Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Kardashian teini
rassexx:
Naapurissa ilmoittelee kyseisellä otsikolla oleva tyttö. Onko kukaan tavannut häntä ja kertoa kokemuksia?
Lähetin hänelle viestiä ja vastaukset olivat vähän tylyjä. Tästä syystä vähän fifty-fifty fiilis, että menisikö häntä tapaamaan.
irritaatio:
Tylyjen viestien jälkeen vielä mietit pitäisikö mennä, tässä ollaan taas tekemässä emämunausta.
rassexx:
--- Lainaus käyttäjältä: irritaatio - Elokuu 06, 2019, 16:34:19 ---Tylyjen viestien jälkeen vielä mietit pitäisikö mennä, tässä ollaan taas tekemässä emämunausta.
--- Lainaus päättyy ---
Natan suhteen moni on todennut, että kannattaa mennä vaikka kirjallinen viestintä hänellä on tylyä. Sen takia tätä aprikoin, että jos olisi sama tilanne.
Fritzu:
Nätti tyttö, erinomainen perse :)
Tuntuu tykkäävän seksistä, ei voi pussata ylhäältä eikä alhaalta :(
Fiksun oloinen, voisin mennä uudestaan.
Vieras0202:
--- Lainaus käyttäjältä: rassexx - Elokuu 06, 2019, 15:38:25 ---Naapurissa ilmoittelee kyseisellä otsikolla oleva tyttö. Onko kukaan tavannut häntä ja kertoa kokemuksia?
Lähetin hänelle viestiä ja vastaukset olivat vähän tylyjä. Tästä syystä vähän fifty-fifty fiilis, että menisikö häntä tapaamaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oon pahoillani että sulle tuli viestittelystä ikävä fiilis. Oon viestittelyssä vähän etäinen jotten tuhlaisi aikaa sekopäihin (semmosilta tyypeiltä tulee viestiä päivittäin. paljon). Lisäksi semmonen etäisyys/tylyys karsii lyhyen pinnan omaavia ja sen huomaa koska jotkut kilahtaa ihan totaalisesti. Yritän vaan pitää itseni turvassa ja on ikävää et kunnon tyypit joutuu "kärsimään" toisten sekoipäiden takia. Oon tavattaessa todella mukava ja hymyileväinen niinku täälläkin on musta kirjoitettu. :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta