Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Venla

<< < (7/14) > >>

Azazello:
Kyl mä pidän tätä forkkaa melko luotettavana. Mun mielestä on ihan hyvä linja poistaa jutut ja rapsat mitkä ovat toisen tai kolmannen käden tietoa.

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Syyskuu 23, 2020, 23:23:03 ---Kyl mä pidän tätä forkkaa melko luotettavana. Mun mielestä on ihan hyvä linja poistaa jutut ja rapsat mitkä ovat toisen tai kolmannen käden tietoa.

--- Lainaus päättyy ---

Ei kai se voi olla edes mikään rapsa jos henkilö ei ole itse tyttöä edes tavannut  ;D
Mutta sitähän on kaikenlaista yritystä nähty, nämä jäävät yleensä aika alkeellisista asioista kiinni - jos ei osaa esim. kertoa mitään asunnosta missä ollaan puuhailtu (ja lukuisia muitakin keinoja todentaa onko joku oikeasti minut tavannut), niin helppo päätellä ettei sellaista tapaamista ole oikeasti ollut.

Mutta täällähän oli se mielikuvitusrapsa-ketjukin? Sinnehän voi sitten kirjoitella ihan vapaasti niitä juttuja  ;D

Seepeli:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Syyskuu 24, 2020, 00:45:06 ---

Ei kai se voi olla edes mikään rapsa jos henkilö ei ole itse tyttöä edes tavannut  ;D
...

--- Lainaus päättyy ---

Ihan samaa mieltä olen.

Hormonihiiri:
No eipä tuossa Ylilaudan rapsassa ollut sellaista tietoa, josta voisi päätellä, että rapsaaja ei ole Venlaa tavannut. Rapsan voisi ilmeisesti tänne ilman tuota linkkiä kopioida.

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Hormonihiiri - Syyskuu 24, 2020, 07:26:14 ---No eipä tuossa Ylilaudan rapsassa ollut sellaista tietoa, josta voisi päätellä, että rapsaaja ei ole Venlaa tavannut. Rapsan voisi ilmeisesti tänne ilman tuota linkkiä kopioida.

--- Lainaus päättyy ---

Joo, se voi kyllä olla, en tosiaan seuraa kuin tätä foorumia.
Jokainen voi valita missä rapsaa, mutta jos alkuperäinen raspsaaja ei tänne sitä kirjoittanut, niin sitten ei.
Musta löytyy kyllä rapsaa täältäkin lisää, ja eiköhän uusia rapsoja kaipaaville niitä lisääkin tänne vielä tule, koska en ole tätä duunia lopettamassa ja foorumilaisiakin tietysti tapaan :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta