Heips,
Löytyyköhän etelä-Suomesta sihteerikköä , kenen palveluihin kuuluisi kivesten hyväily suulla?
Löytyyköhän etelä-Suomesta sihteerikköä , kenen palveluihin kuuluisi kivesten hyväily suulla?
Uutiset:
Vieras0317
Kelpo kaveri

Heips,Varmasti löytyy. Hieman tarkemmasta sijainnista voisi olla apuva.
Tiia

Rakastajien aatelia

bbwnanna

Huikea tyyppi
Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota.

Vieras0342

Näyttää hyvää esimerkkiä
IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
Jännä kysymys. Musta olis vaikea kuvitella sellaista asiakastapaamista, jossa miehen kivekset eivät saisi huomiota.
Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä.
Julia

Rakastajien aatelia
Mulla on vähän sama. Oon ihan vaikeuksissa tavatessani tyyppejä, jotka eivät halua mun koskevan kiveksiinsä esim. suikkarin yhteydessä.
Sama vika mulla![]()
Vieras0395

Näyttää hyvää esimerkkiä
Vikkelä Kikkeli
Kelpo kaveri
Sama vika mulla![]()
Tekee kyllä niin höpöä että!! Kiitokset Ilonalle nautinnolisista hetkistä....
Vieras0185
Kelpo kaveri
Ppelto

Nauttii muiden arvostusta
Cick

CuoreSportivo

Vieras0282

Rakastajien aatelia
Vieras0185
Kelpo kaveri
Missä te oikein käytte jos kivesten helliminen sattuu? 😳
Nyssyköitä on kiva pussata ja paijata 😘 Vaikka kaikki ei tykkää että kosketaan yhtään sinnepäin.
Namiskuukkeli
Kelpo kaveri