Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Yhteydenoton antama mielikuva  (Luettu 8177 kertaa)

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #20 : Toukokuu 20, 2021, 17:40:04 »
Olisi kiva kuulla palveluntarjoajan näkökulmia siihen, millainen on hyvä ensimmäinen yhteydenotto?
Haluatko, että uusi asiakas aloittaa soittamalla vai viestillä? Jos ilmoituksessasi on WA ja sähköposti, kumpaa suosisit?
Arvostatko erittäin tiivistä ja lyhyttä viestiä vai että asiakas kertoo itsestään ja toiveista vähän enemmän kuin vain kolme-neljä lausetta?
Mitä asioita haluaisit ensimmäiseen viestiin ja miten tarkasti - tykkäätkö, että toiveet laitetaan tarkasti heti vai että niitä tarkennetaan jatkoviesteissä vasta, kun tapaamisen pääehdot on sovittu?
Ennen kaikkea kiinnostaa, mikä on liian pitkä ja lavea viesti, jos kuitenkin oletetaan, että se on asiallinen (eikä mikään seksinovelli tai aiemmin mainittu "Runkku-Reinon yksityiskohtainen aktin kuvaus")?

Tässä on varmaan palveluntarjoajilla eri preferenssejä. Välillä ilmoituksissa sanotaan, että ei pitkiä viestejä ja välillä, että lyhyisiin ei edes vastata. Joku haluaa hoitaa asian mahdollisimman vähillä viesteillä, joku taas nimenomaan haluaa viestitellä vähän enemmän saadakseen tuntumaa asiakkaasta. Yksi haluaa yhteydenotot vasta ihan lähellä tapaamista, toinen taas hyvissä ajoin. Jonku vastaa niin nopeasti, että viestittelyt saadaan hoidettua tunnissa, toisen kanssa on vähintään päivän-parin viivettä ja siksikin pitää olla liikkeellä ajoissa.

Eli tämä(kään) asia tuskin on mustavalkoinen, ja mielipiteet varmasti vaihtelevat palveluntarjoajittain mutta olisikin kiva kuulla eri palveluntarjoajien näkökulmia asiaan.

Itse olen ajatellut, että olisi hyvä kertoa itsestään ja toiveistaan vähän laajemmin ja kysyä kaikki onnistuuko -kysymykset heti. Olen huomannut, että vastauksia pidempiin viesteihin tulee huomattavasti alhaisemmalla prosentilla mutta toisaalta saadut vastaukset ovat sitten olleet erittäin hyviä, usein personoituja ja palveluntarjoaja on tykännyt, että esittäytyminen ja toiveet oli esitetty kattavasti. Se on johtanut yleensä tietyn luottamuksen kehittymiseen jo ennen tapaamista ja sitä kautta myös molemminpuolin erittäin laadukkaisiin tapaamisiin.

Vastaan luonnollisesti vain itseni puolesta.
Hyvä ensimmäinen yhteydenotto voi olla lyhyt tai pitkä, kunhan siinä tulee ilmi milloin haluaisi tavata ja missäpäin. Outcall vai incall, koska teen molempia.
Ja jos haluaa erikoisempaa settiä niin on hyvä jo tässä vaiheessa kertoa.
Ensimmäisen viestin vastauksessa kerron perusasiat vakioviestissä sekä personoidussa lauseessa ja annan kotisivuni osoitteen.

Sen jälkeen toivon että asiakas lukee infot, ja kotisivun tekstin kun ehtii ja kysyy lisää jos vastausta ei löytynyt sieltä.

Tässä vaiheessa vaihdetaan useimmiten vielä parit viestit ja aika on sovittu.

Jos ilmoituksessa on tarjottu monta yhteydenottotapaa, ei pitäisi olla merkitystä mitä niistä käyttää. Minä vastaan puheluihin vain ilmoitettuna päivystysaikana ja toivon kirjallista viestintää ajanvarauksissa koska en aina pääse puhelimeen  :behind:

Pelkkiin moi tai paljo pillu maksaa -viesteihin en vastaa. Ja niitä tulee paljon!

Joskus harmittaa kun tulee viesti jossa lukee vain milloin ehtisit tavata? Ja minun pitää tehdä jatkokysymyksiä kuten missä kaupungissa, kuinka pitkää aikaa ajattelit jne. Helpottaisi molempia jos saisin heti tarvittavat infot. Mutta kaikki ei tietenkään tunne käytäntöjä ja silti olen saanut kivoja asiakkaita vaikka alussa on ollut hermostuneisuutta ilmassa sekä kommunikaatio lyhyttä. Kaikki on niin erilaisia.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #21 : Toukokuu 20, 2021, 17:56:43 »
i Itse olen ajatellut, että olisi hyvä kertoa itsestään ja toiveistaan vähän laajemmin ja kysyä kaikki onnistuuko -kysymykset heti. Olen huomannut, että vastauksia pidempiin viesteihin tulee huomattavasti alhaisemmalla prosentilla mutta toisaalta saadut vastaukset ovat sitten olleet erittäin hyviä, usein personoituja ja palveluntarjoaja on tykännyt, että esittäytyminen ja toiveet oli esitetty kattavasti. Se on johtanut yleensä tietyn luottamuksen kehittymiseen jo ennen tapaamista ja sitä kautta myös molemminpuolin erittäin laadukkaisiin tapaamisiin.

Tuossa jo kirjoititkin hyvin, ja Golddigger myös. Itse tykkään kun heti kerrotaan hiukan itsestään ja toiveistaan, niin saa mielikuvan asiakkaasta että mitä on hakemassa. Sähköposti on mielestäni mieluisin tapa ottaa yhteyttä, mutta tässäkin monet pt:t ovat eri mieltä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #22 : Toukokuu 26, 2021, 13:25:53 »
Joten alanko kirjailemaan ytimekkäämmin että panettaa, haluan nussia x ajan huomenna, olen läski sika tästä eteenpäin? Tälläkin palstalla on useampi sihteeri, jolle olen viestejä kirjoitellut eikä ainakaan kukaan ole niistä asiasta valittanut. En vielä lue itseäni paatuneeksi turskaksi vaikka tätä harrastusta on jo jonkin aikaa tullut tehtyä.

Jos olet useamman kanssa päässyt tyylilläsi haluttuun lopputulokseen, ja vain yhden kanssa on ollut ongelmia (ja tapaaminen ilmeisesti silti onnistui), niin tuskinpa tyylissäsi on mitään vikaa.

Joskus kun liikkeellä ihan oikeasti on esim. sarjaoharien tekijöitä ja niiden kanssa taiteilee tarpeeksi pitkään, niin siinä saattaa ihan asialliseltakin tyypiltä pyytää muutaman extra-varmistuksen, kun tulee ylivarovaiseksi. :)

Komppaan Ilonaa.
Voi olla että jouduit jonkun toisen perseilyn ns. sivulliseksi uhriksi tuossa, jos tytöllä oli juuri kimpussaan jokin sitkeä oharoitsija.

Olisi kiva kuulla palveluntarjoajan näkökulmia siihen, millainen on hyvä ensimmäinen yhteydenotto?
Haluatko, että uusi asiakas aloittaa soittamalla vai viestillä? Jos ilmoituksessasi on WA ja sähköposti, kumpaa suosisit?
Arvostatko erittäin tiivistä ja lyhyttä viestiä vai että asiakas kertoo itsestään ja toiveista vähän enemmän kuin vain kolme-neljä lausetta?
Mitä asioita haluaisit ensimmäiseen viestiin ja miten tarkasti - tykkäätkö, että toiveet laitetaan tarkasti heti vai että niitä tarkennetaan jatkoviesteissä vasta, kun tapaamisen pääehdot on sovittu?
Ennen kaikkea kiinnostaa, mikä on liian pitkä ja lavea viesti, jos kuitenkin oletetaan, että se on asiallinen (eikä mikään seksinovelli tai aiemmin mainittu "Runkku-Reinon yksityiskohtainen aktin kuvaus")?

Tässä on varmaan palveluntarjoajilla eri preferenssejä. Välillä ilmoituksissa sanotaan, että ei pitkiä viestejä ja välillä, että lyhyisiin ei edes vastata. Joku haluaa hoitaa asian mahdollisimman vähillä viesteillä, joku taas nimenomaan haluaa viestitellä vähän enemmän saadakseen tuntumaa asiakkaasta. Yksi haluaa yhteydenotot vasta ihan lähellä tapaamista, toinen taas hyvissä ajoin. Jonku vastaa niin nopeasti, että viestittelyt saadaan hoidettua tunnissa, toisen kanssa on vähintään päivän-parin viivettä ja siksikin pitää olla liikkeellä ajoissa.

Eli tämä(kään) asia tuskin on mustavalkoinen, ja mielipiteet varmasti vaihtelevat palveluntarjoajittain mutta olisikin kiva kuulla eri palveluntarjoajien näkökulmia asiaan.

Itse olen ajatellut, että olisi hyvä kertoa itsestään ja toiveistaan vähän laajemmin ja kysyä kaikki onnistuuko -kysymykset heti. Olen huomannut, että vastauksia pidempiin viesteihin tulee huomattavasti alhaisemmalla prosentilla mutta toisaalta saadut vastaukset ovat sitten olleet erittäin hyviä, usein personoituja ja palveluntarjoaja on tykännyt, että esittäytyminen ja toiveet oli esitetty kattavasti. Se on johtanut yleensä tietyn luottamuksen kehittymiseen jo ennen tapaamista ja sitä kautta myös molemminpuolin erittäin laadukkaisiin tapaamisiin.

Palveluntarjoajat tosiaan suosii hyvin eri yhteydenottoväyliä, joten tässä se että pt:n vastuulla on tuoda ilmoituksessaan selkeästi ilmi mitä kautta hänet tavoittaa & asiakkaan vastuulla on lukea ajatuksella se tehty ilmoitus ja toimia siinä opastetulla tavalla. :)
Tai näin jos siis halutaan että tapaamiset ylipäätään toteutuu ;D
Mä hoidan varaukset vain sähköpostilla, txt tai ilmoituskanavien privoilla (ja olen tämän ilmoissani koittanut tuoda esille niissä rajoissa kuin ilmoittelukanavat siihen antaa mahdollisuuden). Horoluuri on käytännössä aina äänettömällä, enkä päivystä puheluita laisinkaan, eli sen puoleen soittaminen on aika turhaa. Mulla ei horoluurissa myöskään ole mitään appeja (no hei, Noksu E72), joten ei ole olemassakaan wa/kik.

Tuohon sitten millaisia viestien tulisi mieluiten olla on hieman kaksi erilaista väylää - jos ottaa yhteyttä ilmon perusteella jossa on jo hinnat & palvelut esillä, niin toivottavaa olisi vain kertoa toiveet, aika milloin haluaisi tulla ja kuinka pitkän tapaamisen haluaa. Tuohan on kaikki mitä palveluntarjoaja oikeastaan tarvitsee pystyäkseen päättämään onnistuuko tapaaminen vai eikö.
Jos ottaa yhteyttä sellaisen ilmon perusteella missä ei voi olla esillä suoraan palveluja ja hintoja, niin tietysti ne on aika olennaiset tekijät, joten silloin eka viesti voi hyvin olla vain kysymys mitä olisi tarjolla & mihin hintaan. Ja sitten saatuaan hinnat & palvelut sisältävän viestin palataan tuohon edelliseen kohtaan, eli jos haluaa tapaamisen niin lähettää halutut toiveet, ajan sekä tapaamisen keston.

Nyt on jostain kumman syystä mun mielestä lisääntynyt hassu tapa, että aika varataan ihan reippaasti, mutta sitten ne erityistoiveet esitetään vasta ajanvarauksen jälkeen. Tai jopa kysytään että saako jo nyt esittää toiveet kun olen varannut ajan. Pliis mieluummin jo siinä samassa kun olet varaamassa aikaa, sehän voi olla että kaikki toiveet ei onnistu, jolloin kaikki muu on aika epäolennaista, koska on selvä ettei tapaaminen sitten natsaa jos toiveita ei voida toteuttaa.

Viestintäväylä ehkä hieman mun mielestä (& mielessä) antaa vinkkiä siihen suuntaan kuinka nopsaan voi odottaa vastausta. Mähän suosin ennakkovarauksia, tämä on vain yksi kolmesta duunistani/yrityksestäni ja mun käyttämät viestintäväylät on kai perinteisesti mielletty sellaisiksi ettei ne ole mitään ns. pikaviestintää, joten olen koittanut tuollakin vinkata sitä ettei vastaukset tule tunneissa, eikä aina välttämättä päivässäkään. Pyrin vastaamaan kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin kuitenkin aina jotain, vaikka toki esim. "päivä oli valitettavasti jo loppuunmyyty" ei ole asiakkaalle kovin arvokas vastaus kun sen saa usein vielä ns. myöhässä. Mutta silti koen hyväksi käytökseksi vastata asiallisiin yhteydenottoihin edes jotain, sen sijaan että vain heivaisin viestit roskakoriin. Toki multakin varmasti menee viestejä ohi, niitä tulee välillä monesta eri suunnasta niin paljon että jokin viesti voi helposti jäädä huomaamatta. Pahoittelut tästä.

Mulla kun ei ole kauheasti vaatimuksia asiakkaille, niin lähinnä tosiaan ne toiveet kiinnostaa ihan vain sen takia että pystyn arvioimaan pystynkö tarjoamaan halutun palvelun. Toki onhan se ihan kiva kuulla muutama lause asiakkaasta jos asiakas haluaa itsestään jotain kertoa. Ikä, mahdollinen ensikertalaisuus, jos on jotain erityishaasteita tapaamista ajatellen (jännittää kovin, jokin fyysinen rajoite tms.) - nämä asioita jotka saattaa auttaa valmistautumaan tapaamiseen paremmin, jolloin siitä todennäköisemmin tulee onnistuneempi. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vuokatissa la 18.5.!

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 789
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #23 : Toukokuu 26, 2021, 17:15:29 »
Ensinnäkin kiitos Venlalle, Golddiggerille ja LilyPayne619:lle seikkaperäisistä vastauksia. Juuri tällaisia PT:n näkökulmia on kiva kuulla.

Pyrin vastaamaan kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin kuitenkin aina jotain, vaikka toki esim. "päivä oli valitettavasti jo loppuunmyyty" ei ole asiakkaalle kovin arvokas vastaus kun sen saa usein vielä ns. myöhässä. Mutta silti koen hyväksi käytökseksi vastata asiallisiin yhteydenottoihin edes jotain, sen sijaan että vain heivaisin viestit roskakoriin. Toki multakin varmasti menee viestejä ohi, niitä tulee välillä monesta eri suunnasta niin paljon että jokin viesti voi helposti jäädä huomaamatta. Pahoittelut tästä.

Venla, sinulla on todellisen ammattilaisen asiakaspalveluote, respect. Ihan sama millä alalla ollaan, tuo mainitsemasi periaate on aina yksi hyvän ja ammattimaisen asiakaspalvelun kulmakivistä. Asiallisiin yhteydenottoihin vastatataan aina jotain. Jos ei muuta, niin kiitetään yhteydenotosta. Ja asiakkaan näkökulmasta voin sanoa, että tuota tapaa arvostetaan tälläkin alalla. Toisaalta jos asialliseen viestiin ei tule edes jälkikäteen mitään reaktiota, se jättää huonon mielikuvan. On lyhytnäköistä ajatella, että sillä ei ole väliä tai että asiakasta ei tarvitse huomioida, jos hän ei tällä kertaa osta mitään tai ei ole mitä myydä. Ammattilainen näkee asiakaspalvelun pitkäjänteisemmin ja tietää, että hyvä palveluasenne on aina palveluntarjoajan etu pitkällä tähtäimellä.


Mulla kun ei ole kauheasti vaatimuksia asiakkaille, niin lähinnä tosiaan ne toiveet kiinnostaa ihan vain sen takia että pystyn arvioimaan pystynkö tarjoamaan halutun palvelun. Toki onhan se ihan kiva kuulla muutama lause asiakkaasta jos asiakas haluaa itsestään jotain kertoa. Ikä, mahdollinen ensikertalaisuus, jos on jotain erityishaasteita tapaamista ajatellen (jännittää kovin, jokin fyysinen rajoite tms.) - nämä asioita jotka saattaa auttaa valmistautumaan tapaamiseen paremmin, jolloin siitä todennäköisemmin tulee onnistuneempi. :)

Miten se palveluntarjoajalle näyttäytyy, jos asiakas esittäytyy vähän laajemmin kuin vain yhdellä tai kahdella lauseella? Vai riittääkö lopulta, että sisällöstä, hinnasta ja ajasta löytyy yhteisymmärrys? Usein ilmoitus on tyyliin "voit olla millainen vain, kunhan osaat käyttäytyä ja hygienia on kunnossa"? Ja toisaalta pelkkä "olen 40-vuotias hyvin käyttäytyvä mies, jolla hygienia kunnossa" ei varmaan kovin paljon palveluntarjoajalle kerro.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #24 : Toukokuu 26, 2021, 18:02:13 »
Tässä täytyy myös muistaa se tosiasia, että niitä viestejä voi tulla hurja määrä, ja vaikka kuinka ois ihana höpötellä jokaisen kanssa kaikenlaista muutakin kun vain se, että ovatko varaamassa aikaa, niin siihen ei vaan muun elämän ohessa aika riitä. Tässä asiassa toivon ostajilta myös ymmärrystä palveluntarjoajien suuntaan ❤️

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #25 : Toukokuu 26, 2021, 18:42:11 »
Voihan AkunVeljenPoikienVittu!  :laught:

Jakubille antaa rahat kätee ja että sanoo, että etsi Prahasta vanha jo lopettanut tsekkihupakko, niin Jakub tekee työtä käskettyä, ja tapaaminen järjestyy. Onneksi on Jakubi, ettei tarvii mitään lahnoja panna.   

