Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jalkapallon EM-kisat ja kisaveikkaus
Venla:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 16, 2021, 18:00:33 ---Paska peli Suomelta. :-\ Nyt ei olekkaan sitten jatkopaikka enään omissa käsissä. Jos ei sitten ihme tapahdu, että Belgialta tulisi edes piste.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko? Suoriutuiko ne alle parhaimmansa?
Mun silmään mitä näin näytti että olisi ollut enemmän yritystä kuin Tanska pelissä...vaikka toki edelleen näyttää kovin siltä että lähinnä tuolla ollaan puolustamassa, mutta, vastustajat on vaan vähän kovempaa kastia.
Onhan Huuhkajat tehnyt pienen ihmeen kun päässyt vihdoinkin kisoihin.
Mulla on fiilis että ollaan jo voittajia tuolta kantilta :)
joey_t:
Venlalta hyvä kirjoitus.
Itselläni meni tappioon kisafiilis ja en eilen enää katsonut jalkapalloa Venäjä-ottelun jälkeen. Joel Pohjanpalo kertoi että tekemänsä maali oli paitsio ja maalinhylkäys ok. Urheiluun kuuluu vastustajan kunnioittaminen myös tappion hetkellä. Venäjä oli Suomea parempi tuossa ottelussa ja voitti siksi.
Villerius:
Tietysti peliä katsellaan sinivalkoisten lasien läpi ja siksi se tappio on karvasta kalkkia.
Mun silmiini kuitenkin suomi pelasi hyvää jalkapalloa ja kuuluu selvästi noihin kisoihin ja ei ole mikään heittopussi, kuten ennen kisoja vähän pelkäsin.Olen erittäin positiivisesti yllättynyt edelleen.
teme696:
No ei se muuta sitä mihinkään, että peli oli Suomen tasoon nähden aivan surkea ottelu. Oli ne lasit millaiset tahansa.
Vieras1776:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Kesäkuu 17, 2021, 00:32:17 ---
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 16, 2021, 18:00:33 ---Paska peli Suomelta. :-\ Nyt ei olekkaan sitten jatkopaikka enään omissa käsissä. Jos ei sitten ihme tapahdu, että Belgialta tulisi edes piste.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko? Suoriutuiko ne alle parhaimmansa?
Mun silmään mitä näin näytti että olisi ollut enemmän yritystä kuin Tanska pelissä...vaikka toki edelleen näyttää kovin siltä että lähinnä tuolla ollaan puolustamassa, mutta, vastustajat on vaan vähän kovempaa kastia.
Onhan Huuhkajat tehnyt pienen ihmeen kun päässyt vihdoinkin kisoihin.
Mulla on fiilis että ollaan jo voittajia tuolta kantilta :)
--- Lainaus päättyy ---
Tätä voin kyllä kompata. Kun maalit ovat kortilla, niin pelissä voi käydä miten vain. Minusta Suomi on pelannut ihan omalla tasollaan. Tanska-pelin jälkipuolisko oli pois tolaltaan olevien joukkueiden ottelu. Sen voitosta en vetäisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä, vaikka kolme pistettä tulikin. Venäjää vastaan Suomen peli oli ok, toki Pohjanpalon upean maalin hylkäys harmittaa. Vaikka jatkoon ei päästäisikään, niin mielestäni Suomi on pelannut kisojen ensikertalaiseksi ihan hyvin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta