Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jalkapallon EM-kisat ja kisaveikkaus
Seepeli:
Oli kyllä jännä finaali! (Peliajan) maalit oli hienoja molemmat. Rankkarikisassa vielä suuria tunteita puolin ja toisin. Huhuh.
joey_t:
Finaalissa kannatin Englantia. Kun opin viimeisimpien pelien aikana fanittamaan Harry Maguirea. Oli kyllä melkoinen äijä joka hallitsi isännän ottein kaikkia pukkaustilanteita. Niinpä minua jännitti aika lailla kun Maguire tuli potkaisemaan rangaistuspotkua mutta hänhän siinä onnistui.
Minä olin johtoasemassa veikkauskisassa alkuvaiheissa mutta mulla petti pää. Näin minulle tapaa käydä kun olen johtoasemassa, tuhrin kaikki jutut ja en saa iskettyä sisään edes selkeissä paikoissa. Mummo tai joku muu mode voisi lätkäistä Granadon nimimerkkiin tunnuksen "saitin futistietäjä" taikka vastaavaa.
Villerius:
Vittu, Giacomot voitti... :whipping: >:(
Vieras0242:
--- Lainaus käyttäjältä: Azazello - Heinäkuu 12, 2021, 08:00:41 ---Sääli että englannin fanikulttuuri on mennyt näin perseelleen. Tavallaan enkut olisivat ansainneet viimein sen voiton, mutta itse kannatin Italialaisia matsissa ihan vain näiden perseilijöiden takia.
--- Lainaus päättyy ---
Sama täällä. Kisoissa oli monia hienoja hetkiä fanienkin taholta (vaikka Huuhkajafanit Tanska-pelissä) ja siksi tuollaisen ääliömäisen käytöksen toivoisi olevan mennyttä maailmaa. Englannissa ei.
joey_t:
Onko kiinnostusta olympiakisaveikkaukseen?
Kysymys olisi joka kisapäivälle ja vastailu ei vaadi sen kummempaa asiantuntemusta.
Jos 4 hlö kertoo kiinnostuksestaan niin järkkään veikkauksen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta