Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Liana RE  (Luettu 4027 kertaa)

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Liana RE
« : Kesäkuu 11, 2021, 18:26:58 »
En löytänyt neidistä omaa viestiketjua joten tässä rapsa.

Olen paljon käynyt Natan luona ja hänen kanssaan jotenkin vain kaikki menee aina hienosti ja vaikka hintaa on vähän enemmän niin koskaan ei ole ollut riistetty olo.

Teki mieli kuitenkin kokeilla vähän jotain muutakin. Hyvien arvosteluiden perusteella RE:llä valitsin Lianan. Suomalainen Aamu RE:ltä oli siinä pitkään vaihtoehtona mutta hänen kanssaan en saanut sovittua. Ehkä ajat oli loppuneet. Ei vastannut enää kun kysyin edellisenä päivänä.

Siispä Lianalle kylään. Sovittuna aikana ovikoodi ei toiminut ja meni säätämiseksi ja peliajasta lähti 10 min pois. Näin arvelisin. Ei ollut mitään hoputtamista mutta ei myöskään mitään ekstra nautinnon pitkitystä.

Kuvat on varmasti samasta tytöstä mutta väittäisin että on muutaman vuoden ikäiset tai sitten taitavasti otettu. Mä fanitan yleisesti kapeampia lantioita kuin hänellä oli. Kuvista se ei ilmennyt.
Ihan kivasti pukeutuu mutta mun makuun mentiin liian suoraan asiaan. EI mitään kivaa hidasta tahi kiusottelevaa vaatteiden poistoa. Käski riisua eteiseen ja otti samalla itse vaatteet pois ja meni makkariin odottamaan.

Hän hymyilee paljon, päästelee oikeita ääniä ja puhuu sopivasti rumia sängyssä.
Suihinotto on hyvää tasoa mutta ei mee mun top kymppilistalle. Panossa kolme asentoa. Reverse cowgirl oli ihan kiva. Doggy-missionary-doggy. Takaapäin paras.
En tiedä, jotain siitä puuttui. Ei näyttelijän lahjat ihan riitä.
Tai sitten meidän kemiat ei vaan kohdanneet. Tapaaminen sovittiin aikaisin aamulle ennen hänen normaalia palveluaikaansa, en tiedä olisiko se sitten vaikuttanut.

Jotain hyvää mutta kokonaisuus menee pienen pettymyksen puolelle. Ei ollut rahalle vastinetta vaikka tasarahaa isompi puolituntisen menetys ei ollutkaan. Väkisinkin tuli mieleen että olis tämäkin raha pitäny vaan säästää Natalle. En mene uudestaan.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liana RE
« Vastaus #1 : Kesäkuu 11, 2021, 21:31:05 »
Olen myös tavannu hänet. Ei mitää ihmeellistä, en mene uudellee. Vähän oon ihmetelly noita ylistysrapsoja. Aika perusmisu. Itellä ei ehkä kans nii kemiat kohdannu. Noh, toiset tykkää. Parempia oon kyl tavannu ja vielä huokeempaa hintaa.

Poissa Hesssu

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liana RE
« Vastaus #2 : Kesäkuu 12, 2021, 00:45:57 »
Lämmin kiitos Jaatinen, säästit mulle just 200 euroa. Tästä syystä nää rapsat on tärkeitä.

Poissa Jaatinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Liana RE
« Vastaus #3 : Kesäkuu 13, 2021, 13:45:43 »
Ole hyvä. Kirjotin samansisältöisen rapsan RE:lle ja neidiltä tuli kiukkuinen tekstiviesti kun kehtasin arvostella. EI kovin ammattitaitoista toimintaa.
Sanoi että olis pitänyt sitten kääntyä ovelta pois jos ei miellyttänyt. True, mutta vaikeapa sitä on kovin tarkkaa arviota vasta ovensuussa tehdä toiminnasta.
Hän on kyllä ihan mukava ja sopivan puhelias, kuvat omat ja suikkari hyvä. Ei mitään liukuhihnaa. Kovasti kehutaan RE rapsoissa mutta mulle kaikki niissä mainitut hyvät asiat ei realisoituneet. Plus kuten sanottu tykkään kapeammista lantioista kuin hänellä on.

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liana RE
« Vastaus #4 : Kesäkuu 13, 2021, 17:24:02 »
Kyseinen typykkä tulee vaihtamaan nimimerkin toiseen jos tulee liikaa hänen mielestää huonoja arvosteluja. Yhessä vaiheessa oli kaks eri profiilia, sit ku liikaa miinusta nii teki uuden profiilin.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liana RE
« Vastaus #5 : Kesäkuu 19, 2021, 16:49:03 »
Olen ollut useampaa katsomassa viime viikoina. Ja joo ei kuvat ja niiden antama kuva täsmää. Aika villi tapaus ja ehkä liian karkea mun makuun. Tietysti olin kohtelias ja kehuin miten upea on ja alkoin kertomaan mahdollisuudesta ostaa kuukauden gfe jossa saa käydä jokapäivä oliko se tunnin? Tarkkaa Hintaa tuolle en sano jos se on pärstä kertoimen mukaan tai onko yleisesti ostettavissa sanotaan että alle 7000, ei ollut mun juttu ja vaikka olisi ollut niin en kenellekään maksa kyseistä summaa etukäteen jos puhui.
En ole menossa uudestaan.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11395
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Liana RE
« Vastaus #6 : Kesäkuu 19, 2021, 17:34:08 »
^
Kuukauden jokaiselle päivälle tunnin paneskelut? Hmm...  mielenkiintoinen palvelu. Mut kait tuollaisellekin on kysyntää...🤔
Amator

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Liana RE
« Vastaus #7 : Kesäkuu 19, 2021, 18:46:38 »
Se on vähän kuin avioliiton ekavuosi? Olettaen että on ollut esiaviollista touhua.