Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Tuhlaajatytön tarina

<< < (4/4)

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Kesäkuu 12, 2021, 23:14:21 ---Juu-u. Häiritsit minun vaaleihin keskittymistä, kun en enää ole ihan varma ottaakko saita vai säästäväinen. Viddu ihan pihalla sen suhteen, kiitos sinun kun sekoitit ajatukset :kiss:

--- Lainaus päättyy ---

Sori!  :kiss:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Kesäkuu 12, 2021, 23:15:45 ---Turha täällä on moralisoida. Eikun sanoista tekoihin ja kuvia todisteeksi leivän tai piparin jakamisesta Hurstin pisteellä.

--- Lainaus päättyy ---

Toi oiskin ihan mahtavaa. Antaa ruokaa kodittomalle...ja sitten vetää kännykkä esille "anna mä otan tästä kuvan, niin voin julkaista sen somessa näyttäkseni kuinka hyvä ihminen olen".
Mieluummin vain kaikki tehkää ja kannustakaa toisiakin tekemään, niitä tekoja ei tarvitse erikseen mainostaa.

M.U. Tiainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Kesäkuu 12, 2021, 23:23:21 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Nina - Kesäkuu 12, 2021, 23:14:21 ---Juu-u. Häiritsit minun vaaleihin keskittymistä, kun en enää ole ihan varma ottaakko saita vai säästäväinen. Viddu ihan pihalla sen suhteen, kiitos sinun kun sekoitit ajatukset :kiss:

--- Lainaus päättyy ---

Sori!  :kiss:

--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Kesäkuu 12, 2021, 23:15:45 ---Turha täällä on moralisoida. Eikun sanoista tekoihin ja kuvia todisteeksi leivän tai piparin jakamisesta Hurstin pisteellä.

--- Lainaus päättyy ---

Toi oiskin ihan mahtavaa. Antaa ruokaa kodittomalle...ja sitten vetää kännykkä esille "anna mä otan tästä kuvan, niin voin julkaista sen somessa näyttäkseni kuinka hyvä ihminen olen".
Mieluummin vain kaikki tehkää ja kannustakaa toisiakin tekemään, niitä tekoja ei tarvitse erikseen mainostaa.

--- Lainaus päättyy ---

Hurstin valinta ja kodittomat. :laught:

Jännä juttu kun jakopäivinä on Helsinginkuja täynnä OMG Mersuja, joissa ns. pitkät kilvet.

Vieras0263:
Juu juu, siis tarvinnette kiistattomat todisteet mustaa valkoisella -tyyliin, kun Seksisaitin kirjoitetut sanat eivät enää riitä >>> katsoo edellisiä viestejä ;D ;D ;D

Kellopeliappelsiini:

--- Lainaus käyttäjältä: M.U. Tiainen - Kesäkuu 12, 2021, 23:37:18 ---
Jännä juttu kun jakopäivinä on Helsinginkuja täynnä OMG Mersuja, joissa ns. pitkät kilvet.

--- Lainaus päättyy ---

Mersumiehet elääkin kädestä suuhun

Vieras0263:
Eipä ole hyödytön kulutus merkittävästi lisääntynyt tämän kesän edetessä. Ei ne suuremmat tulot tai tulot ylipäätään aina pelkästään ratkaise, vaan myös ne pienemmät menot. ;) Ja olipa viime kesän kulutushulluus yhtä juhlaa. Kuitenkin nykyään seteleitä muuttoa ja opiskelua varten reissuissa on paljon hienompaa kerätä, kuten keräilyesineitä konsanaan, eli se siitä aiemmasta kulutushulluttelusta. :D

Ja terve saituus ottaa myös muitakin ihmisiä huomioon. Ei täällä maailmakaan pyöri oman napani ympärillä pelkästään ja hyvä niin. ❤️ :)

(PS. Täytyy kuitenkin osata tunnistaa myös se oma itsekeskeisyyden piirre, jollaista olen saanut nykyisin sentään vähän ilmeisesti pienennettyä.  ;D Raha-asioissa. Mukavampi auttaa avopuolisoa ja muitakin läheisiä silloin kuin pystyy.)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta