Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jalkapallon EM-kisat ja kisaveikkaus
teme696:
Ei näin. :-\
joey_t:
--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Kesäkuu 16, 2021, 16:46:47 ---Kertokaa mulle, minkä takia jalkapallokenttä on niin iso?
Pienemmällä kentällä sais paljon kiihkeämpää peliä aikaiseksi :)
Niin kuin jääkiekossa.
Kaikenlainen turha juokseminen jäisi vähemmälle.
--- Lainaus päättyy ---
Vastaisin jos mulla olisi vastaus. Jospa juokseminen on se juttu.
joey_t:
Nyt on erittäin merkityksellistä kumpi joukkue tekee seuraavan maalin. Pukukoppimaali oli ikävä.
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: Meeme - Kesäkuu 16, 2021, 16:46:47 ---Kertokaa mulle, minkä takia jalkapallokenttä on niin iso?
Niin kuin jääkiekossa.
--- Lainaus päättyy ---
Jalkapallo on ennen kaikkea taktinen peli. Pienemmällä kentällä taktiikkaan perustuva peli katoaisi eikä maaleja nähtäisi oikeastaan ollenkaan. Pelaajien samat ominaisuudet korostuisivat liikaa. Peli ei olisi pienellä kentällä enään jalkapalloa.
Meeme:
--- Lainaus käyttäjältä: teme696 - Kesäkuu 16, 2021, 17:07:17 ---
Niin kuin jääkiekossa.
--- Lainaus päättyy ---
Jalkapallo on ennen kaikkea taktinen peli. Pienemmällä kentällä taktiikkaan perustuva peli katoaisi eikä maaleja nähtäisi oikeastaan ollenkaan. Pelaajien samat ominaisuudet korostuisivat liikaa. Peli ei olisi pienellä kentällä enään jalkapalloa.
--- Lainaus päättyy ---
Aaaaa, kiitos vastauksesta :)
Mie oon vain nainen ja blondi ja aattelin, että pienemmällä kentällä tulis enemmän maaleja :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta