Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naiset! Squirttaatteko te helposti?  (Luettu 6672 kertaa)

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #20 : Joulukuu 27, 2022, 22:56:24 »
^ aikojemme alusta asti "herrasmiehet" ovat nimitelleet naisia lehmiksi ja olet tästä täysin tietoinen.

Niin, kyllä. Tahtoisin vain saada selvyyden asiaan, oliko nyt kyse eläimiin sekaantumisesta vai lisänimestä. Sekä asian laidan ollessa kumpi tahansa, miten se liittyy squirttaukseen.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #21 : Joulukuu 27, 2022, 23:12:33 »
^ aikojemme alusta asti "herrasmiehet" ovat nimitelleet naisia lehmiksi ja olet tästä täysin tietoinen.

Niin, kyllä. Tahtoisin vain saada selvyyden asiaan, oliko nyt kyse eläimiin sekaantumisesta vai lisänimestä. Sekä asian laidan ollessa kumpi tahansa, miten se liittyy squirttaukseen.
Ei mitenkään. Sen mainitsin jo viestissäni jota lainasit. Keskity.

Noihin muihin en jaksa ottaa kantaa koska en ymmärrä millä logiikalla etenit tuohon. Lisäksi add yrittää selittää add ihmiselle = loputon suo jossa rämmitään polviin asti paskassa pää pipisenä.
Why so fragile?

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #22 : Joulukuu 27, 2022, 23:26:02 »
^ aikojemme alusta asti "herrasmiehet" ovat nimitelleet naisia lehmiksi ja olet tästä täysin tietoinen.

Niin, kyllä. Tahtoisin vain saada selvyyden asiaan, oliko nyt kyse eläimiin sekaantumisesta vai lisänimestä. Sekä asian laidan ollessa kumpi tahansa, miten se liittyy squirttaukseen.
Ei mitenkään. Sen mainitsin jo viestissäni jota lainasit. Keskity.

Noihin muihin en jaksa ottaa kantaa koska en ymmärrä millä logiikalla etenit tuohon. Lisäksi add yrittää selittää add ihmiselle = loputon suo jossa rämmitään polviin asti paskassa pää pipisenä.

Siis miten voi olla mahdollista, ettei joku ymmärrä mun varsin rationaalista add-logiikkaa? Hämmentävää.

"Keskity." Ei mun aivot suostu!
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2045
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #23 : Joulukuu 28, 2022, 00:22:42 »
Ei toimi raivorunkkaus, eikä imuhirmu suihinotto.
Vois kai etukäteen sanoa, tai vaikka kysyä minkälaisella powerilla tattia veivataan, tai imetään.
Pari kertaa vain ei ole mennyt pt:llä millään jakeluun, ettei tarvii sentään veijaria pahoinpidellä.

Kääk! Semmosista pahoinpitelyistä olisi kyllä hyvä sopia etukäteen... imho.
Pahoinpitelystä pitäis tehdä rikosilmoitus...
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Patrick

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #24 : Tammikuu 06, 2023, 00:34:03 »
Jos multa kysytään sitä toiveikkaasti, totean kylmästi etten squirttaa ikinä. Tuskin tapahtuisi harjoitellenkaan. Ei ole lentänyt edes intiimeimpinä siviilihetkinä.  :headphones: Ei kaikkeen tarvi pystyä tai osata, ellei ole oma juttu. Paineita ja muihin vertailua on muutenkin paljon.

 Pidän seksistä ja oheisleikeistä. Fantasioin. Kiihotun. Voin laueta fiiliksestä ja hormonien tasosta riippuen, joskus jopa asiakkaan kanssa. Oon tullut unissanikin. Mut ei koskaan roiskien.  :behind:

 Saatan laueta ilmeettömänä vaikka uutisia katsoen.  ::) Ei vaadi voihkintaa, huutoa ja lakanoiden kastumista.

Vaikka on tullut maantievessassakin villisti tyydytettyä, niin kivointa on purkaantua valmistelluissa olosuhteissa.
 Valmiiksi pyyhe alla, suoraan linjaan asetettuna. Paperirulla vieressä. Mitä vähemmän siivottavaa tulee, sitä parempi. Olenkohan ainut. ;D vuonna x oli kyllä lyhytaikainen seksikumppani, joka tykkäsi myös siisteydestä ja hallitusta tapahtumasta tulokulmineen.

X mies vuonna x kertoi joidenkin naisten kostuvan reisiä myöten.  :-* Niinhän se on, et mitä enemmän kyntää niin kokemus antaa näkökulmaa moninaisuuteen.

Itse olen korkeintaan maltillisesti limainen. Sen hyväksyminen on ottanut aikaa. Huikeaa tajuta ettei se ole viallisuutta, vaan ominaisuus.

 Käytän siviilissäkin liukkaria säännöllisesti hiertymien ehkäisyyn. Sit saatetaan epäillä frigidiksi tai haluttomaksi, mikä on epäreilua.

Mulla on oikeus kivuttomaan seksiin ja nautintoon, vaikka laiskat rauhaseni eivät pimppilimaa duunaakaan niin kovaa kuin kai pitäisi.  :kiss:

Liukkarin käyttö on normaalia ja siihen tulisi suhtautua neutraalisti. Toki liian vähästä tai -runsaasta annostelusta voi tapauskohtaisesti sanoa.  ;D

Ihana kuvaus. Tähän voisi rakastua❤️

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #25 : Tammikuu 13, 2023, 20:46:29 »
Kerran-pari oon sillai squirtannu että lensi seinään. Ennen häntä en tiennyt edes pystyväni moiseen mutta sittemmin opin aiheuttamaan ilmiön myös itse
Nokialla

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #26 : Tammikuu 14, 2023, 12:51:21 »
Ei toimi raivorunkkaus, eikä imuhirmu suihinotto.
Vois kai etukäteen sanoa, tai vaikka kysyä minkälaisella powerilla tattia veivataan, tai imetään.
Pari kertaa vain ei ole mennyt pt:llä millään jakeluun, ettei tarvii sentään veijaria pahoinpidellä.

Kääk! Semmosista pahoinpitelyistä olisi kyllä hyvä sopia etukäteen... imho.
Pahoinpitelystä pitäis tehdä rikosilmoitus...

Olet oikeassa. Olinpas huolimaton. Dominasessiot eivät taida kuulua pahoinpitelyn piiriin.
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #27 : Tammikuu 14, 2023, 12:52:54 »
Kerran-pari oon sillai squirtannu että lensi seinään. Ennen häntä en tiennyt edes pystyväni moiseen mutta sittemmin opin aiheuttamaan ilmiön myös itse

oOoOO! Huikeeta! Lentäispä multakin noin! Mulla vaan valahtaa pitkin reisiä ja lakanoita. 😅
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #28 : Tammikuu 14, 2023, 14:10:09 »
Kerran-pari oon sillai squirtannu että lensi seinään. Ennen häntä en tiennyt edes pystyväni moiseen mutta sittemmin opin aiheuttamaan ilmiön myös itse

oOoOO! Huikeeta! Lentäispä multakin noin! Mulla vaan valahtaa pitkin reisiä ja lakanoita. 😅

Jep, kyllä siinä melkoisesti yllätyttiin molemmat :laught: Ei se silti helposti käy, eikä yleensä edes tunnu kovin hyvältä mutta oon silti tosi iloinen että olen saanut tälläisenkin oppia
Nokialla

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naiset! Squirttaatteko te helposti?
« Vastaus #29 : Tammikuu 14, 2023, 16:03:49 »
En squirttaa enkä nussi lehmiä.
Eli et ole bi? Härkiä kuitenkin nussit :inlove: