Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Carmen hawaii
Jimmy-setä:
Tästä on aika monta vuotta, mutta muistan, että se puristus oli jotenkin erilainen. Ja ulkonäkö oli myös erilainen. Ekan kerran jälkeen jäi mietityttämään ja varasinkin sitten uuden ajan tehdäkseni tarkempia havaintoja.
jhstone:
Carmen on saanut nyt tosi huonon arvioin RE'ssä. Olenpa tosi tyytyväinen että jätin väliin, pääsin vähällä, pari tosi töykeää tekstaria on pientä tuohon tarinaan verrattuna.
Jii!:
Itse olen käynyt pari kertaa, ensimmäisen kerran n 10 vuotta sitten. Omalla kohdalla asenne on ollut ystävällinen ja palvelu hyvää. Sanoi silloin 10 v sitten olevansa Vietnamilainen. Tiedä sitten mitä asiaa tuo Havaiji-tarina palvelee...
Minulla heräsi myös aikanaan jostakin syystä lievät epäilykset sukupuoleen liittyen, mutta mielestäni Jimmy-sedällä on oikea asenne asiaan!
Pinokkio:
Yritin myös taannoin pari-kolme kuukautta sitten buukata aikaa ja kyselin tarkennusta pariin palveluun. Ensimmäinen vastaus häneltä oli "Oletko valkoinen suomalainen ja kuinka vanha"? Vähän jo siinä kohtaa tuli fiilis että nyt on vaikea tapaus vastassa :D Vastailin ihan valkoinen suomalainen, 42v. Vastaus oli melko tylyyn sävyyn että ei kiinnosta, liian vanha :headbang: Sen jälkeen vielä läpsähti 3-4 viestiä outoa avautumista ja viimeisenä sitten "Old and ugly horny loser" :laught:
Päättelin että ei tässä varmaan kannata kinaamaan alkaa ja säästyi varmaan aika epämiellyttävältä kohtaamiselta ja tuo post-opkaan ei järin kyllä kiinnostaisi. Nyt kun laittelin kuitenkin sen numeroa puhelimeen ja katsoin whatsapp -profiilia niin melko jätkämäinen olemus siinä kuvassa kyllä on, oli mitä oli. Jok.tap - ei jatkoon vaikka mikä olisi.
Vieras0265:
En panisi. Monestakaan syystä. Tuommoiset "Carmenit" kannattaa jättää vain omaan arvoonsa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta