Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Jalkapallon EM-kisat ja kisaveikkaus
Vieras0234:
^Suomella on kyllä hyvä mahdollisuus keskiviikkona 1-0 voittoon. Jo tasurikin tietäisi melko varmasti Suomelle paikkaa jatkopeleissä. Venäjä oli tosi aneeminen Belgiaa vastaan. Aivan erinäköinen joukkue kuin kolme vuotta sitten Venäjän MM-kisoissa, joissa Venäjä oli yksi suurista yllättäjistä.
Vieras0234:
Olipa hieno tuo Tsekin 2-0 johtomaali Skotlantia vastaan. Keskiympyrästä suoraan verkon perukoille :).
Venla:
Täytyy tunnustaa etten ole vielä päässyt niin futis-fiiliksiin, että kiinnostus riittäisi seuraamaan pelejä joissa Suomi ei ole mukana.
Mutta sen verran oon jo päässyt fiiliksiin, että huomaan hieman odottavani keskiviikkoa. :)
teme696:
--- Lainaus käyttäjältä: Granado - Kesäkuu 14, 2021, 17:18:27 ---Olipa hieno tuo Tsekin 2-0 johtomaali Skotlantia vastaan. Keskiympyrästä suoraan verkon perukoille :).
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä Skotlanti on ampunut tässä matsissa itseään jalkaan. Peli olisi ollut ihan voitettavissa ilman järkyttäviä virheitä.
Vieras0185:
--- Lainaus käyttäjältä: Venla - Kesäkuu 14, 2021, 17:22:36 ---Täytyy tunnustaa etten ole vielä päässyt niin futis-fiiliksiin, että kiinnostus riittäisi seuraamaan pelejä joissa Suomi ei ole mukana.
Mutta sen verran oon jo päässyt fiiliksiin, että huomaan hieman odottavani keskiviikkoa. :)
--- Lainaus päättyy ---
Mä katoin vähän matkaa sitä Italia vs joku matsia ja huomasin ettei mua kiinnosta yhtään. Suomen pelit kyllä kiinnostaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta