Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?  (Luettu 8325 kertaa)

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #20 : Toukokuu 20, 2021, 06:41:04 »
Minusta isot tissit on ihanat ja jos ne on hiukan ylisuuret vartaloon nähden niin 👅. Tietty poikamainen peppu, sellanen hoikka on kivan näköinen mutta kun syliin tussahtaa pehmeä, pyöreä ja hiukan suurempi niin on se vaan paremman tuntuinen
Kroppa jää joka tapauksessa sivuseikaksi silloin kun ihmisen silmät imee huomion itseensä.
Varmaan jokainen on kohdannut 👀joista on vaikea irrottautua.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #21 : Toukokuu 20, 2021, 06:56:20 »
Saanks mää kommentoida vaikka oon ite pt? Kuitenkin naisiinkin päin mieltynyt :D

Siis kaikenlaiset naiskehothan on kauniita. Mutta ite miellyn erityisen paljon siroista ja hoikista kehoista ja pienistä rinnoista. Esim. Mariannekarkki on mun silmään tosi bueno.

Yllättävän monet tähän vastanneista näyttää tykkäävän runsasmuotoisemmista enemmän. Sillä tavalla vähän yllättävää, kun miettii että yleisissä kauneusihanteissa usein korostetaan laihuutta ja kaikki mallitkin on aina ihan anorektisia. Jos useammat tykkää oikeasti runsaammasta niin mistähän nää laihuusihanteet on meidän kulttuuriin ees tulleet? 🤔

Enkä siis meinannut tätä ollenkaan silleen että laiha ois parempi! Vaan siis ihmettelen miksi laihuutta tavoitellaan niin paljon jos todellisuudessa monet tykkää kuitenkin enemmän pyöreydestä. Itsekin siis huomaan vaan omaan kehoon liittyen että heti jos tulee painoa muutama kilo lisää niin pitää alkaa miettiä laihdutusstrategioita, vaikka moni saattais just tykätä enemmän silleen.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 20, 2021, 06:58:52 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #22 : Toukokuu 20, 2021, 08:03:51 »
Saanks mää kommentoida vaikka oon ite pt? Kuitenkin naisiinkin päin mieltynyt :D

Siis kaikenlaiset naiskehothan on kauniita. Mutta ite miellyn erityisen paljon siroista ja hoikista kehoista ja pienistä rinnoista. Esim. Mariannekarkki on mun silmään tosi bueno.

Yllättävän monet tähän vastanneista näyttää tykkäävän runsasmuotoisemmista enemmän. Sillä tavalla vähän yllättävää, kun miettii että yleisissä kauneusihanteissa usein korostetaan laihuutta ja kaikki mallitkin on aina ihan anorektisia. Jos useammat tykkää oikeasti runsaammasta niin mistähän nää laihuusihanteet on meidän kulttuuriin ees tulleet? 🤔

Enkä siis meinannut tätä ollenkaan silleen että laiha ois parempi! Vaan siis ihmettelen miksi laihuutta tavoitellaan niin paljon jos todellisuudessa monet tykkää kuitenkin enemmän pyöreydestä. Itsekin siis huomaan vaan omaan kehoon liittyen että heti jos tulee painoa muutama kilo lisää niin pitää alkaa miettiä laihdutusstrategioita, vaikka moni saattais just tykätä enemmän silleen.

^ Tähän on sattunut vastaamaan ne jotka tykkää pyöreämmästä tai kaikenmallisista.
Osittain johtuu varmaan nykykulttuurista että ei haluta loukata ketään ja jättää mielummin vastaamatta että vain petite kelpaa. Mikä nyt taas on vähän absurdia. Asiat voi kertoa aikuisesti ja jokaisella on oikeus omaan makuun.
Jos selaa vanhoja keskusteluja tai vanhaa sivustoa niin saa ihan erilaisen kuvan.
Laihuusihanne on muotieollisuuden peruja ja suhteellisen uusi ilmiö.



Paikalla Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #23 : Toukokuu 20, 2021, 08:16:05 »
^Joskus haluttaisi naida hoikan teinityttömäisen vartalon omaavaa naista joskus taas runsaampiakin muotoja omaavaa naista. Omalta kohdalta en osaa asettaa hyvin tiukkoja kriteerejä naisvartalolle, paitsi hyvä perse🙂.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5178
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #24 : Toukokuu 20, 2021, 08:39:37 »
Edit. ^ Siis juuri noin.

Ja se kun vaan on niin, että aika moni tykkää monenlaisista ja tässä skenessä voi valita sen hetkisten mielihalujen mukaan.

