Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Luxpari helsinki  (Luettu 5024 kertaa)

Poissa Jokunimimerkki

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Luxpari helsinki
« : Toukokuu 31, 2021, 13:58:29 »
Naapurissa ilmoittelee pariskunta luxparihelsinki nimimerkillä; bi-kimppaakin ois tarjolla, onko joku tavannut?

Poissa SamiPks

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luxpari helsinki
« Vastaus #1 : Lokakuu 27, 2021, 11:40:16 »
Itse olen kyseisen parin muutamaan kertaan tavannut. Ovat kuvien mukaisia, eli ei feikkikuvilla liikkeellä. Muuten mainostavat bi-seksiä, mutta ainakin oman kokemuksen mukaan se rajoittuu pääsääntöisesti käsi ja suuseksiin. Kundi on imenyt minua ja häntä saa imeä. Ei ole lähtenyt antamaan munaa peppuun, vaikka sanoo olevansa top. Toisaalta hänellä on iso, joten en ole varma mahtuisiko pakaroiden väliin vaikka haluaisikin panna.

Suuseksi on ollut ilman suojaa, mutta panoissa kumi paikallaan. Molemmissa havaittavissa pientä jännitystä ja sen takia varsinkin nainen välillä ei mukana täysin. Jäänyt jopa fiilis, että onko hän edes halunnut kimppaa, vai onko se miehen agendalla.

Paikka Vuosaaren suunnalla ja huoneisto kohtuu siisti, mutta pieni. Joutuu siis hoitamaan hommat sohvalla tai lattialla, kun sänky on korkealla tilan säästämiseksi.

Poissa hb1

  • Full Member
  • Viestejä: 110
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luxpari helsinki
« Vastaus #2 : Lokakuu 27, 2021, 12:34:56 »
Kiitos Sami raportista. Olen silmäillyt tätä paria itsekin hyvän aikaa, ja olin yhteyksissäkin kyselläkseni hinnoista yms. Mielestäni hyvän hintainen mutta ei vain aina Vuosaareen ole asiaa. Voisi kyllä ainakin kertaalleen käydä. Nämä aina lähettelevät viestiä minunkin suuntaan että haluaisinko tulla käymään. Tulee sellainen lämminhenkinen harrastelijafiba siitä.

Poissa SamiPks

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luxpari helsinki
« Vastaus #3 : Lokakuu 27, 2021, 14:20:39 »
Kyllä, sanoisin että harrastelijoita ovat. Nainen tosiaan hieman ujo/passiivinen omaan makuun, mutta kivaa on silti ollut. Hinnat on heitellyt påivästä riippuen.

Poissa Transformer

  • Jr. Member
  • Viestejä: 79
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luxpari helsinki
« Vastaus #4 : Tammikuu 29, 2022, 01:57:15 »
Minkälainen hintahaarukka on? Itseäkin vähän kiinnostelis myös tämmönen paketti. Mitenkäs iso tällä miekkosella on suunnilleen?

Poissa SamiPks

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Luxpari helsinki
« Vastaus #5 : Tammikuu 31, 2022, 10:08:04 »
Muistaakseni parista vihreästä setellistä tarjosivat tapaamista. Miekkosella oli varmaan sellainen 19cm luokkaa oleva peli. Jäi kyllä fiilis että ei oo sen enempää top kuin btm miesten kesken, vaikka sanoivat että panotkin onnistuu.