Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?  (Luettu 4738 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 05, 2021, 13:50:56 »
Minäkin olen ihmisille sanonut, että vaikka ihmisenä en olisikaan sen parempi tai huonompi, koska kaikkihan me tehdään virheitä ja opitaan kypsymisen kautta tavalla ja toisella kasvamaan. Niin siitä huolimatta tiedostan samalla, että olen aika kaukana stereotyyppisestä "tavallisesta" tai "normaalista". Parasta on sanoa, että olen kaikkea muuta kuin normaali. Poikkeuksien poikkeus. Neurokirjon ihminen, joka on käynyt nyt tämän sukupuolenkorjausprosessin loppuun, ja joka tykkää samaan aikaan motivoituneesti hoitaa sekä psykologian opintoja että huorata. Plus muu musisointi ja luonnonsuojelu sekä vegaanisuus kaupan päälle. Tai pukeutuminen. Erotun sen verran räikeästi juuri omanlaisella erilaisuudellani ja massasta poikkeavuudella, ettei ole mikään häpeä sanoa olevansa jotakin ihan muuta kuin ns normaali.

Sitähän suuremmalla syyllä nimenomaisesti en katso olevani vertailukelpoinen paremmuusasteikolla toisiin ihmisiin nähden, koska jo  :inlove:lähtökohtaisesti vaikutan sen verran erilaiselta kuin muut ja todellakin nautin tästä kunniasta...

...Saada olla se kuka on. :kiss:

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 05, 2021, 14:21:05 »
Jokainen ihminen on omalainen ja ainutlaatuinen sekä yhtä arvokas.

Jos asiakkaan näkökulmasta vastaan esitettyyn kysymykseen olen tavannut vain upeita ihmisiä.
Rehellisesti toki myönnän, että toisten kanssa olen viihtynyt enemmän kuin toisten, mutta yhtään kokemusta en kuitenkaan vaihtaisi ikinä pois.

Kenenkään ei kannata kuvitella olevansa mitenkään erityinen. Sillä kukaan ei ole erityisen hyvä eikä erityisen huonokaan. Joku voi olla porukkansa fiksuin, mutta se ei vielä tee kenestäkään yli-ihmistä. Todennäköisemmin ollaan vain iso kala pienessä lammikossa.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 05, 2021, 23:40:33 »
Vastataan tähän kun näköjään tätä saittia selailen, pyrin olemaan rehellinen ja asiallinen. Itse en itseä turskaksi kutsu sanan sisältöä tuntematta. Vaikea olla sanoilla leikkimättä, mutta yritän. Asiakkailla on erinäköisiä tarpeita sanon ihan yleisen elämän elämännkokemuksen perusteella. Se tietysti asettaa jo heti eri määreet. Moottoripyörällä ja kaivinkoneella on eri paremmuus määreet vaikka molemmissa on pyörät. Nopea super kyykkypyörä on surkea kaivinkoneena vaikka kyllä silläkin hiekkatiehen kouppia saa tehtyä... jätän jatkamatta jos jollekin ei selvinnyt niin kysyköön. Minulla on omat mieltymykseni ja gfe ei toimi kun joku on korkokengillä mun päällä ja piiskaa. Minusta voin paremmuus järjestykseen laittamisessa puhua vain oman makuni perusteella ja ihan vain  valkoisenvyön haltijana maksullisissa käymisen perusteella, ainakin voin kevyesti omassa mielessäni luokitella erittäin hyvä kokemus= uudestaan ihan ok=ei hukkareissu ja ei ollut kivaa=opi katsomaan tarkemmin. Joku josta on muulla kuin Google kääntäjällä tehtyjä arvioita, ei ole minin juttuni. Aivan kuin autot ( en esineelistä on vain vertauskuva) ei kaikki ole samannäköisiä ja värisiä niin makuja on monia ja ulkonäölliset seikat ei minusta merkityksellisiä kunhan ei harhauteta ostajaa. SILLOIN VOI OLLA VAIN HYVÄ KUSETTAJA, joilla voi olla Omat fooruminsa. Sivu huomautuksena Tulen jatkossa kääntymään ovelta, jos ei ole edes tunnistettavissa, enkä ole arvailemaan onko 1985 bikinikuvat ja oven avaaja sama henkilö. Vähän kuin olisin laittavinani täyden summan piirongin päälle? Takaisin, niin mulla on gfe tyylinen pehmeän ihon hivelyn ja illuusion puoliuskottavasti läpivieminen kokonaisuutena se kriteeri millä päätän ostaa uudestaan saman kokemuksen. Jos ostan kokeeksi uutuus jäätelön, enkä pidä siitä, niin en osta sitä uudestaan huomenna. Ulkoiset seikat katson ennen kuin soitan ja loppu arvio tulee ilmi soitanko uudestaan. Niin ja kyse on kuitenkin kahden ihmisen kohtaamisesta, jos olen ylimielinen muikku ja käyttäydyn itse huonosti niin tuskin minulle gfe tyyppinen kokemus kuten itse sen miellän. Ellei jollekin se huonokåytös ole ollut hänen tyttöystäväsä palkkio ha syy että sellaisia ei sen koommin ole ollut. Eivätkä kemiatkaan kohtaa kaikilla ihmisillä, se mistä minä jossain naisessa pidän, voi toiselle olla ärsyttävää ja päinvastoin. Eli minusta se että tekee työnsä hyvin ja pitää kokonaisuuden kunnossa on parempi työssään kuin se joka ei niin tee. Tuli vielä mieleen, että vaikka olisi tosi hyvä päivän alussa, mutta jo ihan poikki ja eikä jaksa enää olla niin mukava/ mukana loppu työpäiväivästä ja vetää sen läpi väkisin irvistellen niin ottaa liikaa asiakkaita tms. Vähän kuin parturista saisi hyvän hiukan leikkauksen ennen puolta päivää ja loppupäivän poistaisi rikkalapiollisen hiuksia sieltä täältä. Ja kun asiakas kehtaisi valittaa, niin näyttäisi lattialla olevaa hiusläjää ja sanoisi etkö dorka huomaa noista hiuksista, että ole leikannut, vai luuletko idiootti että ne vai putosi tuohon mun lattialle. Näin minulla ja jos on vain tarkoitus saada siemenet ulos letkusta niin osaan kyllä ihan itse ne vatkata ulos, ilmaiseksi eikä tarvi lähteä kotoa ajelemaan pitkin suomea. Olen mä sentään useamman danin mustan yön runkkaa.  8)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 05, 2021, 23:47:37 »
Syökää lääkkeenne, vastatkaa siihen kyselyyn että: Ovatko suomalaiset maailman onnellisin kansa? Joo.
Ja menkää nukkumaan.

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 06, 2021, 01:05:11 »
Kiitos että sanoit, olin juuri soittamaisillani äidilleni ja vanhana ihmisenä on juuri syvässä unessa ja sanoa hei mutsi me en ole (kai) syönyt mun lääkkeitä "Pariisin kevät". Mut nyt laitan vaan textarin et hei hei mutsi mä just söin kun ykx mutiaisen turska ihanasti muistutti ja nyt menen muka nukkumaan, vaikka laitan valot pois ja pidän nukkumisen ääntä ja räppään kännykästä tuhmaa foorumia ja ehkä katson jos löytyis tissi kuvia.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 06, 2021, 01:12:33 »
Lopeta se Pariisin Kevään kuuntelu ja vedä vaikka Black Sabbathin N.I.B.

Tällä se Suomi rakennettiin tai oikeemmin tuhottiin  90- luvun alkuun.

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 06, 2021, 01:47:27 »
Pariisin Kevät on ihan turha yhtye. Samoin on Zen Cafe.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 06, 2021, 01:58:37 »
^ Näin on ja Black Sabbath on parempi kuin ne kaikki muut mielialalääkkeet ja Suoumi on maailman onnelisin kansa paska jargoni.

https://www.youtube.com/watch?v=2qinFmrgOZw


Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 06, 2021, 02:38:13 »
Ei joskus noita mainittuja olen radiosta autossa kuunnellut, tuli vaan tuo biisi mieleen lääkeitteni oton muistutuksesta ja ihan kuulkaa googlasin että menikö sanat noin? En olisi koko pumppua muistanut. Rauhaa ja puristelkaa itseänne vai mitä se Frank Pappa sanoi? Henkinen, Nikula ja kaikki muut Suomen "äijät" äänestää Suomen takaisin metalli musiikin tahdissako?

Poissa Vieras0186

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 06, 2021, 15:18:32 »
EI varmaan ole hyvä laittaa uutta ketjua, enkä voi sanoa kuin omalta osaltani. Liittyen hyvyyteen, aikakin itseäni häiritsee voihkiminen nautinnosta jos mun rankataan, sillä olen hyvin varma että pelkkä mun kikkeliin koskeminen ei laita voihkiminen. Sama suihin otossa en hyväile nappulaa. Vähän kuin elokuvissa niin pysyminen mahdollisuuden ja loogisuuden sisällä voi itse leikkiä mukana. Jos elokuvassa juuri tuhannella luodilla kuoliaaksi ammuttu henkilö palaa seuraavassa kohtauksessa ilman selitys mukaan kohtaukseen, niin vaikka olisi parhaat näyttelijät ja kultaiset kamerat. Niin voi pilara muuten hyvä leffaan?

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 09, 2021, 15:25:08 »
Jokaiselle löytyy jotakin. Toisen inhokki on toisen suosikki

Hmmm... Hetkinen? Oliko tuossa juuri silmille pistävä vihjaus siitä, että jokaiselle löytyy samalla myös se omanlaisensa markkinarako...? :inlove: :kiss:

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2079
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 09, 2021, 16:13:16 »
Vastaan kaikille yhteisesti ja jokaiselle erikseen:

Toiset vaan on parempia kuin toiset - yritä vaan tulla sen kanssa toimeen.