Olen itse tavannut pokia, joiden tiedän tavanneen hoikkaakin hoikempia tyttöjä. Ja mitä sitten, miksi ei saisi tavata erilaisia naisia 🤷‍♀️ Lajin helppous viehättää! Avaa vain aamulla silmät ja miettii "ja mitäs tänään laitettais".
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #25 : Toukokuu 20, 2021, 10:41:47 »
Vaihtelu tosiaan virkistää ja helposti tukee hakeuduttua aina ihan erilaiseen seuraan kuin edellisellä kerralla.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #26 : Toukokuu 20, 2021, 11:10:13 »

Kroppa jää joka tapauksessa sivuseikaksi silloin kun ihmisen silmät imee huomion itseensä.
Varmaan jokainen on kohdannut 👀joista on vaikea irrottautua.

Niin totta!

Ja sit toisaalta aika moni muukin yksittäinen kehon osa tai ominaisuus voi olla just se juttu, joka vangitsee! Jos mä nyt ajattelen (ja mähän ajattelen, aika useinkin) tuntemiani kollegoita, niin siellä on tyyppejä, joiden kehon kokoa tai muotoja mä en välttämättä kauhean hyvin edes muista, mutta sen sijaan todellakin muistan huulet. Tai äänen. Tai olkavarren lihakset. Tai hiukset!

Ylipäänsä olen sitä mieltä, että "hyvä kroppa" on (niin palveluntarjoajalla kuin muillakin ihmisillä) sellainen, jossa ihminen itse viihtyy ns. riittävän hyvin ja joka tuntee nautintoa.  :inlove:

Ei siis tarvitse olla a) joissain mitoissa tai b) täysin sinut kaiken kanssa omassa kehossaan. Ja hei: tää pätee myös asiakkaisiin.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #27 : Toukokuu 20, 2021, 11:19:03 »

Yllättävän monet tähän vastanneista näyttää tykkäävän runsasmuotoisemmista enemmän. Sillä tavalla vähän yllättävää, kun miettii että yleisissä kauneusihanteissa usein korostetaan laihuutta ja kaikki mallitkin on aina ihan anorektisia. Jos useammat tykkää oikeasti runsaammasta niin mistähän nää laihuusihanteet on meidän kulttuuriin ees tulleet? 🤔

Enkä siis meinannut tätä ollenkaan silleen että laiha ois parempi! Vaan siis ihmettelen miksi laihuutta tavoitellaan niin paljon jos todellisuudessa monet tykkää kuitenkin enemmän pyöreydestä.

Itse nähnyt nurjan puolen tuossa laihuudessa (ei bulimiaa/anoreksiaa). Muu syy löytyi myöhemmin. Sun kuvista voisin päätellä, että olin kevyempi tai saman verran kuin sinulla niissä. Pituus kuitenkin keskiverto miehen mitta.

Se mitä silloin opetti asioita kantapään kautta, niin itse en ainakaan koe malleja mitenkään houkuttelevina. Monelta kun otettaisiin veriarvot yms, niin kuinka moni olisi terve? Mieluusti jokunen kilo liikaa, kuin että kehosta voi melkein nähdä lävitse. Fitnes, wellnes ja mitä näitä nyt onkaan, niin osa on totaalisen laihoja ja osalla vain keho on hyvässä hapessa sekä näyttävät hyviltä.

Lisäksi tiedän joitain SM ja EM tason (tyttöjä ja poikia, alle 15v) kilpailijoita jotka jo tuossa vaiheessa opetetaan laihduttamaan, että kisapaino olisi oikea. Voisiko osa kauneus ihanteista olla ns valmentaja ja vanhempien peruja?
Feel so good...

Poissa Anonym_M

  • Full Member
  • Viestejä: 185
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #28 : Toukokuu 20, 2021, 11:37:44 »

Kroppa jää joka tapauksessa sivuseikaksi silloin kun ihmisen silmät imee huomion itseensä.
Varmaan jokainen on kohdannut 👀joista on vaikea irrottautua.

Niin totta!

Ja sit toisaalta aika moni muukin yksittäinen kehon osa tai ominaisuus voi olla just se juttu, joka vangitsee! Jos mä nyt ajattelen (ja mähän ajattelen, aika useinkin) tuntemiani kollegoita, niin siellä on tyyppejä, joiden kehon kokoa tai muotoja mä en välttämättä kauhean hyvin edes muista, mutta sen sijaan todellakin muistan huulet. Tai äänen. Tai olkavarren lihakset. Tai hiukset!

Ylipäänsä olen sitä mieltä, että "hyvä kroppa" on (niin palveluntarjoajalla kuin muillakin ihmisillä) sellainen, jossa ihminen itse viihtyy ns. riittävän hyvin ja joka tuntee nautintoa.  :inlove:

Ei siis tarvitse olla a) joissain mitoissa tai b) täysin sinut kaiken kanssa omassa kehossaan. Ja hei: tää pätee myös asiakkaisiin.


