Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iän merkitys hupakoinnissa  (Luettu 4253 kertaa)

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #20 : Kesäkuu 29, 2021, 20:51:55 »
Iällä ei ole väliä, kunhan kemiat kohtaa, niin nautinto on parempi. Ihan nuoret ei yleensä kiinnosta (joitain poikkeuksia kyllä on), 20-30 haitarissa etenkin loppupäässä voisi olla aseampia, 30-45 löytyy varmemmin (uskaltavat paremmin heittäytyä ja muutenkin itse varmempia sekä keskustelukin sujuu, jos on aikaa). Ilmoitusten iän mukaan en ole ollut koskaan yli 45, niin en osaa sanoa heistä mitään. Joka ikäryhmässä on kuitenkin kropaltaan sellaisia naisia mistä itse tykkään, mutta luonne&kemiat tietäisi vasta paikan päällä, jos kävisi. Mutta tällä hetkellä tiedän kehen/keihin voi luottaa😘, niin miksi menisi merta edemmäs kalaan ja joutuisi mahdollisesti pettymään tai voisihan sieltä löytyä myös se palkinto, mutta pettymyksiä on koettu elämässä, niin pelataan varman päälle tällä hetkellä.

Ja kehen/keihin luottaa, niin osa voi olla, että ei olla tavattu, mutta viestittelytkin voi osoittaa, että synkkaisi, jos tavattaisiin
Feel so good...

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #21 : Kesäkuu 29, 2021, 21:32:33 »
Meikäläinen vastasi ettei osaa sanoa. - Iällä on jossain määrin merkitystä mutta se vaihtelee. Itseäni en tuosta parikymppisten naisten katselutilastoista (ainakaan tietoisesti) löydä, näissä hommissa tosin tullut törmättyä parikymppisiinkin jotka yllättäneet iloisesti mutta minkään sortin itseisarvo taikka pakkomielle tuo parikymppinen ei ole (tainnut koskaan ollakaan.) - Tiedän kyllä ikäisiäni kavereita jotka ovat kovastikin pelkkien nuorten, parikymppisten ja jopa täysi-ikäisten teinien perään, ovat vähän sitä tyyppiä jotka vetävät helposti "yleiset kauneuskäsitteet"-kortin esiin, pitävät sitä ainoana oikeana ja siitä poikkeamista outona - tämä ei ole kumminkaan estänyt seurustelemasta tai perustamasta perhettä ja tekemästä lapsia omanikäisensä kanssa. - Mutta kukin tyylillään. Sitä vaan että makuja on monia. - Tiedä sitten kun tulee tuo Dannyn 96v mittariin niin olisiko sitä silloin leipäsutena joku 18v lukiolaisplikka joka toisi meikäläiselle, leinin vaivaamalle vanhalle Masille tohvelit, ojentaisi kupin kuumaa kaakota ja antaisi vähän kopasta... - Veikkaan kyllä että lompuukista pitää silloin(kin) kaivella kohtalainen kasa seteleitä että moisesta tosi tulisi.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15189
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #22 : Kesäkuu 29, 2021, 22:05:40 »
Iällä ei sinällään ole mitään merkitystä. Jos nainen miellyttää silmää ja kemiat kohtaavat peli on selvä.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2046
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #23 : Kesäkuu 30, 2021, 01:00:23 »
"Enintään 50-vuotiaat".

Koska se pitää allaan kaikki nuoremmatkin vosut
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #24 : Kesäkuu 30, 2021, 03:58:01 »
25-33 vuotiaita kattelen ja ite oon sen 43v. Neitsyys kyllä himottas viedä joltain, mutta 18v. neitsyt lienee harvinaisuus näinä päivinä. Jehovan todistajissa niitä olis kyllä, mutta en pidä lieveilmiöistä. Kahdesti olisi muuten päässyt aikoinaan viemään neitsyyden, mutta meni pupu pöksyyn. Varmaan jäänyt kaivelemaan. Siis silleen, että minä olin 21v. ja 25v.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #25 : Kesäkuu 30, 2021, 14:41:38 »
Nyt tuli sinulta ihan hyvää pohdinhtaaa. Ja vastaus on, että kaikki ukot kuolaa sitä naapurin 18 v tiukkapeppua. Jos mietin itseäni siinä iässä, niin osasinko panna tai ottaa suihin. En osannut vissin, kun poikakaveri meni naapuriin vanhemman naisen hoitoon. Kohta nelikymppisenä tiedän että osaan, pikkasen harjoitellut tuossa. Ja mitä tulee vaikka ulkonäköön minä 18 v tai 38 v, niin itse itsekseen näen itseni peilistä nätimpänä nyt. Se on varmaan itsensä hyväksyminen, itsevarmuus ja jollain tavalla kasvamnen iän myötä. Tai vitut ihan sama ääliö aina ollut, nyt vaan hyväksyn sen.


Hienoa nimppara!!
Tuossa on perää ja asiaa.
Samoin pätee toistekin päin.
Kyllä se nuori tiukkapeppu ja kiinteät pienet tissit on mukavaa naida, mutta paras seksi olen kokenut n. +40vuotiaitten kanssa!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #26 : Kesäkuu 30, 2021, 18:21:07 »
Nyt tuli sinulta ihan hyvää pohdinhtaaa. Ja vastaus on, että kaikki ukot kuolaa sitä naapurin 18 v tiukkapeppua. Jos mietin itseäni siinä iässä, niin osasinko panna tai ottaa suihin. En osannut vissin, kun poikakaveri meni naapuriin vanhemman naisen hoitoon. Kohta nelikymppisenä tiedän että osaan, pikkasen harjoitellut tuossa. Ja mitä tulee vaikka ulkonäköön minä 18 v tai 38 v, niin itse itsekseen näen itseni peilistä nätimpänä nyt. Se on varmaan itsensä hyväksyminen, itsevarmuus ja jollain tavalla kasvamnen iän myötä. Tai vitut ihan sama ääliö aina ollut, nyt vaan hyväksyn sen.

Tässähän se oikeastaan jo tulikin. Eli itsevarmuus ja taidot.

Kyky siihen, että uskoo ja luottaa siihen, antaa todennäköisemmin vähemmän epäilyttävän käsityksen toiselle ihmiselle tavata. Sen oikeastaan jotenkin yleensä kai toinen ihminen aistii jo äänensävystä, rivienvälistä, tai hupakon tavasta toimia. Yli 3 vuotta kokeneempi hupakko on jo aivan toisella viivalla kuin mitä vasta-alkaja tai harrastelija. Plus, vuorovaikutustaidot ja tunneäly sekä ihmisten empatialla kohtelemisen taidot ovat hyvinkin saattaneet kasvaa kokemattomammasta lähtötilanteesta. Näin ainakin itse käsittäisin oman tilanteeni eri tavalla kuin ollessani 23-vuotias ja aloittelija.

Tilanteet muuttuu ja joillakin kehittyvät, mikä siis on jo itsessään huomioitavaa.

Toinen keskeinen piirre, kuten taidot ja ylipäätään se kehittyneempi ja varmempi persoona taitojen takana, on tärkeää. Kokemus monenlaisista erikoisistakin tilanteista ja toiveista sekä fantasioiden toteuttamisesta vuosien varrella voi sinällään hyvinkin olla meille hupakoille todella arvokasta.

Ja nyt kun joku mainitsi jonkun porukan ottaneen sen kauneuskortin esille, niin haluankin kysyä, että onko joillakin turskilla tai sivustaseuraajilla ym. tapauksilla realistinen käsitys siitä, millaista voi olla kauneus. Tarkoitan siis sitä, että voihan hupakko olla kaunis vartaloltaan ja kasvoiltaan vaikkapa vielä päälle 40-50 -vuotiaanakin, mikäli on pitänyt itsestään huolta.

Sitten tulee mieleen se ihmisen sisäinen kauneus, eli miten hyvin sellainen näkökulma otetaan huomioon. Esim. minulla kauneus ei määrity pelkästään ulkoisten tekijöiden perusteella, vaan myös persoonani, luonteeni ja arvomaailmani perusteella siinä suhteessa, millä tasolla näen oman kehitykseni ja millaisia kokemuksia sekä viisastumista on tapahtunut siinä määrin kuin mitä olen ilolla saanut kulkea tällä planeetalla. Sekä tietenkin myös miten paljon itsensä tunteminen ja hyväksyminen, tyytyväisyys nykyiseen elämääni, luottaminen omaan toimintaani ja intuitioon.

Oikeastaan kauneus laajemmassa mielessä voisi säilyä, vaikka ulkoiset puitteet eivät olisikaan täydelliset tai täysin samalla viivalla kuin mitä missit mitoissaan. Parhaimmillaan ainakin minä näen kauniina sellaisen kuvajaisen, josta ei välity ainostaan ulkonäkö, vaan myös luottamus itseensä, terveydestä huolehtiminen, kokemusten tuoma taitojen kehitys ja viisastumisen mahdollisuus sekä elämästään ja myös muidenkin ihmisten elämästä välittävä asenne. Eli että asenteella katsoo sinne peiliin hymyilevin elein. :)
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 30, 2021, 18:23:52 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #27 : Heinäkuu 02, 2021, 15:25:37 »
Aika kapea sulla toi ikähaitari missäs me 60 luvulla syntyneet? Meinasin äänestää itseäni muttei voinut. 😁


NIIIH!

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #28 : Heinäkuu 02, 2021, 15:32:07 »
Kyllähän sillä iällä on merkitystä, mummot ja itseäni vanhemmat ei niinkään kiinnosta.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #29 : Heinäkuu 02, 2021, 15:41:30 »
 Hutsu ja asiakas voivat ikääntyä rinta rinnan. Ensi viikolla tapaan taas miehen, jonka tapasin ensimmäistä kertaa 2006. Seksuaalisuus elää.

Poissa Vieras0183

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #30 : Heinäkuu 07, 2021, 08:32:27 »
Non ni, eikun eläkkeelle. Puhelimen vastaajaan viesti, että tavottelemanne palveluntarjoaja on ikähaarukanne ulkopuolella ;D

 ;D ;D

Kyllä se vaikuttaa tämmöinen 26-kesäinen oikein hyvin kelpaavan. Rahalla sekä ilmatteeks. Yheks illaks taikka vuosiksi.

Itseä viehättää kypsyys ja aikuisuus. Siten toivon että eläkeaika ei koita kun tässä muutaman vuoden päästä kolahtaa kolkytä lasiin. 😂

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #31 : Heinäkuu 07, 2021, 09:00:20 »
Non ni, eikun eläkkeelle. Puhelimen vastaajaan viesti, että tavottelemanne palveluntarjoaja on ikähaarukanne ulkopuolella ;D

 ;D ;D

Kyllä se vaikuttaa tämmöinen 26-kesäinen oikein hyvin kelpaavan. Rahalla sekä ilmatteeks. Yheks illaks taikka vuosiksi.

Itseä viehättää kypsyys ja aikuisuus. Siten toivon että eläkeaika ei koita kun tässä muutaman vuoden päästä kolahtaa kolkytä lasiin. 😂

Ai että eläkeikä kolmekymppisenä? Minä aloitin vasta nelikymppisenä.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #32 : Heinäkuu 07, 2021, 09:05:17 »
Nyt hei!

