Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Iän merkitys hupakoinnissa  (Luettu 4184 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Iän merkitys hupakoinnissa
« : Kesäkuu 28, 2021, 22:28:48 »
Tästä on varmaankin joskus aiemminkin avattu keskustelunaihe...

Mietin vain, minkälainen neito hupakointiskenessä kiinnostaa. Pitääkö sen olla nuori, noin parikymppinen, vai sytyttääkö kokeneemmat leidit ilman, että ikä olisi vain numeroita? Tähän ei varmasti ole yhtä yksiselitteistä vastausta.

Ikä on joillekin vain numeroita, ja toisille se taas on kypsyyden merkki ja mitta. Ainakin minulle, joka olen 27-vuotias ja voin hyvällä sydämellä monenlaisten kokemusten ja useamman vuoden hupakointiuran jälkeen edelleen todeta, että parhaat nuoruusvuodet ovat vasta edessäpäin. En tiedä, miten muilla.

Mutta minulla se iän tuoma kokemus tuo myös kypsyyttä, jollaista ei noin vähän reilu parikymppisenä makkarin puolella hupakointiuran aloittaessa ollut. Se kumpuaa siitä, kun olen paitsi tavannut kollegoitani ja reissannutkin, myös sitä, että on oppinut käsittelemään ja kohtaamaan paremmin ihmisiä. Aiemmin saatoin jäädä väittelemään ja vänkäämään häiriköiden kanssa, mutta nykyään osaan toisenlaisella ja pehmeämmällä tavalla toivoa ylipäätään kaikille ihmisille parasta ja onnea elämäänsä, sillä se ei ole minulta mitään pois. Päinvastoin koen voivani olla tyyni ja kiitollisin mielin, kun saan tsempata muitakin ja itselleni haastaviakin tapauksia.

Osaan asettaa paremmin myös rajat. Voin päättää, millaista meininkiä haluan palvella ja millaisen jätän suosiolla väliin. Toisaalta rajat ovat auenneet sillä tavalla uusilla väylillä, että osaa suhtautua erilaisiin ihmisiin toiveista ja taustoista riippumatta entistä uteliaammalla ja terveellä tavalla kiinnostuneellakin tavalla. Se tietynlainen avoin uteliaisuus ja seikkailunhaluisuus maailmaa kohtaan, pitäen kuitenkin omista rajoistaan ja turvallisuudestaan huolehtien, on tärkeää myös ymmärtää ja käyttäytyä sekä toimia sen mukaisesti.

Jotenkin vaikka näen nuorten naisten viehättävän miehiä, myös voisin hyvin kuvitella joidenkin toisten syttyvän vastaavasti hieman vanhemmista naisista, jotka sängyn puolella ja muuallakin palveluvalikoimassa tietävät, mitä oikein haluavat. Tämän trendin toki toivoisin jatkuvan myöhemminkin sen vuoksi, että on hyvä muistaa, keitä me hupakot oikein olemme. Kaikki me olemme joskus nuoria, ja sitten kun ikää kertyy lisää, kertyy myös elämänkokemusta. Ja se voi toisaalta joitakuita rikastuttaa, että voi olla kokeneempienkin hupakoiden seurassa.

Halusin vain kyselyn muodossa ja muutenkin mielenkiinnosta jakaa tämän muille. Ja haluaisin myös kuulla, millaisia kommentteja ja ajatuksia muutenkin ovat eri ihmiset saaneet asiaan liittyen. Millaiset hupakot siis viehättävät parhaiten ja onko iällä kuinka suuri merkitys? Voiko päälle 30-40 -vuotiaskin olla vielä viehättävä? Vai onko kokeneempi nainen juurikin viehättävimmästä päästä jonkun mielestä?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2021, 06:49:39 »
Nyt tuli sinulta ihan hyvää pohdinhtaaa. Ja vastaus on, että kaikki ukot kuolaa sitä naapurin 18 v tiukkapeppua. Jos mietin itseäni siinä iässä, niin osasinko panna tai ottaa suihin. En osannut vissin, kun poikakaveri meni naapuriin vanhemman naisen hoitoon. Kohta nelikymppisenä tiedän että osaan, pikkasen harjoitellut tuossa. Ja mitä tulee vaikka ulkonäköön minä 18 v tai 38 v, niin itse itsekseen näen itseni peilistä nätimpänä nyt. Se on varmaan itsensä hyväksyminen, itsevarmuus ja jollain tavalla kasvamnen iän myötä. Tai vitut ihan sama ääliö aina ollut, nyt vaan hyväksyn sen.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2021, 07:32:24 »
Aika kapea sulla toi ikähaitari missäs me 60 luvulla syntyneet? Meinasin äänestää itseäni muttei voinut. 😁

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2021, 07:40:38 »
Ja aiheeseen jatkaakseni, iso osa asiakkaista on keski-ikäsiä. Espoon Rouva varmaan osaisi kertoa tarkemmin.
Keski-ikä kun lähestyy, niin osa miehistä alkaa käydä huorissa. Minun mieheni Ville kyllä aloitti jo nuorempana sen, mutta nyt piti hommata AMG. Osa hankkii moottoripyörän, tosin Renelle, minun salarakkaalle riittää sama pappa Tunturi, millä se on ajellut lapsesta asti, siis jos se oli vaihtelevasti kunnossa.
Yhteistä kaikille keski-ikää lähestyville miehille on se, että pitää päästä ajelemaan nuoremalla ja ihan vitun kovaa; poikkeuksena Rene ja pappa Tunturi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2021, 07:44:58 »
Aika kapea sulla toi ikähaitari missäs me 60 luvulla syntyneet? Meinasin äänestää itseäni muttei voinut. 😁

No on on, missäs me 40-luvulla syntyneet ?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2021, 07:56:58 »
Jotkut tutkimukset sanoo, että miehet ovat kiinnostuneimpia reilu parikymppisisä naisista. Esimerkiksi OkCupidin käyttäjätiedoista louhitun datan mukaan   https://www.businessinsider.com/dataclysm-shows-men-are-attracted-to-women-in-their-20s-2014-10?r=US&IR=T . Tuo ehkä kuvaa, että minkä ikäisiä pimuja tulee silmäiltyä. Tuo ei myöskään kerro, että minkä ikäisiä suositaan kun halutaan ostaa seksipalveluita. Itse tykkään maksuseksikuvioissa pääasiassa abt kolmekymppisistä.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #6 : Kesäkuu 29, 2021, 08:02:56 »
Non ni, eikun eläkkeelle. Puhelimen vastaajaan viesti, että tavottelemanne palveluntarjoaja on ikähaarukanne ulkopuolella ;D

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2021, 08:04:50 »
Jotkut tutkimukset sanoo, että miehet ovat kiinnostuneimpia reilu parikymppisisä naisista. Esimerkiksi OkCupidin käyttäjätiedoista louhitun datan mukaan   https://www.businessinsider.com/dataclysm-shows-men-are-attracted-to-women-in-their-20s-2014-10?r=US&IR=T . Tuo ehkä kuvaa, että minkä ikäisiä pimuja tulee silmäiltyä. Tuo ei myöskään kerro, että minkä ikäisiä suositaan kun halutaan ostaa seksipalveluita. Itse tykkään maksuseksikuvioissa pääasiassa abt kolmekymppisistä.


Mielenkiintoinen juttu. Tosiaan tuo silmäily on aika eri asia kuin keskusteleminen/ajan viettäminen yhdessä. Silloin ehkä vanhemmat miehet suosisivat hieman enemmän ikäistään seuraa. Omaa silmääni miellyttää parhaiten kypsemmät 30-40 vuotiaat naiset. Tyylikkyys ja itsevarmuus sytyttävät.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #8 : Kesäkuu 29, 2021, 08:07:41 »
Nuoret on nättejä, mutta kyllä oman ikäisten eli n. 40v kanssa synkkaa parhaiten.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #9 : Kesäkuu 29, 2021, 08:13:18 »
En ole huomannut, että ikä automaattisesti toisi asiakkaan näkökulmasta mitään ekstraa palveluntarjoajan seksuaalisuuteen. Jotkut ovat seksuaalisia nuoresta pitäen ja jotkut eivät ole sitä 40-vuotiaana. Tämän on huomannut parin palveluntarjoajan kohdalla positiivisessa mielessä.  He olivat seksuaalisesti innokkaita ja kokeilunhaluisia parikymppisinä ja ovat sitä edelleen noin kymmenen vuoden jälkeen. Jotkut taas suorittavat palveluaan tarkan kaavan mukaan nelikymppisenä ja ovat todennäköisesti tehneet näin aina.

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #10 : Kesäkuu 29, 2021, 08:25:16 »
Nuoret on nättejä, mutta kyllä oman ikäisten eli n. 40v kanssa synkkaa parhaiten.
Tuota minä hain edellisellä kirjoituksellani.
Moni ehkä löytäisi seuraa oman ikäisistään ja maksuseksin kautta hakee nimenomaan sellaista mikä ei siviilissä olisi helposti löydettävissä/mahdollista.
Mutta ehkä hieman masentavaa, että miehien markkina-arvo ei laske samalla tavalla kuin naisten. Löytyisikö muuten tuollaista taulukkoa naisten silmäilystä miehiä kohtaan?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2021, 08:30:42 »
^Katso siitä mun edellisen postauksen linkistä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #12 : Kesäkuu 29, 2021, 08:50:25 »
^Katso siitä mun edellisen postauksen linkistä.
Okei, minäpäs tsekkaan.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #13 : Kesäkuu 29, 2021, 09:22:19 »
Tosiasiahan on että oli kumpi tahansa mies vai nainen, niin kun tulee ikää miehet alkaa Dannyiksi ja naiset varaa matkan Gambiaan....paitsi olen nähnyt ja kuullut täydellistä toisiinsa sitoutumista ja rakkautta; sitä sidosta ei yksi huora järkytä eikä kaksikaan.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #14 : Kesäkuu 29, 2021, 12:13:30 »
Sarjassa likainen vanha ukko. Olen ostanut palveluita vanhemmiltakin, mutta minulle 20-30 kaunis ja hoikka on se mitä hae. Sen verran on tosi pitkän avioliiton aikana tullut puuhailtua ja sitä ennen ihan jees näköisenä poikamiehenä. Että visuaalisuus on se juttu. Vieläkin on sen verran näköä ja karismaa että ikäisistäni saan ilman korvausta. Ja naisten seksuaalisuu ja vietti herää monilla vasta vanhemmalla iällä, eikä sellaista saa ostettua. Nyt on nää koronat ym. Jotta free sex on liian työlästä. Paukku lähtee parhaiten oikean käden avulla, katsellessa jotain kivaa. Nyt on jonkun aikaa hurjasteltu. Mutta palaan jonkun ajan päästä "siviiliin" ja jätän nämä nuoret kaunottaret kokonaan muiden haltuun.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6496
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #15 : Kesäkuu 29, 2021, 13:32:53 »
Nuoret parikymppiset naiset miellyttää omaa silmääni eniten ja tässä skenessä olenkin tavannut sihteereitä ikäväliltä 18 - 27. Maksullinen seksi tosiaan antaa mahdollisuuden toteuttaa sellaista mikä muuten ei olisi mahdollista, saa juuri sellaista seuraa mitä hakee.
<---  Saitin isoin lumikulli

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2392
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #16 : Kesäkuu 29, 2021, 13:51:42 »
Sopiva ikä lienee käytännössä jossain 25-30 paikkeilla, että on hyvässä tikissä vielä muttei näytä liian lapselta.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #17 : Kesäkuu 29, 2021, 15:12:53 »
on sillä iällä vaan merkitystä. alle parikymppiset on joo kivoja, mutta tulee liiaksi
oma tytär mieleen. siinä 30-50v nainen on parhaimmillaan.

ps. Dannyn seksielämän seuraaminen on jo oksettavaa...sehän on jo melkein 100v.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2620
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #18 : Kesäkuu 29, 2021, 16:12:19 »
Parhaat kyydit olen saanut 30 - 40 vuotiailta hupakoilta. Sen ikäiset naiset on vaan yleensä itsevarmempia, kuin nuoremmat ja se on seksikästä :inlove:
Muutama poikkeus on toki löytynyt tosta 20 - 30 ikäluokasta.
Oma ikä alkaa vitosella, muistaakseni :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Iän merkitys hupakoinnissa
« Vastaus #19 : Kesäkuu 29, 2021, 20:51:55 »
Iällä ei ole väliä, kunhan kemiat kohtaa, niin nautinto on parempi. Ihan nuoret ei yleensä kiinnosta (joitain poikkeuksia kyllä on), 20-30 haitarissa etenkin loppupäässä voisi olla aseampia, 30-45 löytyy varmemmin (uskaltavat paremmin heittäytyä ja muutenkin itse varmempia sekä keskustelukin sujuu, jos on aikaa). Ilmoitusten iän mukaan en ole ollut koskaan yli 45, niin en osaa sanoa heistä mitään. Joka ikäryhmässä on kuitenkin kropaltaan sellaisia naisia mistä itse tykkään, mutta luonne&kemiat tietäisi vasta paikan päällä, jos kävisi. Mutta tällä hetkellä tiedän kehen/keihin voi luottaa😘, niin miksi menisi merta edemmäs kalaan ja joutuisi mahdollisesti pettymään tai voisihan sieltä löytyä myös se palkinto, mutta pettymyksiä on koettu elämässä, niin pelataan varman päälle tällä hetkellä.

Ja kehen/keihin luottaa, niin osa voi olla, että ei olla tavattu, mutta viestittelytkin voi osoittaa, että synkkaisi, jos tavattaisiin
Feel so good...