Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
Olenko narsisti? Testi paljastaa, kuinka paljon sinussa on narsistisia piirteitä
Pekonen:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Toukokuu 23, 2021, 15:31:45 ---
--- Lainaus käyttäjältä: M15t3rG - Toukokuu 23, 2021, 15:02:45 ---Siellä toisaalta (hieman yleistäen) ihmiset kasvatetaan pienestä pitäen uskomaan omaan ylivertaisuuteensa, eikä vaatimattomuus ole samanlainen hyve kuin täällä.
--- Lainaus päättyy ---
Miksi vaatimattomuus on hyve? Vaatimaton ihminen ei saa mitään aikaiseksi. Ei toki kaikkien tarvitsekaan, mutta osan täytyy
--- Lainaus päättyy ---
Nimenomaan! Itseä on lapsesta asti vaivannut liika vaatimattomuus ja olen huomannut ettei se ole pelkästään hyvä ominaisuus. Olen yrittänyt kouluttautua siitä irti. Jenkit pärjää kun ne osaa mainostaa ja markkinoida toisin kuin suomalainen impivaaralainen.
Kellopeliappelsiini:
Vain 30/40:
Valta/auktoriteetti (authority): 6/8
Itseriittoisuus (self-sufficiency): 5/6
Ylivertaisuus (superiority): 5/5
Ekshibitionismi (exhibitionism): 3/7
Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 4/5
Turhamaisuus (vanity): 3/3
Oikeus, oikeutus (entitlement): 4/6
Mä vähän epäilen, että palstan henkilöt vastailee väärin ettei tulisi "leimatuksi" narsistiksi.
Seepeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Toukokuu 23, 2021, 15:52:55 ---...
Mä vähän epäilen, että palstan henkilöt vastailee väärin ettei tulisi "leimatuksi" narsistiksi.
--- Lainaus päättyy ---
Hmm...🤔 se että joku saa matalat pisteet on merkki että vastailee väärin..? Nythän tämä meni mielenkiintoiseksi 😊
Villerius:
7/40
Valta/auktoriteetti (authority): 2/8
Itseriittoisuus (self-sufficiency): 0/6
Ylivertaisuus (superiority): 2/5
Ekshibitionismi (exhibitionism): 0/7
Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 2/5
Turhamaisuus (vanity): 0/3
Oikeus, oikeutus (entitlement): 1/6
Villerius:
--- Lainaus käyttäjältä: Seepeli - Toukokuu 23, 2021, 15:58:11 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kellopeliappelsiini - Toukokuu 23, 2021, 15:52:55 ---...
--- Lainaus päättyy ---
Hmm...🤔 se että joku saa matalat pisteet on merkki että vastailee väärin..? Nythän tämä meni mielenkiintoiseksi 😊
--- Lainaus päättyy ---
Sulla oli siis 40/40 :whipping:
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta