Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille  (Luettu 7051 kertaa)

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #20 : Heinäkuu 01, 2021, 03:12:17 »
Voi teitä yksisilmäisiä, mitä mulle yksi neito kertoi niin reilun toistasataa päivä maksaa normi 700-800€ kk. Normikämppä. Ja olen useita tyttöjä samoissa asunoissa tavannut, hieman on huvittanut hystrrely ovella kun aivan varmasti kaikki tietää mitä tuossa asunnossa tapahtuu kun ukkoa hyppää aamusta iltaan. Ihan sama on ilmoitusten hinnat. Parin kolmen hoitelusta menee rahat jollekin vähintäänkin puolihämärämiehelle jolla on yhteydet tulomaahan. Jonkun verran on tietääkseni pikkukonnia jotka bulvaanien avulla hankkiin vuokrakämppiä saaden kolminkertaisen tuoton rahoilleen. Ja joku jää vaille kämpät, lisäksi on varmaan kiva kasvattaa lapsia kun naapurista kuuluu jatkuvaa naimisen läiskettä ja erinäköistä Hispania juoksee puolen tunnin välein katse harhailen ujosti viheltäen rapussa. Ja pihalla vanhat ukot kulkee edestakaisin kännykkään katsoen kuin pokemoneja etsimässä. Terveisin yksi hiipareista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #21 : Heinäkuu 01, 2021, 07:23:15 »
En minä muista sihteereistä tiedä, mutta itse vuokrasin kyllä ihan vaan yksityisiltä tavallisilta ihmisiltä asuntoja, noiden firmojen sisäänkirjauskäytännöt ja hinnatkin meni itsellä yli hilseen. Kentsu ei taida olla enää ihan kartalla.
Mutta on totta, että tuli tarjouksia puhelimeen "huorakämpistä" yleensä ulkomaalaisilta miehiltä. Korostuu Kentsun puheissa muutenkin se, että tietää sen ulkkari paritettujen hommat, mutta ei mitään hajua hänellä itsenäisesti toimivista yrittäjistä. Kentsu tekee lausunnoissaan aika paljon hallaa meille. Joten vitun Kentsu päivitä tetämystäsi, kun kunnon ex huorapoliisin pitää lukea myös Seksisaittia.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #22 : Heinäkuu 01, 2021, 09:34:04 »
En minä muista sihteereistä tiedä, mutta itse vuokrasin kyllä ihan vaan yksityisiltä tavallisilta ihmisiltä asuntoja, noiden firmojen sisäänkirjauskäytännöt ja hinnatkin meni itsellä yli hilseen. Kentsu ei taida olla enää ihan kartalla.
Mutta on totta, että tuli tarjouksia puhelimeen "huorakämpistä" yleensä ulkomaalaisilta miehiltä. Korostuu Kentsun puheissa muutenkin se, että tietää sen ulkkari paritettujen hommat, mutta ei mitään hajua hänellä itsenäisesti toimivista yrittäjistä. Kentsu tekee lausunnoissaan aika paljon hallaa meille. Joten vitun Kentsu päivitä tetämystäsi, kun kunnon ex huorapoliisin pitää lukea myös Seksisaittia.

Mutta entäs jos se dementia-aste on päässyt koholle ja vaikeutunut, ja hänen vain kannattaisi tajuta se voidakseen lopultakin jäädä eläkkeelle...?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #23 : Heinäkuu 01, 2021, 11:30:27 »
Mä luulen että Kentsu tietää missä mennään. Jos se ei itse lue näitä palstoja niin sillä on todennäköisemmin joku mielinkielin oleva pikkuapulainen, joka screenshottailee sille juttuja.

Oon meinaan joutunut kerran käymään kyttiksellä puhuteltavana hermoheikon sieniä syöneen mummon takia joka pahoitti mielensä mun kommentista eräässä Facebookin ryhmässä. Oli parit screenshotit ottanut ja vaati mulle rankkua. :D Komean rikostutkijan kanssa vähän nauramiseksi sitten meni koko homma. Lopputulos: ei ylittänyt syytekynnystä.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #24 : Heinäkuu 08, 2021, 12:04:22 »
Kauan, kauan sitten käytin ns yksityistä asunnonväitysfirmaa, jonka nimeä en muista. Asunto oli noin 100 Mannerheimintiellä. Uusi rakennus vanhojen välissä, viereissä korttelissa tapasin Marianeidon eka kertaa. Juteltiin pitkään.

Laatikostoissa peruukkeja ja muuta tillbehööriä. Kaksikerroksinen tosi kiva kämppä. Muistaako joku muukin sen? Vinosti vastapäätä oii Alepa tai joku.