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #26 : Toukokuu 31, 2021, 11:24:21 »
Ilmoituksiin joissa palvelut ja hinnat on mainittu vastaaminen on todella helppoa ja viestittelyksi riittää lähinnä sopivan ajan ja palveluiden sopiminen.

Mutta ilmoitukset joissa ei ole mainittu palveluita tai hintoja ovat hankalia.
Yleensä ensimmäisessä viestissä kerron hieman itsestäni ja pyydän palvelun tarjoajalta lisätietoja tarjolla olevista palveluista sekä hinnoista.

Näihin viesteihin kuitenkin todella harva pt vastaa mitään.
En ymmärrä että miksi ei voi olla valmista vastausta tallessa jonka vaan lähettää kaikille jotka haluavat lisätietoja?
Jos tälläinen vastaus tulisi olisi siihen helppo sitten vastata että mitä ja milloin haluaa.

Jotkut sitten taas vastaavat lisätieto pyyntöön kysymällä mitä haluan tapaamisella tehdä ja kuinka kauan, mutta miten tällaiseen kysymykseen voi vastata kun ei tiedä mitä mikäkin maksaa.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #27 : Toukokuu 31, 2021, 13:40:22 »
^ Suurin osa täällä kirjoittelijoista on kertonut käyttävänsä vakioviestiä jossa on hinnat ja palvelut.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #28 : Toukokuu 31, 2021, 13:44:21 »
^ Suurin osa täällä kirjoittelijoista on kertonut käyttävänsä vakioviestiä jossa on hinnat ja palvelut.

Tarkoittaisikohan tuo viesti mihin itse viittaat, niin esim naapurisivustolla, kun ei kaikkea saa kirjoitella tietoihin ja hän ystävällisesti laittaa viestiä ja ei tule vastauksia hintoihin/palveluihin???
Feel so good...

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #29 : Toukokuu 31, 2021, 13:53:45 »
^ Juuri sitä.

Vakioviestillä tarkoitan sitä infopläjäystä jonka lähetän ensimmäisen kyselyn jälkeen.
Ymmärtääkseni moni toimii samalla tavalla.

Eihän keskustelu etene millään tavalla jos asiakas ei tiedä mitä on tarjolla ja mihin hintaa.


Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #30 : Toukokuu 31, 2021, 14:15:40 »
^ Juuri sitä.

Vakioviestillä tarkoitan sitä infopläjäystä jonka lähetän ensimmäisen kyselyn jälkeen.
Ymmärtääkseni moni toimii samalla tavalla.

Eihän keskustelu etene millään tavalla jos asiakas ei tiedä mitä on tarjolla ja mihin hintaa.

Joo se vakio viesti on todella hyvä ja toimiva juttu, mutta valitettavan harva sellaisen lähettää.

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #31 : Toukokuu 31, 2021, 21:43:21 »
Mulle on tärkeetä, että ekasta viestistä tulee olo, että mun ilmotus on luettu huolella. Niissä ilmotuksissa on pyyntö, että kertoo mistä on minut löytäny. Näin tiiän mitkä asiat viestittelijällä on jo tiedossa, kun kaikilla sivuilla ei voi tarkempia tietoja laittaa esille. Joskus saatan kysyä mistä on löytäny mut, mutta se yleensä hiljentää yhteydenottajan tai saan vastauksen ja sitten alkaa kysely teenkö asiaa x tai y, vaikka ne lukee ilmotuksessa.

Mulla on ilmotuksissa vain sellaiset yhteystiedot, joilla haluan asiat sopia. Hölmöä ois laittaa muita. Valitettavasti menee varmasti monia asiallisia yhteydenottoja ohi, kun ei kaikkia hoksaa sieltä ei-asiallisten joukosta. Ja joskus tulee epähuomiossa vastattua asialliselle nenäkkäästi, kun on selannu niitä muita viestejä useamman. 🙈
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #32 : Kesäkuu 02, 2021, 07:02:53 »
Turskana olen kokenut niin, että kun olen yksityisviestillä tai spostilla tms tiedustellut etukäteen, niin olen saanut melko hyvän kuvan vastapuolesta. Osa ei vastaa mitään. Osa laittaa jonkun copy - paste vastauksen. Esim oman ilmonsa, jonka olen kyllä lukenut, enkä kysy mitään, johon se antaa suoran vastauksen. Hyvä personoitu vastaus on melkeinpä poikkeuksetta tarkoittanut sitä, että hupsulla on tapaamisessakin riittänyt mielenkiinto kohdella asiakasta yksilönä. Eli jos olen hyvän vastauksen saanut, niin lähes poikkeuksetta olen myös yrittänyt tapaamisen saada aikaan.

