Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Neitsyyden menettäminen hupakolle?
Villerius:
^
Tuu tänne ja ota mun neitsyys :laught:
Venla:
Ketjussa on tullutkin jo hyviä pointteja - mutta sanoisin että niin kauan kun seksin ostaminen arveluttaa (pätee muihinkin kuin kokemattomiin), niin silloin ei kannata.
Asiasta olisi hyvä olla varma ja hyvin sinut sen kanssa.
Seksin ostamisen tulisi aina olla iloinen asia. Parhaimmillaan se toki voi tuoda esim. itsevarmuutta ja vähentää stressiä, mutta tuollaiset seikat ei voi olla odotuksena. Koska se on vain seksiä.
Jos itse haluaa ns. päästä eroon poikuudesta helpolla tavalla, eikä maksullinen seksi arveluta, niin miksipä ei.
Mutta jos poikuudesta eroon pääsemisen syy on esim. siinä että vain pääsee sanomaan muille että ei ole enää kokematon ja ei oikeastaan itse aidosti haluaisi sen ekan kerran olevan maksullisen kanssa, niin silloin ei kannata.
Vieras0395:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Kesäkuu 12, 2021, 23:35:49 ---^
Tuu tänne ja ota mun neitsyys :laught:
--- Lainaus päättyy ---
Voi vitun Ville. Me ollaan naimisissa, jos dementialtasi muistat. Sinun neitsyys lähti jo vuonna -58.
Pusuja pusuja rakas.
Kapu:
--- Lainaus käyttäjältä: jpetke - Kesäkuu 12, 2021, 11:01:33 ---Aihe on sen verran tuttu monille, että täälläkin on asiaa mietitty aikaisemminkin. Yllä olevien hyvien vastausten lisäksi myös nämä ketjut voi lukaista läpi:
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,2298.0.html
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3179.0.html
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3568.0.html
Omien kokemusten mukaan kyllä sen oikean löytymisen todennäköisyys kasvaa huomattavasti, jos saat tuon asian hoidettua pois paineita aiheuttamasta.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa lukea nuo vanhat ketjut ja varata panoaika.
RobertLey:
Maksullisen Ammattilaisen kanssa tuo ensimmäinen kerta on kyllä suositeltavaa. Ja jos vaikka jotenkin ei juuri sillä kerralla kaikki menisikään putkeen ja tulisi sitä katumusta, niin ei kannata masentua vaan yrittää jonkun toisen kanssa. En tiedä miltä tämä kuullostaa mutta vilpittömästi sanottuna ehkä kaikkein parasta olisi ennen "sitä Oikeaa" harrastella vaikka parin-kolmen tai muutamankin eri Naisen kanssa niin kyllä se siitä viimeistään alkaa lutviutumaan. - Ja kun se lutviutuu, itseluottamuskin kasvaa (tämä ei tarkoita että kokemuksilla olisi syytä ruveta retostelemaan vaan pitää ne omana tietonaan), ja silloin se ensimmäinen kerta sen varsinaisen, ehkä tulevan tyttöystävän tai kumppanin kanssa ei jännitä niin paljoa.
Eikä kai kukaan täysijärkinen ala vallankaan suhteen alkumetreillä kyselemään minkään ensimmäisten kertojen perään, ainakaan fiksu ihminen. Koska tässä ketjussa Naisetkin ovat jo todenneet ettei ihan joka kerta ole syytä kertoa aivan kaikkea niin tuota kysymystä ei kannata pelätä ollenkaan. Sen verran jokainen osaa jättää kertomatta tai sitten katsoa tilanteen mukaan mitä kertoa. Maksullisista kokemuksista en kyllä itse lähtisi ainakaan nuoren Naisen kanssa huutelemaan. Juurikin edellä mainittujen tyyliset esimerkkitapaukset lienevät niitä "sopivimpia."
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta