Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Käsikirjoitettu  (Luettu 2395 kertaa)

Poissa Jase

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Käsikirjoitettu
« : Kesäkuu 27, 2021, 13:20:15 »
Löytyykö täältä henkilö joka kiinnostunut toteuttamaan valmiiksi käsikirjoitettua juonta ?  Roolileikkinä ja omaa vielä paikan ja välineitä millä toteuttaa tätä...
(Uusimaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #1 : Kesäkuu 27, 2021, 13:44:33 »

Mulla olis tällainen käsikirjoitusaihio:

Mä saavun ovelle, oven avaa hemaisen kaunis neito. Vaihdamme pusun. Annan jotain neidolle. Oliko ne seteleitä? Neito kostuu samantien ja kiimoissaan ohjaa minut sängylle. Rakastelemme.

Saa käyttää 😊
Amator

Poissa Vieras0215

  • Full Member
  • Viestejä: 118
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #2 : Kesäkuu 27, 2021, 18:03:01 »

Mulla olis tällainen käsikirjoitusaihio:

Mä saavun ovelle, oven avaa hemaisen kaunis neito. Vaihdamme pusun. Annan jotain neidolle. Oliko ne seteleitä? Neito kostuu samantien ja kiimoissaan ohjaa minut sängylle. Rakastelemme.

Saa käyttää 😊

Tuota samaa juonta oon käyttänyt ja voin sanoa että toimii :behind:

Poissa molopää

  • Hero Member
  • Viestejä: 518
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #3 : Kesäkuu 27, 2021, 18:10:43 »
Löytyykö täältä henkilö joka kiinnostunut toteuttamaan valmiiksi käsikirjoitettua juonta ?  Roolileikkinä ja omaa vielä paikan ja välineitä millä toteuttaa tätä...
(Uusimaa)

Kovin laveasti on kysytty.
Pitäis varmaan tietää se kässäri ja mitä varusteita tarvitaan.
Ja ihan ensiksi se, etsitkö miestä vai naista?

Poissa Jase

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #4 : Kesäkuu 27, 2021, 19:18:09 »
Hyviä ideoita 😂 ja huomiota .
Tosiaan nainen hakusessa ja välineitä mitä tähän ryhmään kuuluu ... kiinnitys välineistöä yms tarkennetaan sitten jos löytyy henkilöitä jotka tämmöistä tekevät 😊

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #5 : Kesäkuu 28, 2021, 07:49:18 »
Hyviä ideoita 😂 ja huomiota .
Tosiaan nainen hakusessa ja välineitä mitä tähän ryhmään kuuluu ... kiinnitys välineistöä yms tarkennetaan sitten jos löytyy henkilöitä jotka tämmöistä tekevät 😊

Ei kai kukaan voi sanoa tekevänsä jos ei tiedetä mitä pitäisi tehdä...

Roolileikit voi pitää sisällään ihan mitä vaan, eikä kaikki roolileikit todennäköisesti ole kaikkien tarjonnassa jotka niitä ylipäätään tekee.
Välineistöstä myös tarvittaisiin tarkennusta, eihän kukaan muuten voi tietää onnistuuko tuo.


Mulla olis tällainen käsikirjoitusaihio:

Mä saavun ovelle, oven avaa hemaisen kaunis neito. Vaihdamme pusun. Annan jotain neidolle. Oliko ne seteleitä? Neito kostuu samantien ja kiimoissaan ohjaa minut sängylle. Rakastelemme.

Saa käyttää 😊

Tää onnistuu.  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #6 : Kesäkuu 28, 2021, 23:17:46 »
Asiakkaan tehtävä on ilmaista toiveensa palveluntarjoajalle mahdollisimman selkeästi jo yhteydenoton alussa. Näin toivottavasti vältytään virheellisiltä käsityksiltä ja säästetään kummankin osapuolen aikaa. Vaikka toiveista kertominen voisi tuntua liiankin suorasukaiselta tai vaikealta, ei kuitenkaan ole palveluntarjoajan asia nyhtää niitä ulos asiakkaasta. Jos palveluntarjoaja kieltäytyy toteuttamasta toivetta, älä loukkaannu tästä, vaan kysy toiselta.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 28, 2021, 23:23:03 kirjoittanut Pupu7000 »

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 647
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #7 : Kesäkuu 30, 2021, 16:52:13 »
Minulle juttu ovat juurikin nuo "käsikirjoitetut" tapaamiset.
Parhaat tapaukseni Gigistä alkaen ja korona-altistumiseni vuoksi Venlan kanssa (minun tekemä peruutus) suunniteltuun tapaamiseen saakka ovat olleet "käsikirjoitettuja".
Tarkoitus ei ole orjallinen käsikirjoituksen noudattaminen tai valmiit vuorosanat, vaan "käsikirjoitus" on vain viitekehys tarinalle.
Osa "käsikirjoituksista" on toteutettu eri kerroilla eri palvelutarjoajien (nainen, pariskunta, naispari, mies, miespari, transu) kanssa. Ja aina olen huomannut, että täysin sama "käsikirjoitus" tuottaa eri ihmisten kanssa toteutettuna aina hyvin erilaisen kokonaisuuden.
Jo kirjoittaminen on itselleni yksinäistä esileikkiä. Ja tarinoita jälkikäteen lukemalla on ihana palata menneisiin tunnelmiin.
Olen myös julkaissut näitä kirjoituksia mm. Herkun ja Koodin tarinasivuilla sekä Suomi24 -tarinoissa.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Käsikirjoitettu
« Vastaus #8 : Heinäkuu 16, 2021, 16:39:23 »
Minulle juttu ovat juurikin nuo "käsikirjoitetut" tapaamiset.
Parhaat tapaukseni Gigistä alkaen ja korona-altistumiseni vuoksi Venlan kanssa (minun tekemä peruutus) suunniteltuun tapaamiseen saakka ovat olleet "käsikirjoitettuja".
Tarkoitus ei ole orjallinen käsikirjoituksen noudattaminen tai valmiit vuorosanat, vaan "käsikirjoitus" on vain viitekehys tarinalle.
Osa "käsikirjoituksista" on toteutettu eri kerroilla eri palvelutarjoajien (nainen, pariskunta, naispari, mies, miespari, transu) kanssa. Ja aina olen huomannut, että täysin sama "käsikirjoitus" tuottaa eri ihmisten kanssa toteutettuna aina hyvin erilaisen kokonaisuuden.
Jo kirjoittaminen on itselleni yksinäistä esileikkiä. Ja tarinoita jälkikäteen lukemalla on ihana palata menneisiin tunnelmiin.
Olen myös julkaissut näitä kirjoituksia mm. Herkun ja Koodin tarinasivuilla sekä Suomi24 -tarinoissa.
niin jokaiselle jotakin itselle sopii kevyt kyllä ei listan teko sit vapaat kädet toki turvasanalla ei siinä oo jännää kun tiedät jaa nyt tulee 5 krt  hapsupiiskaa.
kysyvälle vastataan