Samaa mieltä.. :)
Anteeksi saa helpommin kuin luvan

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #29 : Toukokuu 20, 2021, 12:54:02 »
Ei oo mitään hyvää kroppaa, mikä on yhdelle täydellinen, on toiselle nou nou. Makuasioita. Mutta noin niikun vähän yleisemmällä kuin vaan tällä skenellä ajateltuna, itse pidän terveempänä rehevämpiä naisia, se on luonnon laki. Ja siksi monia miehiä miellyttää nainen jolla on muotoja. Se on ihan evoluutiota, alitajuista. Sellanen kiinnostaa mikä olisi lajin jatkumiselle otollinen. Eihän kovin laiha ole hyvää lisääntymisainesta. Tarkoitan valintoja ohjaa meidän geenit tai miksi niitä haluaa sanoa. Ne miehet joille saa olla muodokkaampi nainen mitä itsekkin edustan, koen ovat ajatusmaailmaltaan terveempiä. Laihuuden ihannointi on kaikkinensa epätervettä.


Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7793
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #30 : Toukokuu 20, 2021, 14:52:15 »
^Joskus haluttaisi naida hoikan teinityttömäisen vartalon omaavaa naista joskus taas runsaampiakin muotoja omaavaa naista. Omalta kohdalta en osaa asettaa hyvin tiukkoja kriteerejä naisvartalolle, paitsi hyvä perse🙂.

Tässähän on nuo tärkeimmät mainittu, ei lisättävää.  :P
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 775
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #31 : Toukokuu 20, 2021, 15:12:15 »
Ninni-Neidillä aika täydellinen kroppa.

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #32 : Toukokuu 20, 2021, 15:30:46 »
Maku vaihtelee. Tykkään voimakkaista jaloista. Leveä lantio on plussaa. Rinnat on ihanat kun nännit nöpöttää. Kilot on toissijainen juttu.  :kiss:

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #33 : Toukokuu 20, 2021, 16:33:43 »
Kyllä rintavasta ( D ) ja rehevästä naisesta olen aina pitänyt, mut kyllä hoikkanenkin käy.... toisaalta riippuu myös naisen luonteesta...

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #34 : Toukokuu 20, 2021, 16:41:41 »
Jos joku muistaa KristinaXX:n, niin sellainen kroppa kuin hänellä on lähellä täydellisyyttä. :inlove:

Muutama vielä alalla oleva on lähellä tätä. Tiedätte kyllä keitä olette.  :inlove:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #35 : Toukokuu 20, 2021, 17:27:14 »
Hyvä kroppa on samaa kuin hoidettu ja huolehdittu kroppa. Sillä ei ole tekemistä sen kanssa minkä muotoinen, värinen tai kokoinen kroppa on.

Muuten asia olisi sama kuin kysyisi, onko auringonlasku hienoin lumisessa, kukkivassa vai ruskaisessa maisemassa. Auringonlasku on aina hieno ja parasta on, jos sitä voi katsoa erilaisissa maisemissa, kunhan maisema on hoidettu ja puhdas. Myös naisen vartalo on aina upea kaikissa variaatioissaan, jos siitä vain on huolehdittu. Ja tämän harrastuksen paras puoli on se, että ei tarvitse tyytyä yhdenmuotoiseen, -kokoiseen tai väriseen vartaloon. Ja kun kroppa on myös palveluntarjoajan työväline (anteeksi tämä ilmaus, älkää käsittäkö väärin), siitä on yleensä pidetty huolta.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #36 : Toukokuu 20, 2021, 17:28:47 »
Ninni-Neidillä aika täydellinen kroppa.

Samaa mieltä 😊👍

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #37 : Toukokuu 20, 2021, 17:58:56 »
Ninni-Neidillä aika täydellinen kroppa.

NinniNeidillä on täydellinen kroppa 😊

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #38 : Toukokuu 20, 2021, 18:48:19 »

NinniNeidillä on täydellinen kroppa 😊
👍
Olen samaa mieltä.
Saitin Bud Spencer

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millainen on pt:n ”hyvä kroppa”?
« Vastaus #39 : Toukokuu 21, 2021, 06:05:29 »
Kiitos kiitos  :inlove:

Sit itse ketjuun et noi on täysin makuasioita ja kaikki ei oo kaikkien mieleen. Ja siis kun joku mietti miksei uskalleta sanoa vaikka et pitää hoikasta on juuri varmaankin siinä ettei haluta loukata tai sit tämän ketjun alussa ei vaan sattunut olemaan niitä ketä tykkää hoikista.

Toki sen ei pitäisi loukata ketään jos joku sanoo mistä tykkää itse, se on ongelma jos se tuodaan negatiivisen kautta eli haukutaan kaikki mitkä ei itselleen kelpaa.
Thank you 🙏🕊️