Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle  (Luettu 6488 kertaa)

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #20 : Toukokuu 21, 2021, 16:04:24 »
Onpahan tullut mentyä ihan tosi paskaiset konemiehen työvaatteet päällä suoraan hikisenä sihteerikön tapaamiseen. Tietenkin eteisessä kaikki vaatteet pois ja suihkun kautta vasta lähemmäs sihteerikköä. Mutta kohtelu oli aivan mahtavaa siltikin :)  Kieltämättä hieman itellä hävetti niissä tamineissa tulla tapaamiseen öljylle rasvalle ja hielle haisten mut tilanne vaati sen.

Tiedä sitten olisko ollut tapaaminen erinlainen jos olisi ollutkin pikkutakki ja kauluspaita kera suorien housujen kun oli eka tapaaminen kyseisen neidon kanssa.
Ihan turhaan hävettää tuollainen ☺️ Voin toki vain puhua omasta puolestani, mutta mua kiihottaa just se suoraan töistä tullut työvaatteissa oleva mies joka riisuu just siihen paikkaan ja käy pikasuihkun kautta muhun kiinni 😄❤️

pittääkhän sitä alakaa kulukemhan hupakoissa sittenki suorhan töistä?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #21 : Toukokuu 21, 2021, 16:39:23 »
Itse pyrin saamaan asiakkaalle hyvän kokemuksen riippumatta pukeutumisesta. Ja eihän niitä vaatteita panemiseen tarvitse. 😉

Tuo kuvaamasi ilmiö voi olla tiedostamatonta- ajatellaan, että ”köyhän näköinen” asiakas ei tule uudelleen, toisin kuin hyvin pukeutunut. Eli siis ”köyhän” kohdalla ei tarvitse olla kovin hyvää asiakaspalvelua.

Oon huomannut saman ilmiön usein arjessa. Aina kun oon pukeutunut hyvin, kaikki tuntemattomat on tosi mukavia.
Sitten kun vaihdan rennot vaatteet päälle, niin suhtautuminen muuttuu selkeästi. Erityisesti tämä näkyy kalliimmissa liikkeissä. Kun on hyvin pukeutuneena, myyjät on suorastaan pelottavan avuliaita.

Tosiasia on kuitenkin se, että lukuisat hyvätuloiset ja rikkaat pitää mukavimpana asuna t-paitaa, farkkuja ja lenkkareita. Kyllä sitä rahaa voi olla ilman, että sitä tarvitsee mainostaa kaikille 15 000€ asukokonaisuudella.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #22 : Toukokuu 21, 2021, 17:18:10 »
Ei mulla ole hupparia. Inhoan hip hop musaa. Kuinkahan paskaa palvelua olisin saanut niiltä pahimmilta jos olisi?
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #23 : Toukokuu 21, 2021, 18:09:21 »
Itse satsaan pukeutumiseen jonkin verran ja mielelläni myös hupakoidessa käytän siistiä vaatetusta. En toki odota että se vaikuttaisi palvelun laatuun, mutta ei siitä haittaakaan voi olla? Kehuja on tullut monesti, mikä tietysti tuntuu mukavalle että asia pannaan merkille.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #24 : Toukokuu 21, 2021, 18:13:45 »
Niin, köyhäthän ne vaatteilla koreilee.  :wanker:

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #25 : Toukokuu 21, 2021, 20:57:25 »
Allekirjoitan kollegoiden aiemmat kommentit: käytös ja hygienia merkkaa enemmän kuin vaatteet.

Musta on itse asiassa ihan hauskaakin, kun vastaanotolle tulee erilaisia ja eri tavoin pukeutuneita ihmisiä. Eli voi tulla raksahaalareissa, hupparissa, puvussa tai turskallakin voi joskus olla päällä stay upit ja hame - sukupuolesta riippumatta. Kaikki on yhtä tervetulleita!

Ja jos tulee paskasena suoraan töistä niin sit vaan suihkun kautta syleilemään ;)

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #26 : Toukokuu 21, 2021, 23:03:08 »
Enpä ole omaan vaatetukseeni, niin ihmeemmin ikinä kiinnittänyt huomiota, kun tapaamisiin olen suunnannut. Perusvaatteita, sanoisin.
Ehkä sen vuoksi, koska niillä voi mennä lähes mihin paikkaan vaan.

Tuo mitä Veeras tuolla aikaisemmin kirjoitti, että vaatetuksesta ei voi enää varakkuutta päätellä pitää täysin paikansa.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #27 : Toukokuu 22, 2021, 19:10:55 »
PT pukeutuu urheilullisiin vaatteisiin ja PT ei saa mitään asutoiveita asiakkailta. Jos saisin, vetäisin koukun vasemmalla ja heti perään oikea suora. PT tekee ihan jotakin muuta kuin seksityötä. Tämä kannattaa muistaa kun PT palveluita etsitte.

Se miten asiakas pukeutuu kun ollaan salilla tai lounaalla tekemässä tulevaisuuden suunnitelmaa. Se on vaarille melkein merkityksetöntä. Vaari toki arvostaa sitä että salille tullaan ne huonoimmat rytkyt päällä. Vaari sai aikoinaan vanhalta mulkulta verkkarit suoraan jalasta. Niillä vedettiin kymmenen vuotta ja niissä oli miehen tuoksu  :inlove: PT vaarina, minua kiinnostaa ainoastaan kolme asiaa.

1. Mä rääkkään asiakasta salilla ja se tekee ne asiat. Kyllä PT vaari näkee jos asiakas ei jaksa. Turha väittää ettei jaksa jos on neljä toistoa vielä säästössä. Vaari sanoo millon et jaksa ja milloin jaksat. PT pitää olla ammattitaitoa, nähdä mihin toinen pystyy ja luoda sille se voittaja asenne että uskoo pystyvänsä.

2. Syöt sitä mitä siinä paperissa lukee! PT vaari ei ole sinne kirjoittanut - suklaata ja jäätelöä! Älä saatana valehtele.

3. Ei maksuongelmia.
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #28 : Toukokuu 23, 2021, 06:36:07 »
Näin intiimissä asiassa kuin seksipalvelujen myynti, ei vaatteilla ole väliä. Katsekontakti, puhekyky ja puhtaus ovat ne seikat, joilla minulle väliä.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #29 : Toukokuu 23, 2021, 06:46:02 »
Huppareihin en pukeudu ikinä. Ei vain ole minun juttuni.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15318
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #30 : Toukokuu 23, 2021, 12:51:29 »
Pukeudun miten pukeudun.
Lähimenneisyydestä tulee mieleen kun ostin viimeisen mersuni ja ei tahtonut myyjää saada paikalle millään ilveellä, mutta mulla oli collegehousut, t-paita ja NY-lippis päässä niin toisaalta en nyt sitä kovin ihmetellyt.
Siinä sitten kyynärsauvojeni kanssa menin myyjän luokse ja sanoin haluavani hieman kysellä kyseisestä amg pedosta. Kovin nuiva oli tämä myyjä, tavoilleni uskollisena korotin hieman ääntäni ja kyselin, onko täällä sellaista myyjää paikalla, joka haluaa saada kaupat aikaan? Sieltä tulikin sitten vanhempi myyjä paikalle ja kysyi mikä on ongelana, sanoin ei mulla ole ongelmia, mutta tuolla on, se ei halua myydä mulle tuota amg mersua. No siinä sitten hieroimme kaupat tämän vanhemman myyjän kanssa ja olin ostanut auton. Silmin nähden sitä nuorempaa myyjää ketuttu asia melkoisesti. Jäi provikast saamatta. :laught:

Uskon kyllä siihen, että asiakkaan pukeutuminen, riippumatta siitä mitä on ostamassa antaa jonkilaisen kuvan siitä asiakkaasta, vaikka se voi olla jokseenkin väärä, kuten tässä minun tapauksessa.
Kun menen tapaamiselle joudun ajamaan autolla pitkän matkan ja sitten vielä täytyy ajella takaisin niin itse haluan pukeutua siten, miten minulla on hyvä olla niissä kuteissa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 288
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #31 : Toukokuu 23, 2021, 17:37:07 »
Siistit tavis vaatteet itsellä pääsääntöisesti. Farkut ja joku t-paita yms. Pari kertaa on huosu kiinnittänyt ääneen huomiota pukeutumiseeni. Eka kerta oli joskus yli 20 vuotta sitten kun menin lippis päässä. Hupsu oli ajatellut ilmeisesti, että ovi silmästä näkyi joku ihan teinipoika. Toinen kerta oli pukeutuessani hupsua alkoi naurattaa. T- paita, caprit ja sukat oli asuna. En tiedä mikä niistä oli väärin, ehkä sukat? Tosin oli tennarit jalassa eikä sandaaleja.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #32 : Toukokuu 26, 2021, 18:52:49 »
Oon huomannut saman ilmiön usein arjessa. Aina kun oon pukeutunut hyvin, kaikki tuntemattomat on tosi mukavia.
Sitten kun vaihdan rennot vaatteet päälle, niin suhtautuminen muuttuu selkeästi. Erityisesti tämä näkyy kalliimmissa liikkeissä. Kun on hyvin pukeutuneena, myyjät on suorastaan pelottavan avuliaita.

Kyse ole siitä, että tavallisemmin pukeutunut saisi huonoa palvelua. Ammattilainen kohtelee kaikkia asiallisesti. Mutta kyllä se vain käytännön elämässä tuppaa usein menemään niin kuin Veeras kirjoitti. Paremmin pukeutuneeseen suhtaudutaan eri tavalla ja hän saa helpommin ja useammin ainakin rahtusen kohteliaampaa palvelua. Vaikea uskoa, että tämäkään ala olisi poikkeus.

Tietenkään arkisesti pukeutunutta ei missään tarkoituksella palvella huonosti. Eihän huonoon palveluun ole varaa missään. Eikä kukaan tarjoilija, lentoemäntä, myyjä tai hotellin vastaanottovirkailija tietenkään sano, että palvelun taso riippuu asiakkaan pukeutumisesta. Jos kysytte esim. Stockmannilta, että saako farkuissa huonompaa palvelua kuin puku päällä, vastaus on ihan varmasti, että kaikki saavat yhtä hyvää palvelua. Mutta kokeilkaa mennä hyvään ravintolaan tai Stockmannin vaateosastolle ensin farkuissa, collegessa ja lenkkareissa ja seuraavalla viikolla pikkutakissa, prässihousuissa ja nahkakengissä. Pyytäkää myyjältä/tarjoilijalta apua, esittäkään jokin toive tms. Ei palvelussa varmaan ensimmäisellä kerrallakaan mitään moittimista tai vikaa ole ja se on teknisesti oikein hyvää, jos vain asiakaspalvelija tekee työtä ammattimaisesti. Mutta huomaatte kyllä jonkin eron.

Joku kirjoitti, että pukeutumista enemmän vaikuttaa käytös ja hygienia. Se on selvää, eihän kukaan tykkää huonosti käyttäytyvästä ja pahalta tuoksuvasta ihmisestä, vaikka hän olisi miten hyvin pukeutunut. Ja toisaalta hyväkäytöksisestä ja mukavasta ihmisestä tykätään aina, vaikka hän olisi missä haalarissa. Mutta usein pukeutuminen antaa käytöksestä ja hygieniasta tietyn ennakko-odotuksen (joka voi toki sitten olla ihan vääräkin). Eikä tämä tarkoita, että rennompi pukeutuminen olisi merkki päinvastaisesta. Mutta ensivaikutelmana hyvä pukeutuminen antaa luvan odottaa hyvää käytöstä ja hygieniaa, siksi sillä on vaikutuksensa ensivaikutelmaan. Mutta tietenkin käytöksen täytyy olla linjassa pukeutumisen kanssa - herrasmies pukeutuu herrasmiehen tavoin, mutta pelkkä pukeutuminen ei tee kenestäkään herrasmiestä.

