Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Jalkapallon EM-kisat ja kisaveikkaus

<< < (85/90) > >>

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Palkokasvi - Heinäkuu 08, 2021, 16:42:28 ---Lopuksi veikataan loppuottelun voittajaa, jos veikkaa oikein niin saa 4p
11.7. 22:00 Italia-Englanti

Italia

:)

--- Lainaus päättyy ---

Tuossa alussa Teme oli laittanut, että mestarista saa 5p.,mutta liene muutenki eläny

Vieras1776:
Italiaa ei alussa veikannut kukaan, mutta onko Englantia jo silloin veikanneilla mahdollisuus nyt netota Englannin voittaessa peräti yhdeksän pistettä?

Palkokasvi:

--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Heinäkuu 08, 2021, 20:41:46 ---
Tuossa alussa Teme oli laittanut, että mestarista saa 5p.,mutta liene muutenki eläny

--- Lainaus päättyy ---

:-\ 

Sen voisi käsittää erillisveikkauksena, ennen kuin yhtään peliä on pelattu, kuka on mestari. Samalla tavalla kuin veikattiin maalikuningasta.
Tulosten jalostuessa nyt veikkauksen heittämällä arvaillaan ottelun voittajaa (joka myös voittaa mestaruuden). Arvaus nyt on helpompi kuin kisojen alussa.
Joey_t:n viestin mukaan JTM ja Boleynground voisivat saada 5+4p jos veikkaavat ottelun voittajaksi Englantia. Mestarina heillä on myös Englanti.
Tietysti Englannin täytyy myös voittaa ottelu..  ;D

Meniköhän tämä oikein ? :-\

Joey_t voisi pelinjärjestänä vahvistaa asian.

Vieras0234:
Minun mielestäni tuo menee juuri kuten Palkokasvi tässä edellä esitti. Eli JTM ja Boleynground saavat yhdeksän (5+4) pistettä, jos Englanti voittaa. Minusta nämä ovat jo näin ennen loppuottelua olleet todella hienot jalkapalloilun EM-kisat. Tällaisesta innokkaasta penkkiurheilijasta on ollut jo niin hienoa, että viime ankean koronavuoden jälkeen taas kisataan näistä mestaruuksista. Kaikki se mitä yhdessä voidaan kokea, tuntea ja elää on sitten ehkä kuitenkin sitä kaikkein suurinta mitä on tässä elämässä. Ja minusta tämä temen avaama ketju ja ideoima kisaveikkaus on tuonut vielä lisää sellaista leikkimielistä jännitystä näiden kisojen seuraamiselle. Jo ennen loppuottelua minusta nämä ovat olleet parhaat jalkapallon EM-kisat mitä minä olen seurannut. Ja jotenkin minä odotan tältä loppuottelulta vielä todella paljon. Suuria tunteita ja taitavaa ja hyvää jalkapalloa  :).

Ja kahden viikon kuluttua alkavat sitten Tokion olympialaiset. Niitä tulee seurattua sitten tietenkin tiiviisti. Jokin pieni kisaveikkaus olympialaisistakin voisi olla ihan mukava juttu. Lajejahan on niin paljon, että minä en ainakaan niistä suurimmasta osasta mitään ymmärrä enkä jaksa olla kovin kiinnostunut. Mutta yleisurheiluahan me monet seurataan. Voisikohan esim. yleisurheilussa veikata vaikka jokaisen lajin voittajaa. Ja sitten ynnättäisiin tulokset yhteen. Löytyisiköhän esim. tällaiseen kisaveikkaukseen kiinnostusta ?

joey_t:

--- Lainaus käyttäjältä: Palkokasvi - Heinäkuu 08, 2021, 21:15:42 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Heinäkuu 08, 2021, 20:41:46 ---

--- Lainaus päättyy ---

:-\ 

Sen voisi käsittää erillisveikkauksena, ennen kuin yhtään peliä on pelattu, kuka on mestari. Samalla tavalla kuin veikattiin maalikuningasta.
Tulosten jalostuessa nyt veikkauksen heittämällä arvaillaan ottelun voittajaa (joka myös voittaa mestaruuden). Arvaus nyt on helpompi kuin kisojen alussa.
Joey_t:n viestin mukaan JTM ja Boleynground voisivat saada 5+4p jos veikkaavat ottelun voittajaksi Englantia. Mestarina heillä on myös Englanti.
Tietysti Englannin täytyy myös voittaa ottelu..  ;D

Meniköhän tämä oikein ? :-\

Joey_t voisi pelinjärjestänä vahvistaa asian.

--- Lainaus päättyy ---
Asia on juuri näin.

Tässä on seuraavanlainen historia. Keskustelimme temen kanssa kuinka kisaveikkaus tehdään ennenkuin hän avasi tämän ketjun. Oli vähän mielessä että veikattaisiin loppuun saakka mutta tuumailimme että pudotuspelejä on vaikea veikkailla vielä alkuvaiheissa ja ajateltiin että veikkaus tulisi olemaan vain se minkä teme laittoi ketjun avausviestiin. Kun turnaus oli käynnistynyt niin sovittiin että lisätään jatkopelit sitä mukaan kun niitä tulee ja pisteytetään ne vaiheittain 1p, 2p, 3p, 4p kuten on tehtykin ja veikataan aina vain voittajaa. Tämän verran ehdimme sopia ja kun huomasin että teme on poistanut nimimerkkinsä foorumilta niin ajattelin hoitaa veikkauksen loppuun saakka.

Minusta tämä on ollut kiva juttu. Meillä oli temen kanssa puhetta myös olympiaveikkauksesta, Granadokin tuosta edellä mainitsi. Jotakin voitaisiin veikata ja jos jollakin on mielessä että mitä ja miten niin tässä ketjussa voi kertoa. Mulla on yksi idea itsellä mielessä, kerron siitä myöhemmin vaikkapa sitten kun EM-kisojen finaali on pelattu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta