Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilmainen nainen  (Luettu 4551 kertaa)

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1014
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #20 : Kesäkuu 15, 2021, 19:18:56 »
Naisille on aika ominaista tämä tapa vittuuntua tapaan, jolla joku hänen mielestään esittää asian, vaikka sinänsä asia tai fakta olisi ihan totta/oikein. "sanoit sen silleen epämiellyttävästi."

Miehet taas ovat suht suoria ja eivät mieti jotain sanamuotojen sisäisiä tai ulkoisia viittauksia. Ilmainen nainen on ei-huora. Koska politiikka on nykyisenlainen, että eräillä paikoilla myydään seksiä, vaikka siellä ns. "ei saa myydä seksiä" ja epäilemättä sivusto tämän tietää ja kuitenkin pääasiallinen alustana juuri sille myynnille. On tilanne ongelmallinen. Koska on selvää että ihmisiä jotka eivät hae maksullista seksiä eksyvät sivulle ihmettelemään.


Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 466
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #21 : Kesäkuu 15, 2021, 19:46:36 »
Juuh, tavalliselta naiselta jos kysyy että ookko huara, niin sehän raivostuu.
Ja nyt on sitten joku kysyny huaralta että olekko tavallinen nainen, niin sekin raivostuu.
Ei oo heleppoo.  :laught:

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1628
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #22 : Kesäkuu 15, 2021, 19:50:34 »
Totta toriset toveri totinen
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #23 : Kesäkuu 16, 2021, 10:40:28 »
Koska politiikka on nykyisenlainen, että eräillä paikoilla myydään seksiä, vaikka siellä ns. "ei saa myydä seksiä" ja epäilemättä sivusto tämän tietää ja kuitenkin pääasiallinen alustana juuri sille myynnille. On tilanne ongelmallinen. Koska on selvää että ihmisiä jotka eivät hae maksullista seksiä eksyvät sivulle ihmettelemään.

Tämä on kyllä hieman ongelmallista.
Ylivoimaisesti suurimmasta osasta ilmoituksista käy kyllä heti selväksi että maksullista seuraa on tarjolla, mutta joidenkin ilmoitusten teksti sekä kuvat ovat sellaisia että yhteyttä ottaessa on tullu täytenä yllätyksenä että maksullisesta seurasta on kyse, monesti vielä todella yli hinnoitellusta sellaisesta.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #24 : Kesäkuu 16, 2021, 11:02:31 »
^ Aina joskus muutkin hupakot kuin ap tuovat esille närkästystään, kun naapurissa kysellään ilmaista seksiä vaikka kaikkihan tietävät että siellä on vain maksuseksiä. Lukaisin muutaman ilmoituksen viattomat ja tietämättömät lasit silmillä, eikä niistä ilmoituksista voi päätellä että on kyse maksuseksistä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #25 : Kesäkuu 16, 2021, 11:37:49 »
Ei siinä mitään, jos joku kyselee ilmaista seksiä. Lainsäädäntö on ihan hölmö, ei mikään ihme että se hämmentää ihmisiä. Toki pyrin aina vastaamaan näille kyselijöille, että ilmaista seksiä kannattaisi kenties siirtyä etsimään muualta, koska oikeasti sinun alueellasi ei ole tuhansia kiimaisia naisia jotka palavat halusta päästä tapaamaan juuri sinut.

Se on kuitenkin ihan perseestä, kun joku vetää tästä melonin kokoiset herneet perseeseensä. Siis useimmat vastaavat ihan ystävällisesti ja toivottavat hyvää päivänjatkoa, tai eivät vastaa ollenkaan, mutta aina silloin tällöin minulle vedetään täysimittaiset paskaraivarit siitä, miten kehtaankin olla maksullinen.

Mieleenpainuvin tyyppi rupesi syyttämään minua, että minun pitää laittaa ilmooni selkeä hinnoittelu ja varoitus siitä, että olen joku saastainen huora, jotta hänen kaltaisensa normaalit, kivat miehet tietävät olla tuhlaamatta arvokasta aikaansa minuun. Selitin, että Suomen lainsäädäntö pakottaa suomalaiset sivustot mainostamaan maksullista seksiä "piilossa", ja sen vuoksi tällaisille sivustoille ei voi laittaa hintoja näkyviin. Toivotin hänelle vieläpä onnea ilmaisen seksin etsimiseen jostain muualta, niin sehän oli vain bensaa liekkeihin.