Pukeutumisessa ei ole kyse varallisuudesta, vaan tilaisuuden, paikan tai toisen ihmisen arvostuksesta. Ja usein suhtautuminen on vastavuoroista, siksi sillä on merkitystä. Toki tällä alalla usein on niin, että palvelun laatuun vaikuttaa eniten juurikin raha, ei kuitenkaan onneksi läheskään kaikilla, varsinkaan kotimaisilla. Se täytyy sanoa, että tähän lankaan kirjoittaneista palveluntarjoajista välittyy todella hieno ammatillinen suhtautuminen työhönsä, arvostan sitä.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Jurtaani

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #33 : Toukokuu 27, 2021, 20:35:57 »
Eipä ole kyllä koskaan tullut sen pahemmin mietittyä pukeutumista kun että puhtaat kalsarit saa päälle. Pyrin aina menemään omana itsenäni ja jo se, että alkaisin miettimään mitä laitan päälle olisi poikkeavaa omasta persoonastani.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #34 : Toukokuu 31, 2021, 11:00:59 »
Itse en kehtaisi työ vaatteissa tapaamiseen mennä, (ja tämä aika paljon tapaamisia rajoittaakin kun ei voi töistä suoraan mennä tai kesken työ päivän köydä).

Siistit ja puhtaat perus vaatteet päälle esim. Farkut+t-paita tai siistit kollarit+huppari.

Ketjun aloittajalla on vähän outo käsitys siitä että pukumiehet olis herrasmiehiä😂
Ainakin oma kokemus on että ne jotka käyttää (pukua muualla kuin juhlissa) on yleensä melkosen mulkkua porukkaa.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #35 : Kesäkuu 01, 2021, 13:16:44 »
^
Olet ihan oikeassa ja jos luit aloituksen tarkkaan, kirjoitin siinä, että "toki pukumies ei välttämättä ole samaa herrasmies, on myös paljon täysin m*lkk*j* pukumiehiä". Yleistää ei voi tässä(kään) asiassa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9058
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #36 : Kesäkuu 01, 2021, 13:26:25 »
Paskaisissa työvaatteitteissa lampsin,


Pesen kyrvän, annan rahat kouraan ja lyön munan suuhun. KÄYTÄN.

Maajussille morsian tapahtuu ihan muualla!
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #37 : Kesäkuu 01, 2021, 13:51:02 »
Ainakin oma kokemus on että ne jotka käyttää (pukua muualla kuin juhlissa) on yleensä melkosen mulkkua porukkaa.
Noh noh nyt. On ammatteja, missä on pakko töissä patsastella puku päällä. Minun kokemuksen mukaan farkku/collari heppu on ihan yhtä hyvä ja kiva kuin pukuheppu. Ei vaattet miestä pilaa, jollei mies vaatteita.

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 362
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #38 : Joulukuu 03, 2023, 15:37:47 »
Pukeutuminen ei merkkaa mulle, annanko millasta palvelua/miten kohtelen. Toki jos oikein hienossa ja kalliissa vaatekokonaisuudessa tulee kotiini (ei siis keikalla) niin tuo hieman paineita koska mulla on eläimiä :D mutta se on vaan mun päässä, sanoisin. :) Itse toteutan asutoiveita mahdollisuuksien mukaan, vapaa-ajalla en panosta pukeutumiseen, eli kuljen hupparissa ja pieruverkkareissa pääasiassa; se on mun vapaa-ajan juttu, ja erotan myöskin sillä työ- ja vapaa-ajan. Työtapaamisilla sitten panostan enemmän pukeutumiseen ja ulkonäköön.
Keikat kalenterissa !
KOTKASSA 6.5 <3 (ja ehkä myös 7.5)
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa SeaCaptain

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ajatustenvaihtoa asiakkaan pukeutumisen merkityksestä PT:lle
« Vastaus #39 : Joulukuu 04, 2023, 11:13:56 »
Mielenkiintoinen lanka ja tätä usein itsekin pohdiskellut.

Tullut käytyä tapaamisissa puku päällä sekä rennommissa vaatteissa (kollarit/huppari). En ole havainnut juurikaan eroa palvelussa. Joskus on mainittu erikseen puvun olevan kivaa vaihtelua, tiedä sitten mikä se yleisin vaatetus turskalla on?

Roolileikit/BDSM ovat toisinaan mukana tapaamisissa ja tällöin pukeutuminen luo oikeanlaisen fiiliksen, ainakin itselle. Puku tuo auktoriteettia ja rooliin heittäytyminen sujuvampaa.

Mikäli tapaaminen sisältää vain vaniljaa, saatan pukeutua rennommin (aika pianhan ne vaatteet häviää yleensä).