Joten en usko että nämä välittäjät ovat hävinneet. Aina löytyy ahne vuokranantaja ja välittäjä, joka sanoo tervetuloa, huora.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 12:16:17 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #25 : Heinäkuu 08, 2021, 12:22:52 »
Joten en usko että nämä välittäjät ovat hävinneet. Aina löytyy ahne vuokranantaja ja välittäjä, joka sanoo tervetuloa, huora.
Ahne? Ahne välittäjä anheelle huoralle? Huora tekee työtään ilman riskiä, koska se ei ole laitonta. Välittäjällä on riski että yhteiskunta iskee bisnekseen, lakiin vedoten sanoen että et saa vuokrata kenelle tahansa. Välittäjällä riski. Riskillä on aina hinta, muuten kukaan ei ota riskiä.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #26 : Heinäkuu 08, 2021, 12:27:07 »
^ Nyt täytyy sanoa että osui ja upposi.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #27 : Heinäkuu 08, 2021, 12:28:33 »
Joten en usko että nämä välittäjät ovat hävinneet. Aina löytyy ahne vuokranantaja ja välittäjä, joka sanoo tervetuloa, huora.
Ahne? Ahne välittäjä anheelle huoralle? Huora tekee työtään ilman riskiä, koska se ei ole laitonta. Välittäjällä on riski että yhteiskunta iskee bisnekseen, lakiin vedoten sanoen että et saa vuokrata kenelle tahansa. Välittäjällä riski. Riskillä on aina hinta, muuten kukaan ei ota riskiä.

Olen niin pahoillani toimeentulosi puolesta.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #28 : Heinäkuu 08, 2021, 13:30:10 »
Joten en usko että nämä välittäjät ovat hävinneet. Aina löytyy ahne vuokranantaja ja välittäjä, joka sanoo tervetuloa, huora.
Ahne? Ahne välittäjä anheelle huoralle? Huora tekee työtään ilman riskiä, koska se ei ole laitonta. Välittäjällä on riski että yhteiskunta iskee bisnekseen, lakiin vedoten sanoen että et saa vuokrata kenelle tahansa. Välittäjällä riski. Riskillä on aina hinta, muuten kukaan ei ota riskiä.

Olen niin pahoillani toimeentulosi puolesta.
Mun bisneksiin ei iske kuin verottaja, mistä voit tietysti olla pahoillasi puolestani, omasta puolestasi et niinkään.

Muuten aika arvattava argunmentointivirhe sinulta.
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #29 : Heinäkuu 08, 2021, 16:40:58 »
Olimme siellä mm *****  kanssa monta kertaa, se oli mahdollista koska oli kaksi kerrosta. Oi niitä aikoja...oli kyllä hauskaa.


Se olikin Mannerheimintie 49 ja ****** kämppä samassa korttelissa. Siellä käyneet varmaan muistavat, Nordenskjödinkadun kulma.
Annetaan lopettaneiden ja varsinkin haudan levossa olleille rauha.

On se nyt perkele kun et ymmärrä olla hiljaa tietyistä asioista saati tietyistä ihmisistä.
Voi IsäKissanVittu sun kanssa että osaat olla aidosti idiootti.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 17:50:02 kirjoittanut Mummo »
Why so fragile?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #30 : Heinäkuu 08, 2021, 17:12:46 »
^Siis niin tämä kertakaikkiaan.

Mua kuvottaa todella menehtyneen kollegan nimen mainitseminen tässä yhteydessä, eikä tarvitse elossa olevienkaan nimiä turhaan hokea, jotka eivät alalla enää ole.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #31 : Heinäkuu 08, 2021, 17:44:18 »
Joten en usko että nämä välittäjät ovat hävinneet. Aina löytyy ahne vuokranantaja ja välittäjä, joka sanoo tervetuloa, huora.
Ahne? Ahne välittäjä anheelle huoralle? Huora tekee työtään ilman riskiä, koska se ei ole laitonta. Välittäjällä on riski että yhteiskunta iskee bisnekseen, lakiin vedoten sanoen että et saa vuokrata kenelle tahansa. Välittäjällä riski. Riskillä on aina hinta, muuten kukaan ei ota riskiä.

Olen niin pahoillani toimeentulosi puolesta.
Mun bisneksiin ei iske kuin verottaja, mistä voit tietysti olla pahoillasi puolestani, omasta puolestasi et niinkään.

Muuten aika arvattava argunmentointivirhe sinulta.

No uskon että asuntoa väitysfirman kautta vuoraava tietää että etenkin HKI keskusta menee prostituutioon.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #32 : Heinäkuu 08, 2021, 19:29:43 »
No, onpa hauska homma, tietäjät tietävät keistä puhun. Kertaan vielä että huhhahhei, oli hauskaa siinä kämpässä- Onkohan se edelleen vuokrattavissa?
Mannerheimintie Nordensköldin risteysksen jälkeen, Alepaa vastapäätä, uusi talo vanhojen välissä. Otin jokaisesta tulijasta kuvan. Asunnossa oii videoyhteys alakertaan.

Mitäs siitä sanotte?

Onneksi mun ei tarvinnut käyttää kuvia.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 08, 2021, 19:42:02 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #33 : Heinäkuu 08, 2021, 19:51:33 »
Tällä kertaa moderointi saa pisteet.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #34 : Heinäkuu 08, 2021, 19:56:34 »
No, onpa hauska homma, tietäjät tietävät keistä puhun. Kertaan vielä että huhhahhei, oli hauskaa siinä kämpässä- Onkohan se edelleen vuokrattavissa?
Mannerheimintie Nordensköldin risteysksen jälkeen, Alepaa vastapäätä, uusi talo vanhojen välissä. Otin jokaisesta tulijasta kuvan. Asunnossa oii videoyhteys alakertaan.

Mitäs siitä sanotte?

Onneksi mun ei tarvinnut käyttää kuvia.
Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut mitä tuollaiset kirjoittelut vaikuttavat asiakkaisiisi? Kuka hullu tohtii tulla luoksesi jos haluaa säilyttää anonyymiteettinsä? Tiedä mitä julkaiset siiderihumalassa? Oli tuo sitten totta tai ei.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7665
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #35 : Heinäkuu 08, 2021, 20:49:23 »
^^^Ei niitä vanhojakaan kadunnimiä tänne, kaupunginosan voi mainita.

Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #36 : Heinäkuu 08, 2021, 20:49:45 »
No, onpa hauska homma, tietäjät tietävät keistä puhun. Kertaan vielä että huhhahhei, oli hauskaa siinä kämpässä- Onkohan se edelleen vuokrattavissa?
Mannerheimintie Nordensköldin risteysksen jälkeen, Alepaa vastapäätä, uusi talo vanhojen välissä. Otin jokaisesta tulijasta kuvan. Asunnossa oii videoyhteys alakertaan.

Mitäs siitä sanotte?

Onneksi mun ei tarvinnut käyttää kuvia.
Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut mitä tuollaiset kirjoittelut vaikuttavat asiakkaisiisi? Kuka hullu tohtii tulla luoksesi jos haluaa säilyttää anonyymiteettinsä? Tiedä mitä julkaiset siiderihumalassa? Oli tuo sitten totta tai ei.
Eiköhän tuollainen kuvaaminen lupaa kysymättä/ilmoittamatta ole myös laitonta.
Perfektionisti.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #37 : Heinäkuu 08, 2021, 21:11:31 »
Taitaa olla punkkuhanapakkaus taas keventynyt sen verran, että provokynnys on hormaalia alhaisempi ja jutut sen mukaisia. Mutta totenahan nuo jokaisen yksityisyyttään varjelevan seksinostajan kannattaa ottaa.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Poliisi epäilee: Yritykset vuokraavat asuntoja suoraan prostituoiduille
« Vastaus #38 : Heinäkuu 09, 2021, 06:45:29 »
No, onpa hauska homma, tietäjät tietävät keistä puhun. Kertaan vielä että huhhahhei, oli hauskaa siinä kämpässä- Onkohan se edelleen vuokrattavissa?
Mannerheimintie Nordensköldin risteysksen jälkeen, Alepaa vastapäätä, uusi talo vanhojen välissä. Otin jokaisesta tulijasta kuvan. Asunnossa oii videoyhteys alakertaan.

Mitäs siitä sanotte?

Onneksi mun ei tarvinnut käyttää kuvia.
Ei millään pahalla, mutta oletko ajatellut mitä tuollaiset kirjoittelut vaikuttavat asiakkaisiisi? Kuka hullu tohtii tulla luoksesi jos haluaa säilyttää anonyymiteettinsä? Tiedä mitä julkaiset siiderihumalassa? Oli tuo sitten totta tai ei.


Suattaapi olla, suottaapi olla olemati. Vastuu on kuulijalla.

Poissa Jekyll

  • Full Member
  • Viestejä: 347
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Tässähän on selkeästi jätetty käyttämättä huikea lisabusiness. Jokaiselle pillun ostajalle passikuva kaupan päälle. Suattaspa vaikka tulla asiakasvyöry tahi sitten ei, mäne ja tiijjä..

Kuopiossa hutsut käyttävät aika usein firmojen vuokraamia asuntoja. Heti tietää mistä asunnosta on kyse kun kuulee kadun.

Ainakin yksi kertoi, että on luotettavampaa hoitaa vuokra-asiat firman kanssa. Ehkäpä firmat ei kysele sen kummemmin ja muutenkin asioiden hoitaminen sujuvampaa kuin yksityisen kanssa (tämä pelkkää mutuilua).
Ehkä otin, ehkä en
Yhdet Ukrainalle! 🇺🇦