Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olenko narsisti? Testi paljastaa, kuinka paljon sinussa on narsistisia piirteitä  (Luettu 6052 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Siellä toisaalta (hieman yleistäen) ihmiset kasvatetaan pienestä pitäen uskomaan omaan ylivertaisuuteensa, eikä vaatimattomuus ole samanlainen hyve kuin täällä.

Miksi vaatimattomuus on hyve? Vaatimaton ihminen ei saa mitään aikaiseksi. Ei toki kaikkien tarvitsekaan, mutta osan täytyy
Nimenomaan! Itseä on lapsesta asti vaivannut liika vaatimattomuus ja olen huomannut ettei se ole pelkästään hyvä ominaisuus. Olen yrittänyt kouluttautua siitä irti. Jenkit pärjää kun ne osaa mainostaa ja markkinoida toisin kuin suomalainen impivaaralainen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vain 30/40:

Valta/auktoriteetti (authority): 6/8

Itseriittoisuus (self-sufficiency): 5/6

Ylivertaisuus (superiority): 5/5

Ekshibitionismi (exhibitionism): 3/7

Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 4/5

Turhamaisuus (vanity): 3/3

Oikeus, oikeutus (entitlement): 4/6

Mä vähän epäilen, että palstan henkilöt vastailee väärin ettei tulisi "leimatuksi" narsistiksi.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
...
Mä vähän epäilen, että palstan henkilöt vastailee väärin ettei tulisi "leimatuksi" narsistiksi.

Hmm...🤔 se että joku saa matalat pisteet on merkki että vastailee väärin..? Nythän tämä meni mielenkiintoiseksi 😊

Amator

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
7/40

Valta/auktoriteetti (authority): 2/8

Itseriittoisuus (self-sufficiency): 0/6

Ylivertaisuus (superiority): 2/5

Ekshibitionismi (exhibitionism): 0/7

Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 2/5

Turhamaisuus (vanity): 0/3

Oikeus, oikeutus (entitlement): 1/6
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
...
Mä vähän epäilen, että palstan henkilöt vastailee väärin ettei tulisi "leimatuksi" narsistiksi.

Hmm...🤔 se että joku saa matalat pisteet on merkki että vastailee väärin..? Nythän tämä meni mielenkiintoiseksi 😊
Sulla oli siis 40/40  :whipping:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
19/40

Valta/auktoriteetti (authority): 5/8

Itseriittoisuus (self-sufficiency): 4/6

Ylivertaisuus (superirity): 4/5

Ekshibitionismi (exhibitionism): 3/7

Toisten hyväksi käyttäminen (exploitativeness): 2/5

Turhamaisuus (vanity): 1/3

Oikeus, oikeutus (entitlement): 0/6
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Siellä toisaalta (hieman yleistäen) ihmiset kasvatetaan pienestä pitäen uskomaan omaan ylivertaisuuteensa, eikä vaatimattomuus ole samanlainen hyve kuin täällä.

Miksi vaatimattomuus on hyve? Vaatimaton ihminen ei saa mitään aikaiseksi. Ei toki kaikkien tarvitsekaan, mutta osan täytyy
Nimenomaan! Itseä on lapsesta asti vaivannut liika vaatimattomuus ja olen huomannut ettei se ole pelkästään hyvä ominaisuus. Olen yrittänyt kouluttautua siitä irti. Jenkit pärjää kun ne osaa mainostaa ja markkinoida toisin kuin suomalainen impivaaralainen.

Jos olet jossain top3:ssa niin onhan sitä tyhmää olla sanomatta. Se tietty näkyy läpi jos omaa epävarmuuttaan kompensoi itsevarmuudella mille ei ole näyttöjä. Jos oot hyvä, niin oot hyvä

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Muutaman kirjoitukset ei kyllä puolla selvästikkään testitulosta.  :laught:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua

Miksi vaatimattomuus on hyve? Vaatimaton ihminen ei saa mitään aikaiseksi. Ei toki kaikkien tarvitsekaan, mutta osan täytyy

Ulkoisesti vaatimaton saa todella paljon aikaiseksi, mutta ei siitä narsistin tavoin turhaan huutele. Narsisti paisuttelee usein omia saavutuksiaan todellista suuremmiksi, eikä anna arvoa muille vaikka olisi syytäkin.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7771
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
...
Mä vähän epäilen, että palstan henkilöt vastailee väärin ettei tulisi "leimatuksi" narsistiksi.

Hmm...🤔 se että joku saa matalat pisteet on merkki että vastailee väärin..? Nythän tämä meni mielenkiintoiseksi 😊

Toooo-si mielenkiintoiseksi!

7/40. Onneksi tämä oli "leikkimielinen" testi.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^^Vaatimaton voi saada paljon aikaiseksi mutta joku muu voi saada siitä kunnian jos ei saa suutaan auki ja pidä puoliaan. Tämä on niin usein koettu henkilökohtaisestikin. Puolensa pitäminen ei tee narsistia. Ja kuten tässä testissäkin sanotaan että korkeat pisteet ei tarkoita automaattisesti narsistisuutta.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Hmm...🤔 se että joku saa matalat pisteet on merkki että vastailee väärin..? Nythän tämä meni mielenkiintoiseksi 😊

Mun mielestä matalat pisteet tarkoittaa sitä että mahdollisesti puhuu paskaa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
^
Siinä tapauksessa kalvaa se takaraivossa se totuus.
Jotkut eivät uskalla edes testata.  :)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Eikös testiksi nykyään riitä, että kirjoittaa rimpsun pari seksityöfoorumille? Kyllä joku aina sieltä keittiöstä huutaa: "Tämä on selvä narsisti!" ;D

Sain tuosta versiosta 8/40. Onneksi eivät mitanneet ihan perus kusipäisyyttä. ;)

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Sain 9/40  Odotin vähän isompaa lukemaa.
Tosin on pakko myös todeta, että muutamiin kohtiin olisin valinnut molemmat vaihtoehdot.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
^^

Joskus tuntuu sille. Mutta ei haukku haavaa tee ja kuitenkin itse tietää missä mennään.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri

Miksi vaatimattomuus on hyve? Vaatimaton ihminen ei saa mitään aikaiseksi. Ei toki kaikkien tarvitsekaan, mutta osan täytyy

Ulkoisesti vaatimaton saa todella paljon aikaiseksi, mutta ei siitä narsistin tavoin turhaan huutele. Narsisti paisuttelee usein omia saavutuksiaan todellista suuremmiksi, eikä anna arvoa muille vaikka olisi syytäkin.

Kyllä. Osittain ihmiset sekoittaa narsismin ja johtajuuden

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
28/40 näköjään olen itseriittoinen toisten hyväksikäyttäjä  ;D

Valta/auktoriteetti (authority): 5/8
Itseriittoisuus (self-sufficiency): 6/6
Ylivertaisuus (superiority): 3/5
Ekshibitionismi (exhibitionism): 4/7
Toisten hyväksikäyttäminen (exploitativeness): 4/5
Turhamaisuus (vanity): 2/3
Oikeus, oikeutus (entitlement): 4/6

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
^
Ei se ole ihme, että olen edelleen laiturin alla...  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
^^Vaatimaton voi saada paljon aikaiseksi mutta joku muu voi saada siitä kunnian jos ei saa suutaan auki ja pidä puoliaan. Tämä on niin usein koettu henkilökohtaisestikin. Puolensa pitäminen ei tee narsistia. Ja kuten tässä testissäkin sanotaan että korkeat pisteet ei tarkoita automaattisesti narsistisuutta.


Miksi vaatimattomuus on hyve? Vaatimaton ihminen ei saa mitään aikaiseksi. Ei toki kaikkien tarvitsekaan, mutta osan täytyy

Ulkoisesti vaatimaton saa todella paljon aikaiseksi, mutta ei siitä narsistin tavoin turhaan huutele. Narsisti paisuttelee usein omia saavutuksiaan todellista suuremmiksi, eikä anna arvoa muille vaikka olisi syytäkin.

Mulla oli matalat pisteet. Tarkoittaako se, että olisin jonkun sylkykuppi? Vittu varmana ei tarkota.
Onko korkeat pisteet automaattisesti oletus siitä, että pärjää elämässään? Ei ole.
Pidän itseäni vaatimattomana ihmisenä, mutta saanko aikaan, todellakin.
Oon oman itseni herra ja se riittää mulle. Kykenen empatiaan ja autan mielelläni mulle läheisiä, mutta osaan myös pitää puoleni.

Ehkä tällasen testin tuloksia ei kuitenkaan pitäisi ottaa ihan kauheen tosissaan?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