Yleensä ekassa viestissä kysytään hintoja yms., joita ilmoihin ei usein saa laittaa. Näihin ekoihin viesteihin mä ainakin vastaan valmiilla copypastella, koska kukaan ei maksa mulle siitä, että omin pikku sormin räätälöin jokaiselle sadalle yhteydenottajalle viestin. Heistä vastaanotolle päätyy kuitenkin vain muutama. Sen verran toki viestiin lisään, että jos on joku spesifi kysymys niin vastaan siihen.

Ensimmäinen viesti hinnoista karsii 90 % yhteydenottajista, ainakin jos naapurin kautta ottavat. Siellä tulee paljon myös niitä runkkuja.

Toinen viesti ei yleensä ole enää copypastea.

Mun luona on käynyt asiakkaina sellaisiakin turskia jotka kirjoittelevat aika pitkiä ja kuvailevia viestejä. Ei se viestin pituus aina kerro onko ohari kyseessä.

Epäilyttäviä ovat sellaiset jotka haluavat lähettää kuvia elimestään, haluavat pt:ltä lisää kuvia, haluavat soitella ennen tapaamista, kyselevät kaikkea maan ja taivaan väliltä (minkäväriset pillukarvat, millaset tissit, onko kireä pillu...) Jos tapaamisen sopimiseen menee tosi monta viestiä niin tuskin tulevat.

Kerran oon perunut tapaamisen koska yhteydenottaja kyseli mun perheestä. En tiedä olisiko ollut ihan tavallinen turska kuitenkin, mutta mun yksityisasiat kuten perheeseen liittyvät asiat ei kuulu asiakkaille.

Tuolla aiemmin joku sanoi että haluaa ehdottomasti puhua puhelimessa asiakkaiden kanssa. Minä taas en halua. Jos minun kanssa haluaa puhua puhelimessa niin se on sitten maksullista palvelua.

Jokasella vähän oma tyylinsä.

Parhaita ovat yleensä ytimekkäät yhteydenotot, joissa ollaan heti sopimassa tapaamista. Kun tapaaminen on sovittu niin voi jutella lisätoiveista, tai jos on joku ehdoton juttu mitä haluaa niin ehkä kannattaa kysyä heti että "onnistuisiko xxx? Jos onnistuu niin varaisin mielelläni ajan sillon ja sillon".
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 02, 2021, 07:04:52 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #33 : Kesäkuu 04, 2021, 00:48:24 »
Miten se palveluntarjoajalle näyttäytyy, jos asiakas esittäytyy vähän laajemmin kuin vain yhdellä tai kahdella lauseella? Vai riittääkö lopulta, että sisällöstä, hinnasta ja ajasta löytyy yhteisymmärrys? Usein ilmoitus on tyyliin "voit olla millainen vain, kunhan osaat käyttäytyä ja hygienia on kunnossa"? Ja toisaalta pelkkä "olen 40-vuotias hyvin käyttäytyvä mies, jolla hygienia kunnossa" ei varmaan kovin paljon palveluntarjoajalle kerro.

Omalla kohdallani - riippuu ihan mitä infoa asiakas on antanut, joskus voi olla hyvä ymmärtää millaisista fiiliksistä asiakas paikalle saapuu (työmatka, lounastauko, lomalla tms.), yleensäkin toki pitemmillä ajoilla noilla ns. enemmän arvoa, tietää vähän mistä voi aloitella jutun juurta. Lyhyillä tapaamisilla joissa ei paljoa ehdi justkailemaan, merkitys tietysti vähäisempi.
Mutta ihan oleellista olisi kertoa jos on jotain erityisiä toiveita, ja ihan hyvä jos parilla sanalla kertoo mistä tykkää/mitä hakeamassa. Tai toisinpäin, mistä ei tykkää.

Sitten myös se, että millaista palvelua on ostamassa. GFE tapaamista jos hakee, niin 5-7 lausetta on jo ekassa viestissä paljon. Jos taas hakee jotain erikoisempaa SM/kinky roolileikki tms. tapaamista, niin silloin voi olla tarvetta hieman pitemmälle viestille. Mutta käsikirjoittamaan tapaamisia ei kannata tuolloinkaan alkaa, kertoo vaikka ranskalaisilla viivoilla mitä haluaisi sisällyttää tapaamiseen & jos on joitain ei-juttuja. Tässä sitten avain asia myös se, ettei kannata lähteä kyselemään noita erikoispalveluja jos tytöllä ilmossa että tarjoaa vain normiseksi/GFE. Siinä muuten saattaa helposti käydä niin, ettei asialliseenkaan viestiin saa vastausta. Jos siis kyselee ainoastaan juttuja joita ei edes tarjonnassa ole.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Vuokatissa la 18.5.!

