myös poistatettua itseä koskevia artikkeleita että oliskohan kyseinen hupakko poistattanut sen kun ei kertakaikkiaan löydy.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #61 : Heinäkuu 16, 2021, 13:47:09 »
^ Löytyy vain uutinen, että tällainen tapaus on ollut oikeuden käsittelyssä, mutta oikeuden päätöstä ei löydy.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #62 : Heinäkuu 16, 2021, 13:49:01 »
KP89:n ongelmana on se, että rahat on enimmäkseen annettu lahjana ja esimerkiksi velkakirjoja ei ilmeisesti ole tehty. Etukäteen maksetuista seksipalveluista on käytännössä sana sanaa vastaan -tilanne.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #63 : Heinäkuu 16, 2021, 14:29:01 »
^ Mutta oliko annettu käteisenä? Jos tilisiirtona niin silloin näyttöä rahan siirtymisestä luonnollisesti löytyy. Tai asiaan liittyviä viestejä.
Perfektionisti.

Poissa Apunicki

  • Full Member
  • Viestejä: 318
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #64 : Heinäkuu 16, 2021, 14:53:48 »
^ Kyllä Suomessa saa rahaa siirtää, mutta se on totta, että viesteistä voisi saada viitteitä esimerkiksi lainasta.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #65 : Heinäkuu 16, 2021, 14:59:28 »
^ Löytyy vain uutinen, että tällainen tapaus on ollut oikeuden käsittelyssä, mutta oikeuden päätöstä ei löydy.
Joo, löytyy uutinen attä nainen haastoi miehen käräjille. Mutta itse asiassa muistelen ettei käräjäoikeus lopulta ottanut juttua edes käsittelyyn juuri em. syyhyn vedoten. Naisen nimikin löytyy, mutta ei muita uutisia aiheesta. Olisko sitten ollut toi päätös vain paperilehdessä, tai sitten ko. henkilö on tosiaan poistattanut noita osumia googlesta.

Kyllä Suomessa saa rahaa siirtää, mutta se on totta, että viesteistä voisi saada viitteitä esimerkiksi lainasta.
Varmaan sinä tilisiirrossakin joku viesti täytyy olla, pankin järjestelmät sen muistaakseni vaatii jos ei ole viitenumeroa.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #66 : Heinäkuu 16, 2021, 15:03:39 »
Vittu mitä amatöörejä tai oikeastaan umpi idiootteja. Tarinan molemmat sankarit joutaisi johonkin ceepee hoitolaan.

Miten maailman yksinkertaisimmasta asiasta, pillun myyminen/ostaminen, saadaan oikeus juttu.
Jos on niin jälkeenjäänyt ettei tiedä miten pillua myydään tai ostetaan = saunan taakse vaan

Eli ketjun kysymykseen - niin pitäisi tehdä
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3568
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #67 : Heinäkuu 16, 2021, 15:26:09 »
Mikäli ketjun aloittaja puhuu totta, niin meikäläisellä on sellainen intuitio että tämä ilolintu tuskin on yksin tällaisen kusetuksen takana. Voi olla että uhreja on aika monta ja takana on joku kusettajaliiga jonka tyypit kävi kovistelemassa kotona asti. Veikkaan että Suomenlahden eteläpuolelta.
Mielikuvitus nyt laukkaa aika kovasti näin perjantaiehtoona.
Tuohivirsupersu

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #68 : Heinäkuu 16, 2021, 15:43:50 »
KP89:n teksteissä on liikaa epäjohdonmukaisuuksia, sivuraiteille tulvivaa rönsyilyä ja ylidramatiikkaa.  Ei ole noloa millään tapaa se ettei usko kaikkea mitä lukee. Perun kaikki viestini tässä ketjussa heti jos saan konkreettisia todisteita nähtäväksi. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #69 : Heinäkuu 16, 2021, 15:56:21 »
KP89:n teksteissä on liikaa epäjohdonmukaisuuksia, sivuraiteille tulvivaa rönsyilyä ja ylidramatiikkaa.  Ei ole noloa millään tapaa se ettei usko kaikkea mitä lukee. Perun kaikki viestini tässä ketjussa heti jos saan konkreettisia todisteita nähtäväksi. :)
Kuinka usein täällä on saatu konkreettisia todisteita nähtäväksi kun joku pt on alkanut syyttää turskaa jostain negatiivisesta?  ::)
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #70 : Heinäkuu 16, 2021, 16:02:12 »
^ minä olen saanut aina mutta sinä et tietenkään koskaan.
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2507
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #71 : Heinäkuu 16, 2021, 16:06:34 »
Vastuu on aina lukijalla. Valitettavasti sitä on (liian) helppo käyttää hyväksi. Jotkut ovat tämän sisäistäneet. Minunkin privaboksini on täynnä "todisteita" ties mistä, mutta harmillisesti foorumin säännöt kieltävät niiden käytön.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1283
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #72 : Heinäkuu 16, 2021, 16:08:16 »
^^^Jäisin niin mielelläni vänkäämään tästä enemmänkin mutta tarttee lähteä nyt susikoiran kanssa uimaan. Illalla sitten. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3568
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #73 : Heinäkuu 16, 2021, 17:03:00 »
KP89:n teksteissä on liikaa epäjohdonmukaisuuksia, sivuraiteille tulvivaa rönsyilyä ja ylidramatiikkaa.  Ei ole noloa millään tapaa se ettei usko kaikkea mitä lukee. Perun kaikki viestini tässä ketjussa heti jos saan konkreettisia todisteita nähtäväksi. :)
Korviaan myöten ihastuneen hieman yksikertaisen miehen tuskailua ja avautumista kun on huolissaan rakkautensa kohteesta. Toimiihan tuollainen huijaaminen naisiinkin. Auervaara erikoistui huijaamaan akateemisesti koulutettuja äveriäitä naisia joilla olisi luullut olevan älliä haistaa petkutus mutta ei, Auervaara sai näiltä rakkauskirjeitä vieläkin kun istui linnassa tuomiotaan.
Tuohivirsupersu

Poissa EsaNahka

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #74 : Heinäkuu 16, 2021, 17:49:39 »
Kyllähän näitä huijareita valitettavasti on liikkeellä taas..

Itselläni kävi tässä 2 viikkoa sitten vähän vastaavanlainen tapaus.

Istuin viattomana helteisenä päivän hikisenä penkillä, kun viehättävä herttainen  neiti tarjosi suihkumahdollisuutta huoneessaan. Otin iloiten tarjouksen vastaan, olisihan sitä vilvoittavan suihkun jälkeen taas raikasolo.
Suihkun ajaksi jätin lompakkoni sisällön, noin 250€ hänen yöpöydälleen.
Tultuani suihkusta, hän härskisti kiinnitti huomioni muualle suutelemalla ja käyttämällä minua muutenkin seksuaalisesti hyväkseen noin tunnin ajan. Käsittelyn jälkeen olin hikisempi kuin saapuessani ja sen verran hämilläni, etten muistanut rahojani enää. Vaan poistuin tilaisuuden niin salliessa nopeasti huoneesta.

Nyt olen sitten samalla lailla kuin  KP89 käynyt nostamassa lisää rahaa ja odottelen penkillä, ja jännityksellä odotan onnistuuko huijjari toistamiseen huijauksessaan...
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 16, 2021, 17:52:26 kirjoittanut EsaNahka »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #75 : Heinäkuu 16, 2021, 17:59:14 »
^Saman tyyliseen rikoksen suoritustapaan tulee törmättyä tämän tästä. Hieman eri variaatioilla.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3568
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #76 : Heinäkuu 16, 2021, 18:21:14 »
Kyllähän näitä huijareita valitettavasti on liikkeellä taas..

Itselläni kävi tässä 2 viikkoa sitten vähän vastaavanlainen tapaus.

Istuin viattomana helteisenä päivän hikisenä penkillä, kun viehättävä herttainen  neiti tarjosi suihkumahdollisuutta huoneessaan. Otin iloiten tarjouksen vastaan, olisihan sitä vilvoittavan suihkun jälkeen taas raikasolo.
Suihkun ajaksi jätin lompakkoni sisällön, noin 250€ hänen yöpöydälleen.
Tultuani suihkusta, hän härskisti kiinnitti huomioni muualle suutelemalla ja käyttämällä minua muutenkin seksuaalisesti hyväkseen noin tunnin ajan. Käsittelyn jälkeen olin hikisempi kuin saapuessani ja sen verran hämilläni, etten muistanut rahojani enää. Vaan poistuin tilaisuuden niin salliessa nopeasti huoneesta.

Nyt olen sitten samalla lailla kuin  KP89 käynyt nostamassa lisää rahaa ja odottelen penkillä, ja jännityksellä odotan onnistuuko huijjari toistamiseen huijauksessaan...
Vei rahat ja kajosi seksuaaliseen koskemattomuuteesi?!!...
KP pääsi vähällä kun vaan rahat vietiin.
Tuohivirsupersu

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9087
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #77 : Heinäkuu 17, 2021, 15:20:20 »
Vastuu on aina lukijalla. Valitettavasti sitä on (liian) helppo käyttää hyväksi. Jotkut ovat tämän sisäistäneet. Minunkin privaboksini on täynnä "todisteita" ties mistä, mutta harmillisesti foorumin säännöt kieltävät niiden käytön.
Siis minähän annan aina luvan julkaista mun privat jos joku sekopäinen persereikä väittää multa saaneensa jotain. Kummallista kyllä, niitä ei sitten ikinä löydy.

Itsehän laitan sekopäiset privat mm.DeeDeen privat aina ylläpidolle ja sanon - katsokaas mitä hullu pappa huittisista taas huokailee  :laught:

Turhaan niitä täällä on levitellä. Todisteet sinne minne todisteet kuuluu.

Huoralta kun persereikä jotain todisteita vaatii niin se on huoralle yleensä LOSE - LOSE tilanne. Jos todisteita ei laiteta - huora valehtelee
Jos todisteet laitetaan - persereikä huuta että huora ei ole luotettava

Joten edelleen, ylläpidolle vaan kaikki ja antaa persereikien haista keskenään.

(mun mielestä tietysti julkinen nolaaminen on aina herkkua)
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2507
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #78 : Heinäkuu 21, 2021, 14:46:50 »
Siis minähän annan aina luvan julkaista mun privat jos joku sekopäinen persereikä väittää multa saaneensa jotain. Kummallista kyllä, niitä ei sitten ikinä löydy.

Ei tuossa mitään kummallista ole. Koska nimimerkkisi ei ole valvojien eikä administraattoreiden listalla, niin "lupasi" tuskin oikeuttaa ketään rikkomaan foorumin sääntöjä. Itse en ainakaan julkistaisi luvallasikaan yhtään sinulta saamaani yksityisluonteista viestiä, olkoot kuinka sekopäisiä tahansa.


Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #79 : Elokuu 07, 2021, 23:34:37 »
En ole aikoihin lukenut täältä foorumilta aihetta...

Minulla tosiaan on olemassa kaikki viestit tämän Cinderellan kanssa, joista ilmenee vähintään suurin osa maksuista. Myös tilisiirto on tehty aikoinaan.
Joku ilmeisesti palveluntarjoaja tuolla mainitsi, että olisin kuvankaappaukset toiselle foorumille tehnyt.
Asia nyt on kuitenkin siis poliisilla, ja jos kuvat muokkaisin itse niin joutuisin siitä varmaan itse vastuuseen.
Muokkasin niistä kuvankaappauksista vain hänen nimensä tietysti pois suttaamalla.

Tilanne on hyvin harmittava ja tätä en olisi yhtään halunnut. Yritin yrittämällä olla hänelle hyvä, että saisin sen hyvän kokemuksen jonka olisin tarvinnut.
Mielestäni Cinderellan olisi pitänyt osata ajatella ihmisenä ja inhimillisesti annettua apua jonka tarjosin, ja sitä vastaan antaa se mistä sovittiin.
Mulle on edelleen suuri kysymysmerkki että miksi hän haluaisi tarkoituksella loukata jotakuta näin??? Tuo asia ei vain uppoa päähän.

Lisäksi kun hän lupasi ne 5 käyntiä, joita sitten ei tullutkaan. Tarjouduin ihan itse hänelle, että niiden ei tarvitsisi sisältää seksiä.
Olen siis yrittänyt tehdä asiasta hänelle hyvin helppoa monella tapaa, antanut aina aikaa ja ymmärrystä niihin peruttuihinkin aikoihin ym.
Mutta ei mistään pientäkään kiitosta...

Hottis Puuma:lle voin omasta puhelimestani viestit näyttää jos uudellamaalla pyörit.

Ainiin, toisella foorumilla kerroinkin jo että joku hänen ystävistään lähetti minulle FB:ssä uhkauksen, jonka voi tulkita vahingonteko tai peräti tappouhkauksena...
Uskon tuon olevan vain pelottelua, että en yrittäisi periä rahoja takaisin, mutta ei onnistu.

Muokataan viestiä vielä;
En siis usko että nämä jotka minunkin kotona kävivät olisi hänen porukoitaan, epäilin sitä kyllä välillä mutta tässä on monia piirteitä jotka ei täsmää.
Pelkästään jo se kun hänet hain sieltä tuusulasta, ja nämä oli siis niitä samoja tyyppejä ketkä hänet sinne kutsuivat tarkoitetuille ohareille, ja jotka kävivät kotonani.
Olen antanut Cinderellalle tässä syksystä lähtien paljon suojaa näitä kohtaan, koska tässä on yksi piirre jota en vielä halua esiin tuoda, mutta jos olisin vienyt nämä toiset tyypit poliisille niin Cinderellakin olisi joutunut sanktioihin.
Monimutkainen tilanne tuokin.
Lukijan on vaikea nähdä kokonaistilannetta kun tarinasta tietää vasta puolet.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 07, 2021, 23:48:43 kirjoittanut KP89 »