Eikös lopultakin kasvaessamme ja varttuessamme kypsyydessä ja viisaudessa, käykin niin, että oivallamme iän olevan pelkkiä numeroita? :D

Ei kai mitään limiittiä ylärajaksi siis välttämättä tarvita. Madonnankin persettä katsellaan edellään himokkaasti, vaikka madamella taitaa ikää olla päälle se 60 vuotta ainakin... Kaunis leidi, vaikka itse sanonkin ja vaikka onkin oman alansa eli toisen alan pioneeri.

Mutta uskon myös siihen, että tälläkin huorafirmojen alalla löytyy taatusti pirtsakan nuorekkaita ja itsestään huolehtivan näköisiä ja eloisia kaunottaria kuuskymppisissäkin. Se vain vähän vaihtelee, ketkä on niitä ja kenestä kaikista itsestä huolehtiva nuorekkuus ja geenit taas eivät paista läpi. Esim. Violaa voisin jopa haukkuakin yllättävän nätiksi ja eloisan ketteräksi neitoseksi ikäluokkaansa nähden.

Ja koska kokemus karttuu vuosissa ja lopulta vuosikymmenissä mitattuna hupakon elämässä, on siis itse asiassa jopa pikemminkin mahdollista, että nainen vain paranee vanhetessaan. Vähän niin kuin jonkin hienon viinityypin se reilusti vanhempi, kypsempi ja maukkaampi vuosikerta konsanaan. :kiss: :sheep:

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #33 : Heinäkuu 07, 2021, 13:20:11 »
Itse olin 21 vuotias kun aloitin hutsuilun ja parin kuukauden päästä täytän 47. Pitkä ja antoisa ura on ollut ja aion vielä jatkaa näillä näkymin viiskymppisiin.   :weightlifting:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #34 : Heinäkuu 07, 2021, 17:19:53 »
Itse olin 21 vuotias kun aloitin hutsuilun ja parin kuukauden päästä täytän 47. Pitkä ja antoisa ura on ollut ja aion vielä jatkaa näillä näkymin viiskymppisiin.   :weightlifting:

Ja tsemppiä sinulle siihen koitokseen sekä tuleviin 30-vuotisen urataipaleesi huipentuviin kakku-kahveihin ja muihin kemuihisi!  :)

Täytyy kyllä hämmästellä, miten noin pitkäaikaiseen pioneeriin ei itse osannut vielä esim. viime vuonnakaan suhtautua arvoisellasi tavalla. Tiedän sen ja jos minulla olisi aikakone, fiksaisin sillä elämän käsikirjoitusta edes hivenen kunnioittavampaan sävysuuntaan.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #35 : Heinäkuu 07, 2021, 17:21:40 »
Itse olin 21 vuotias kun aloitin hutsuilun ja parin kuukauden päästä täytän 47. Pitkä ja antoisa ura on ollut ja aion vielä jatkaa näillä näkymin viiskymppisiin.   :weightlifting:

Aika siistiä muuten👍. Onko sulla yhtään asiakasta kuka olisi matkustanut tuolta alkuajoista mukana?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #36 : Heinäkuu 07, 2021, 18:07:18 »
^Onhan noita matkan varralla mukana seurannut. :)

Osa on elämäntilanteiden, muuttojen tms muutosten takia jäänyt matkan varrelle, mutta uusiakin vuosien mittaan siunaantunut. Kaikki vakkarit on mielettömän mukavia tyyppejä mutta kaikkien perään ei mitenkään voi eikä pysty haikailla tyyliin mitähän sille herra X:lle kuuluu kun ei ole hetkeen käynyt. Seksityöntekijä ei soittele perään, vaan asiakas soittaa kun haluaa taas uudelleen tavata.
^^Ja SR on skenessä muitakin veteraaneja mutta mä taidan olla niistä kaikista eniten äänessä oleva tällä hetkellä. :D
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #37 : Heinäkuu 13, 2021, 11:18:54 »
Näyttäisi siis tämänhetkisten kyselytulosten mukaan siltä, että iällä ei olekaan niin suurta merkitystä kuin mitä aiemmin kuullun keskustelun perusteella olisi kai voinut olettaa. :)