Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu  (Luettu 10105 kertaa)

Poissa Paila

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« : Kesäkuu 01, 2021, 22:15:37 »
Onko kellään hänestä kokemuksia? Tuo halkaistu kieli kiinnostaisi kokea 👅

Poissa Jupe74

  • Jr. Member
  • Viestejä: 59
  • * Kelpo kaveri
Vs: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2021, 23:49:06 »
Valitettavasti ei ole kokemusta, mutta sama mieliteko on mullakin kokea tuo kieli...
Olen ajatellut otta yhteyttä ja varata tapaamisen ja päästä kokemaan hänen suikkari.  :blowjob:


Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1613
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« Vastaus #2 : Kesäkuu 02, 2021, 20:31:00 »
Nyt tunnen itseni toosi vanha naikaise ksi
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Paila

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« Vastaus #3 : Heinäkuu 10, 2021, 15:28:37 »
Enpä meinannut muistaa tänne kommentoida mutta tämä tuli koettua jokin aika sitten. Voi veljet! Pääsi omaan top3:een suikkareissa!  :blowjob:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1174
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« Vastaus #4 : Lokakuu 07, 2021, 21:39:12 »
Syvältä sai tämänkin ketjun kaivaa, mutta nostanpa sen, ettei tarvitse tehdä uutta.

Tapasin Ilona Mustaruusun nyt toista kertaa ja kaikki sujui yhtä hienosti kuin odotinkin. Ainakin minulla saattoi olla jopa hauskempaa kuin ensitapaamisella. Suihinotto oli jälleen loistavaa ja pippelin sai huoletta lykätä sisään ihan juurta myöten. Lisämaksua vastaan oli myös mahdollista panna perseeseen ja sepä vasta olikin komeaa hommaa doggy-perspektiivistä katsottuna. Huomioitakoon kuitenkin, ettei tätä erikoispalvelua ole välttämättä aina tarjolla, itseltäkin se jäi ekalla kerralla kokematta.

Ilona on oikein mukava ja kaikin puolin miellyttävä leidi. Ulkonäöltään ei mikään viaton naapurintyttö, mutta jos räväkän näköinen yön kuningatar kiinnostaa, niin siinä olisi. Hänen kaksihaarainen kielensä on jo sinänsä näkemisen arvoinen, vaikka ei käytännössä niin erikoiselta tunnukaan. Ilona ei välttämättä ole tatuointeineen ja lävistyksineen kaikkien makuun, mutta itse diggaan kovasti.

Niin ja tissi- ja pyllymiehille riittää taatusti kopeloitavaa.

Poissa Mailman

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« Vastaus #5 : Marraskuu 05, 2021, 11:37:04 »
Noniin, tuli itsekin käytyä Ilonan kanssa "ajelulla". Suikkari menee kyllä ehdottomasti top listoissa aika ylös asti ja saa huoletta painaa syvälle eikä kakomista tullut...

 Itse tosin tälläisellä perus kikkelillä sai painaa pohjaan saakka, mutta kuulemma menee isommatkin heittämällä 😍 Erittäin mukavakin hän on kaikenlisäksi ja takaapäin on muuten hyvät näkymät 😜

 Jos nyt miinuksia pitää keksiä niin omaa paikkaa hänellä ei ole, kuvista pystyy jokainen katsomaan mätchääkö omaan silmään ..


Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Goottitypy kotiisi ilonamustaruusu
« Vastaus #6 : Marraskuu 10, 2021, 13:22:51 »
Syvältä sai tämänkin ketjun kaivaa, mutta nostanpa sen, ettei tarvitse tehdä uutta.

Tapasin Ilona Mustaruusun nyt toista kertaa ja kaikki sujui yhtä hienosti kuin odotinkin. Ainakin minulla saattoi olla jopa hauskempaa kuin ensitapaamisella. Suihinotto oli jälleen loistavaa ja pippelin sai huoletta lykätä sisään ihan juurta myöten. Lisämaksua vastaan oli myös mahdollista panna perseeseen ja sepä vasta olikin komeaa hommaa doggy-perspektiivistä katsottuna. Huomioitakoon kuitenkin, ettei tätä erikoispalvelua ole välttämättä aina tarjolla, itseltäkin se jäi ekalla kerralla kokematta.

Ilona on oikein mukava ja kaikin puolin miellyttävä leidi. Ulkonäöltään ei mikään viaton naapurintyttö, mutta jos räväkän näköinen yön kuningatar kiinnostaa, niin siinä olisi. Hänen kaksihaarainen kielensä on jo sinänsä näkemisen arvoinen, vaikka ei käytännössä niin erikoiselta tunnukaan. Ilona ei välttämättä ole tatuointeineen ja lävistyksineen kaikkien makuun, mutta itse diggaan kovasti.

Niin ja tissi- ja pyllymiehille riittää taatusti kopeloitavaa.

Laitahan sedälle vähän lisäinfoo yv:nä jos mahdollista. Kiinnostaa niin saatanasti 👌