"Vaikka uskoisit itseesi, voit silti olla aivan paska"
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 09, 2021, 16:18:43 »
"Vaikka uskoisit itseesi, voit silti olla aivan paska"

Tää on aina ollu hauska. Asetelmat muuttuvat kun älykkö joutuu autiolle saarelle ihmisen kanssa jolla ei ole kuin kaksi alkukantaista taitoa. Kalastaa keihäällä ja sytyttää nuotio kivien avulla. Siinä kultturellille runoilija älykölle saattaa tulla nälkä ja se on vittumainen tunne se ;D

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 09, 2021, 16:41:15 »
"Vaikka uskoisit itseesi, voit silti olla aivan paska"

Tää on aina ollu hauska. Asetelmat muuttuvat kun älykkö joutuu autiolle saarelle ihmisen kanssa jolla ei ole kuin kaksi alkukantaista taitoa. Kalastaa keihäällä ja sytyttää nuotio kivien avulla. Siinä kultturellille runoilija älykölle saattaa tulla nälkä ja se on vittumainen tunne se ;D

Eihän vegaanit luonnonsuojelijat edes halua kalastaa, vaikka osaisivatkin. ;D Ne popsivat luonnon antimia eli sieniä ja marjoja. :inlove: Tai muuta suuhun sopivaa. Tai istuttavat saarella kasvavia yrttejä ja tekevät salaatin tai kypsennystä vaativissa tapauksissa keittävät niistä sopan. Osaavat vaikkapa yksin silmät ummessa vain maata paikoillaan ja meditoida sekä elää läsnä tässä hetkessä, jotta aikaan sidotun mielen yksinäisyys ei vaivaa, mikäli saarella ei elä muita ihmisiä. Hyväksyy vain kaiken sellaisenaan kuin on, vaikka tilanne olisi tilanteellisesti "aivan paska", sallien sen itselleen sisimmässään. Tai jos silloinkaan ei selvittäisi, niin tilanne vain hyväksyttäisiin ilman kielteisyydestä aiheutuvaa ylimääräistä henkistä saati psyykkistä kärsimystä. Elämä silti voittaa! ;)

Ja nuotiota voi opetella sytyttämään, mutta ei ole välttämätöntä, mikäli saarella ei ole liian viileää tai jos saarella on sellaista ravintoa, joka ei edellytä kypsentämistä. Mikäli edellyttää, niin akateemikko luonnonsuojelija todennäköisesti osaisi jo valmiiksi tai sitten kekseliäällä ja luovalla alkukantaisellakin tavalla opetella tekemään tulen. Ja tulee toimeen alkuperäiskansoihin kuuluvan yhteisön kanssa saarella, mikäli sellainen löytyy, eli omata yhteisen kielitaidon puutteestakin ystävällisen sosiaalisia vuorovaikutustaitoja ilman ristiriitoja. Ottaa osaa heidän kanssaan yhteistyöhön, mikäli haluaa olla sosiaalinen, sivitynyt ja suvaitsevainen suvakkihuora, joka ei pidä muita ihmisiä parempina eikä itseään muita parempina. :D

"Vaikka uskoisit itseesi, voit olla paska."

Niin, tiedän sen. Hyväksyn sen. Jokaisella on oma oikeus asettaa paremmuusjärjestykseen haluamallaan tavalla hupakot. Jos kommentin kirjoittanut ei itse arvosta minua paremmuusjärjestyksessään, joku muu saattaa silti arvostaa. Ja minä tiedänkin jo nykyään sen. :kiss:

Ja itseensä uskomisen psykologiasta vielä:

Todellisuudessahan monet ihmiset onnistuvat elämässään ja urallaan paremmin juuri siitä syystä, koska uskovat ja luottavat itseensä. Jos näin ei olisi, tuskin työn jälkikään olisi yhtä toivottavaa kuin silloin, kun uskoo omiin kykyihinsä, vaikka mahdollisuudet olisivatkin rajalliset.

Uskon lisäksi kannattaa varmaankin myös vain hyväksyvällä läsnäololla aina suhtautua asioihin sellaisina kuin ne ilmenevät ja tuomitsematta. Vasta sen jälkeen voi kaikella läsnäolon älyllä toimia täydemmin kuin silloin, jos oma mieli temppuilisi ja olisi samastunut sen temppuiluun ja kärsimykseen.

Myöskin sekin kannattaa hyväksyä, että kaikki muodon tasolla on rajallista. Me vihreät sammakothan tosin tajuamme sen. Eikös vain, Jani? :)

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hupakkona kysyn: Olenko yhtään sen parempi kuin muut?
« Vastaus #34 : Kesäkuu 15, 2021, 08:16:44 »
"Vaikka uskoisit itseesi, voit silti olla aivan paska"

Tää on aina ollu hauska. Asetelmat muuttuvat kun älykkö joutuu autiolle saarelle ihmisen kanssa jolla ei ole kuin kaksi alkukantaista taitoa. Kalastaa keihäällä ja sytyttää nuotio kivien avulla. Siinä kultturellille runoilija älykölle saattaa tulla nälkä ja se on vittumainen tunne se ;D

Voisi tulla ikävä äitiä😁
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?