Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi
Hämeenlinna
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Helmikuu 16, 2021, 22:02:02 ---Kiitos Hämeenlinnan herrat!! :inlove:
Oli todella ilo käydä visiitillä :kiss:
--- Lainaus päättyy ---
Ai sinä kävit täällä, etkä ilmoittanut, niin olisi otettu matsi :whipping:
Mutta niin, minulla on useamman vuoden kokemus Hämptonista keikkakaupunkina ja turhan takia en valinnut tätä uudeksi kotikaupungikseni. Kohta vuosi takana Hämeenlinnassa asumista, eikä ole tarvinnut lähteä merta edemmäs kalaan.
Tykkään tosi paljon näin hutsun näkökulmastakin; logistisesti hyvällä paikalla ja laajat huorattomat maakunnat ympärillä. Hämptonia riittävän lähellä asiakkaiden mielestä näyttää olevan myös Hesa, Riihimäki, Hyvinkää, Lahti, Forssa ja Tampere.
Jos ei ole ajoissa liikkeellä, niin Hämeenlinnan ongelma on aina ollut sopivien hutsuilupaikkojen vähyys, se ehkä on saanut osan sihteereistä jättämään väliin.
Kannattaa kokeilla ainenkin keikkakaupunkina, tällä alueella todella on kysyntää enemmän kun tarjontaa.
Minulta saa vinkkejä omakohtasesti hyväksikoetuista majoituspaikoista, jos ei itsellä ole niistä täällä kokemusta.
Niin joo, onhan minullakin pari makkaria, jos innostuisi toisinaan tekemään kimppaa jonkun kanssa.
Secretscarlet382:
Ja nyt Hämeenlinna valmistautumaan: olen tulossa keikalle sinne ensi viikon tiistaina. ;)
Secretscarlet382:
Aika niukasti on kyselijöitä vaikka aina sinne on vinguttu :) huomenna siis Hämeenlinnassa.
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Secretscarlet382 - Syyskuu 26, 2022, 21:11:08 ---Aika niukasti on kyselijöitä vaikka aina sinne on vinguttu :) huomenna siis Hämeenlinnassa.
--- Lainaus päättyy ---
Toivon, että keikkasi meni ok.
Hämäläiset on vähän hitaita, eikä minullakaan täällä alkuun vaan keikkallessa aina mennyt putkeen.
Aika paljon Hämptonin asiakkaat on muualta kun täältä. On naapurikuntaa ja työmatkalaisia.
Jos ne ei osu yhteen päivän parin keikalla aikataulullisesti, niin saattaa joutua istumaan steikkarit jalassa itse itsekseen. Täällä asuneena kohta kolme vuotta, niin sanoisin, että asiakkaissa on potentiaalia ja tytöistä puute.
Elli:
Hieman jännittää kokeilla uutta, mutta otetaan Hämeenlinna kokeiluun ensi viikolla, ja jos hyvin menee niin miksei siitä vois tulla yksi vakituisista keikkakaupungeista ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta