Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: penisrengas  (Luettu 3250 kertaa)

Poissa lepahuu

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
penisrengas
« : Toukokuu 13, 2021, 23:20:42 »
hei minua on alkanut kiinnostamaan ottaa käyttöön,siis ostaa penisrengas.kertokaas kokemuksia onko siitä hyötyä naimisessa,miten mitata oikea renkaan koko,laitanko pussit mukaan vai ei,laitetaanko se päälle ennenkuin seisoo eikös se vaikeaa laittaa jos seisokki jo päällä.tekeekö se gutaa naiselle vai ei tähän vois tytöt vastata.kiitti

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: penisrengas
« Vastaus #1 : Toukokuu 14, 2021, 11:07:28 »
Shikita ga nai

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: penisrengas
« Vastaus #2 : Toukokuu 14, 2021, 13:57:26 »
Vaarin on kahden vaiheella. Pitäisikö kirjoittaa penishirttosilmukan käyttöohjeet vai ei. Tää penisrengas on kuitenkin ihan hirmuisen monimutkainen vekotin.
Kyllä se siitä...
Why so fragile?

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: penisrengas
« Vastaus #3 : Toukokuu 15, 2021, 22:00:35 »
hei minua on alkanut kiinnostamaan ottaa käyttöön,siis ostaa penisrengas.kertokaas kokemuksia onko siitä hyötyä naimisessa,miten mitata oikea renkaan koko,laitanko pussit mukaan vai ei,laitetaanko se päälle ennenkuin seisoo eikös se vaikeaa laittaa jos seisokki jo päällä.tekeekö se gutaa naiselle vai ei tähän vois tytöt vastata.kiitti

Mitä ne tytöt ymmärtää näistä? Ostat monta erilaista, kumia, silikonia, metallia jne ja kokeilet mikä on hyvä. Ite oon käyttäny varmaa 7 erilaista ja parhaat on löytynyt fist.fi sivulta. Mitkään vitosen renkaat ei sit kestä mitään vaan osta kerralla kunnollinen