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #34 : Kesäkuu 14, 2021, 14:28:37 »
Olisi kiva kuulla palveluntarjoajan näkökulmia siihen, millainen on hyvä ensimmäinen yhteydenotto?
Haluatko, että uusi asiakas aloittaa soittamalla vai viestillä? Jos ilmoituksessasi on WA ja sähköposti, kumpaa suosisit?
Arvostatko erittäin tiivistä ja lyhyttä viestiä vai että asiakas kertoo itsestään ja toiveista vähän enemmän kuin vain kolme-neljä lausetta?
Mitä asioita haluaisit ensimmäiseen viestiin ja miten tarkasti - tykkäätkö, että toiveet laitetaan tarkasti heti vai että niitä tarkennetaan jatkoviesteissä vasta, kun tapaamisen pääehdot on sovittu?
Ennen kaikkea kiinnostaa, mikä on liian pitkä ja lavea viesti, jos kuitenkin oletetaan, että se on asiallinen (eikä mikään seksinovelli tai aiemmin mainittu "Runkku-Reinon yksityiskohtainen aktin kuvaus")?

Tässä on varmaan palveluntarjoajilla eri preferenssejä. Välillä ilmoituksissa sanotaan, että ei pitkiä viestejä ja välillä, että lyhyisiin ei edes vastata. Joku haluaa hoitaa asian mahdollisimman vähillä viesteillä, joku taas nimenomaan haluaa viestitellä vähän enemmän saadakseen tuntumaa asiakkaasta. Yksi haluaa yhteydenotot vasta ihan lähellä tapaamista, toinen taas hyvissä ajoin. Jonku vastaa niin nopeasti, että viestittelyt saadaan hoidettua tunnissa, toisen kanssa on vähintään päivän-parin viivettä ja siksikin pitää olla liikkeellä ajoissa.

Eli tämä(kään) asia tuskin on mustavalkoinen, ja mielipiteet varmasti vaihtelevat palveluntarjoajittain mutta olisikin kiva kuulla eri palveluntarjoajien näkökulmia asiaan.

Itse olen ajatellut, että olisi hyvä kertoa itsestään ja toiveistaan vähän laajemmin ja kysyä kaikki onnistuuko -kysymykset heti. Olen huomannut, että vastauksia pidempiin viesteihin tulee huomattavasti alhaisemmalla prosentilla mutta toisaalta saadut vastaukset ovat sitten olleet erittäin hyviä, usein personoituja ja palveluntarjoaja on tykännyt, että esittäytyminen ja toiveet oli esitetty kattavasti. Se on johtanut yleensä tietyn luottamuksen kehittymiseen jo ennen tapaamista ja sitä kautta myös molemminpuolin erittäin laadukkaisiin tapaamisiin.

Parhaimpia on mun mielestä viestit jossa tuodaan heti ilmi mitä on hakemassa ja suunnilleen millon. Mun ei itse tarvi tietää tulijasta paljoa, iän jos esim kertoo niin se on hyvä. Mutta ei mulle tarvi mitään elämänkertaa kertomaan todellakaan!
Eli arvioisin hyvän ensimmäisen yhteyden oton sisältävän muutamia lauseita. Itse teen välillä keikkaa vieraassa kaupungissa ja silloin mulla on kaksi ilmoitusta naapurissa. Vieraan kaupungin ilmossa lukee selkeästi että olen tulossa vaan käymään näinä ja näinä päivinä. Niihin yhteydenottoihin toivoisin että mainittaisiin jo ekassa viestissä se kaupunki!

Rento ja ytimekäs yhteydenotto on paras!👌

Ja mitä tulee omiin vastailuihin, niin kiireisenä päivänä käytän kyllä copy paste pohjaa, jota muokkaan yhteydenottoon sopivaksi. Päivinä kun yhteydenottoja voi tulla joillekkin jopa satoja, niin ei yksinkertaisesti ehdi vastaamaan jokaiselle erikseen kirjoitetusti. Varsinkin kun tietää että pahimmassa tapauksessa kukaan ei ole oikeasti tulossa ja viestittely menee hukkaan. 😬

Itse pyrin vastaamaan jokaiselle nopeasti, heti kun huomaan viestin.☺️

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2220
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #35 : Kesäkuu 14, 2021, 16:24:30 »
”Hei, näin ilmoituksesti siellä ja siellä ja liikun sun suunnalla loppuviikosta. Olen 50+ normi suomimies, ja haluaisin tavata sinut vaikka 45 min. Ymmärrän ettet suutele kun on korona ja tietenkin seksi suojattuna.
Laitatko viestiä jos sulle joku loppuviikon päivä sopii ja milloin, niin katson mun aikataulut.
Terkuin
Pekka”

Takuuvarmat treffit.

Seksiaktin tain jonkun hieronnan maalailut menevät roskiin ja blokkiin.
Muilla mailla vierailla 💃

Poissa Sullivan

  • Jr. Member
  • Viestejä: 81
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #36 : Helmikuu 09, 2022, 23:38:49 »
Viestittelyssä helposti kaksi aika erilaista maailmaa törmää. Turska, jolle tapaaminen voi olla kuukauden ainoa ja jonka varmistumista odotetaan kuin kuuta nousevaa. Ja PT:n maailma, jossa kymmenien runkkarien ja häiriköiden joukosta yritetään erotella potentiaaliset asiakkaat. Ja sopia aikataulut vaikka keikkapäivänä kuinka monen kanssa nyt aikookaan tavata.

Kovin on erilaisia vastauksia tullut omalle kohdalle. Kyllä ne edes vähän personoidut viestit lämmittää ainakin tämän silakan mieltä kovasti. Mutta ymmärrän hyvin myös toisen näkökulman, olen samassa asemassa omassa työelämässä. Kaikkeen ei vaan pysty.
"I'll make you an offer you can't refuse" - Mario Puzo, Godfather

Poissa Vieras0361

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1697
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #37 : Helmikuu 09, 2022, 23:51:30 »
Ääni saa paljon aikaan. Huomasin aikoinaan, että kun soittaa ja nopeasti esittelee asiansa ja sopii, että sovitaan viestillä loput, niin homma on jo lähtökohdaltaan paljon parempi. Siis jos hupakolla on soittomahdollisuus

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 129
  • * Kelpo kaveri
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #38 : Helmikuu 10, 2022, 18:30:50 »
Ammattilaisiin tepsii hyvin lyhyt ja ytimekäs ”Moi, voitaisiinko tänään tai huomenna tavata X minuuttia klo xx.xx, ja onnistuuko ekstrana XXX?” tyylinen viesti. On aina tepsinyt ihan hyvin ja luulen, että ammattilaiset arvostavat kun mennään suoraan asiaan  ;)

Mutta kun puhutaan vähemmän ammattilaisista, kuten naapurisivun opiskelijat, niin silloin panostan paljon enemmän viestiin. Täytyy erottautua joukosta hyvällä tavalla. Kerron hieman itsestäni, kerron miksi kiinnostuin hänen ilmosta, kysyn hinnan, ehdotan ajan, ja annan hänen ehdottaa ajan mikäli ehdottomani aika ei sovi. En mene heti suoraan asiaan kun he pitäisivät sitä liian pervona juttuna ettei hänelle tule fiilis ”luuleeks toi että oon joku h**ra?!”. En myöskään kysele tai toivo liikaa ettei hän pelästy hirveän paljon jos saisi kerrallaan ison informaatiotulvan. Sitten kun tapaamisen ajankohta on sovittu, esitän pieniä toiveita tapaamiseen, varovaisesti ilman mitään sen kummempia fetissejä. Livenä kun tavataan, voin alussa ehdottaa sitten niitä kinkympia juttuja kun satuin tuomaan tämmösii leluja ja toivoa parasta. Siinä vaiheessa on nimittäin myöhäistä olla vastaamatta tuollaisiin rohkeisiin kysymyksiin tai perua koko tapaaminen, kun ihminen on luonteeltaan kohtelias  ;)
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 10, 2022, 18:35:54 kirjoittanut andreas »

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2197
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Yhteydenoton antama mielikuva
« Vastaus #39 : Helmikuu 11, 2022, 10:20:58 »
Livenä kun tavataan, voin alussa ehdottaa sitten niitä kinkympia juttuja kun satuin tuomaan tämmösii leluja ja toivoa parasta. Siinä vaiheessa on nimittäin myöhäistä olla vastaamatta tuollaisiin rohkeisiin kysymyksiin tai perua koko tapaaminen, kun ihminen on luonteeltaan kohtelias  ;)

Miten tän nyt kohteliaasti muotoilisi... 🤔

VMP.

Siis käytät hyväksesi aloittelijoiden epävarmuutta, että livenä eivät kehtaisi/uskaltaisi olla suostumatta ehdotuksiisi? Onko tää nyt taas joku kännissä ja läpällä, kuten sen edellisen "kyllä gfe:hen selfiet kuuluu" -jutun selitit? 🤐
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~