Lyhyesti referoiden: "Siis MINULLEHAN ei mitään ilmaista seksiä olekaan, minä PANOSTAN naisiin ja yhdessäoloon ja parisuhteeseen ja naisen nautintoon ja se on kuule niin kovaa työtä, että sinun kaltaisesi rakkaudesta ymmärtämättömän huoran tulisi maksaa siitä minulle, ja paljon kalliimmin kuin oma tautinen pillusi maksaa. Ihan turha luennoida minulle mistään lainsäädännöistä, minua ei kiinnosta sinun kaltaistesi ongelmat, ja sinäkin voisit ihan hyvin palvella meitä normaaleita ihmisiä laittamalla varoitustekstin ilmoosi, jos vain vähän viitsisit nähdä vaivaa. Mutta sinuahan ei kiinnosta ottaa meitä normaaleita ihmisiä huomioon, kun kuvittelet maailman pyörivän vain oman huoranapasi ympärillä."

Ja kyllä, tämä henkilö oli ensimmäisessä viestissään esittäytynyt naisia kunnioittavaksi herrasmieheksi, kuten tällaiset aina. Olisi ollut kiva olla näkemässä, miten hän jatkaa ilmaisen seuran raadollisen ja raskastöisen parisuhdetyöprojektin etsimistä seksinmyyntisivustolta, ja raivoaa yksitellen niille parille tuhannelle huoralle, jotka sieltä tulee vastaan. Joku toinen olisi voinut oppia, että okei, tältä sivustolta ei ehkä kannata jatkaa etsintöjä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 16, 2021, 11:42:58 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #26 : Kesäkuu 16, 2021, 12:06:25 »
Ensimmäisiä maksuseksikokemuksiani oli kun hieno venäläinen nainen, vietettyämme kivan päivän Pietarissa, vastasi ehdotukseen tulla jatkoille hotellihuoneeseeni pyynnöllä sijoituksesta tämän lomamatkakassaan. Onneksi lady perusteli asian hyvin, enkä pahoittanut mieltäni.

Ymmärrän kyllä että joku saattaa pahoittaa mielensä törmätessään maksullisiin treffisaitilla jossa oletusarvoisesti ja sääntöjenkin mukaan on vain "ilmaisia" naisia. Maksuseksiin kun ilmoituskanavia kuitenkin löytyy tänä päivänä kolmetoista tusinassa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #27 : Kesäkuu 16, 2021, 12:19:28 »
Pettymyksen tietysti ymmärtää, ainahan ihmiset pettyvät kun suunnitelmat eivät etenekään oletetulla tavalla.

Mutta kun kyse on K-18-sivustoista, niin kaikkien käyttäjien pitäisi oletusarvoisesti olla aikuisia, jotka ensinnäkin ymmärtävät päätyneensä vieraille vesille kulttuuriin, jota he eivät ymmärrä, ja sen lisäksi osaavat käsitellä pettymystään jotenkin muuten kuin haukkumalla, vaatimalla ja polkemalla jalkaa.
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #28 : Kesäkuu 16, 2021, 12:55:10 »
Mutta mikä on ilmainen nainen?
Ilmainen nainen on sellainen nainen, josta ei halua/haluta maksaa latiakaan, ottamatta nyt kantaa siihen kenestä mahdollisesti olisi kyse.

Ville mä niin rakastan sua.  :inlove:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #29 : Kesäkuu 16, 2021, 13:13:52 »
Ilmainen nainen mä oon..
En enää eksy maailman tuuliin..

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #30 : Kesäkuu 16, 2021, 22:18:21 »
Pettymyksen tietysti ymmärtää, ainahan ihmiset pettyvät kun suunnitelmat eivät etenekään oletetulla tavalla.

Mutta kun kyse on K-18-sivustoista, niin kaikkien käyttäjien pitäisi oletusarvoisesti olla aikuisia, jotka ensinnäkin ymmärtävät päätyneensä vieraille vesille kulttuuriin, jota he eivät ymmärrä, ja sen lisäksi osaavat käsitellä pettymystään jotenkin muuten kuin haukkumalla, vaatimalla ja polkemalla jalkaa.

Sain tällaisen kysymyksen mailiin, muutama viesti vaihdettu ja sitten heppu haluaa varmistaa että olenko ilmainen nainen. Ymmärrän mitä hän tarkoittaa, mutta olenko prinsessa kun vihastun tuosta sananmuodosta? Vastasin että olen erittäin arvokas nainen ja blokkasin hepun.


Blokkasin hepun, poljen jalkaa ja itken vielä foorumille. :sheep:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilmainen nainen
« Vastaus #31 : Kesäkuu 17, 2021, 08:31:30 »
Ihmeelliset on loukkaantumisen aiheet ;D Jos haluaa välttää turhasta melensäpahoittamisen, niin aloittajan kannattaa alkaa ilmoittamaan RE:ssä. Ai mutta se maksaa noin yhden lonkkutölkin verran päivässä  :boozing: