Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Venla

(1/14) > >>

Munat:
Naapurisivustolla ja todellisella S-kortilla mainostvat nämä kypsät ja kotimaiset isot tytöt kimppaa. Olettekos käyneet, mielipiteitä?
Plussaa on että kumia ei tarvitse välillä vaihtaa. Isot tissit myös.

Vieras0370:
Olen käynyt kummallakin erikseen mutta en yhdessä. Venla on noista kahdesta suosikkini isompien tissien vuoksi. Voisin kuvitella että XXX on erityisesti isopeppuisista naisista tykkäävien miesten mieleen. Kummaltakin saa myös hyvällä GFE-asenteella palvelua joten sopii tällaiselle vanhemmalle hempeilijälle.

Smurffi:
Kummalla on isompi peppu? Venla on tavattu ja hänellä varsin upea runko:) Jajos pepuissa on eroa, onko ero selkeä suuntaan tai toiseen?:D

Venla:
Tosiaan mun kimppakaveri ei halua että sitä rapsataan, joten meistä yhdessä ei siksi kiitos rapsoja.
Mua taasen saa rapsata täällä ihan vapaasti :)

Ylilääkäri:
Jo SO:n aikoina kiinnitin huomiota sanavalmiiseen Venlaan ja tällä saitilla hänellä on ollut hyviä kirjoituksia. Mieleen tuli, että kyllähän tällainen elävä legenda toki pitää tavata, kun Turkuun oli tulossa. Niin kuin aina, olin hyvissä ajoin liikkeellä ja sain varattua 2-tuntisen kesken työpäivän. Tällä kertaa en sentään sopinut tapaamista työhuoneeseen niin kuin LauraLon kanssa viime viikolla. Taksilla paikalle vähän myöhässä. Upean punatukkainen Venla otti ystävällisesti vastaan. Koko tapaamista leimasi tavattoman mukava tapa osata jutella monista asioista. Olin todella osaavan ammattilaisen käsissä ja tutuksi tulivat minulle uudet tissipano ja klittakoru. Se teki kielityöskentelyn vähän erilaiseksi, mutta tulokselliseksi. Venlan käsityö lopuksi oli huippuluokkaa. Lopuksi makoilua ja keskustelua uskosta, motivaatioista, ajankäytöstä, perheistä ja Pridesta. Kertakaikkisen mukava ja välitön tapaaminen.

Ylilääkäri

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta