Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Argentiinan Amanda
FortySexN2:
--- Lainaus käyttäjältä: viileys - Syyskuu 18, 2024, 01:29:51 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lepsky ---Olet käynyt April "Argentina" luona? ::)
--- Lainaus päättyy ---
En ole käynyt enkä koskaan mene henkilöön, joka harrastaa seksiä ilman kondomia. Lisäksi hän näyttää kauhealta jopa kuvissa.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos kun tulet jakamaan mielipiteitäsi Aprilista huipputyttö Amandan ketjuun. Meillä on kirjoittamaton sääntö, että rapsaketjuja ei sotketa kommenteilla muista hupakoista..
CuoreSportivo:
--- Lainaus käyttäjältä: Ilotikku - Syyskuu 17, 2024, 21:43:07 ---^ Pillun maukkauteen toki yksi lisäys: Kannattaa etukäteen toivoa, ettei laita liukkaria pohjille. Nyt siellä oli esivoitelu paikallaan ja ensikosketus oli aika karvas. Mutta siitä se sitten liukeni sylkeen ja pillun omiin mehuihin ja päästiin asiaan.
--- Lainaus päättyy ---
Jäsen Ilotikulle kiitokset erinomaisesta rapsasta, jälleen kerran. Herralla on sana(kin) hallussa edelleen.
JuhaniH:
Ylistävien rapsojen innoittamana menin minäkin tapaamaan.
Enkä todellakaan pettynyt!
Aika paljon olen vuosien aikana palveluntarjoajia tavannut ja Amanda yhdeksi parhaimmista osoittautui! :inlove:
Eipä noihin aikaisempiin rapsoihin paljoa lisättävää tai ainakaan korjattavaa ole. Kiitos turska-veljille hyvästä vinkistä!
Makuja on monia, mutta hyvä kroppa isoilla hyvillä silikoneilla on todellakin minun makuuni!
Yksi parhaista DFK:stä joita olen kohdannut!
Kaikin puolin fiksu nainen ja hyvällä tavalla huippuammattilainen!
:kiss: :blowjob: :behind: Kaikki toimi! :inlove:
Vahva suositus käydä tapaamassa kun vielä muutaman päivän Stadissa on!
Toivottavasti vuoden vaihteen tienoilla taas meitä tulee ilahduttamaan kuten vähän lupaili.
MestariMerlin:
Ilotikun rapsa oli kyllä hyvin kuvaileva.. ja herätti kaksijakoisia tuntemuksia.. Valitettavasti jäi takaraivoon ajatus kuinka riskistä puuhaa noin intensiivinen sessio on puolin ja toisin..
Jätän Amandan nyt osaltani väliin koska en varmasti himmailisi yhtään itse tilanteessa.. ja jälkikäteen voisi mietityttää että mitähän v-tun tyhmää sitä tulikaan tehtyä. Terveys on kuitenkin ykkösasia eikä oikein huvita liikaa riskejä ottaa tässäkään harrastuksessa. Jep, olen pohjimmiltani tällainen laskelmoiva nynnerö.
Crunning:
Amanda on todellakin sanakirjamääritelmä kuumasta latino-Milfistä. Ikää on vähän enemmän kuin ilmoituksessa lukee, mutta se ei haittaa, kun sitäkin milfimpi ja saa veren kiehumaan. Runko on hoikka ja treenattu, mistä moni 20-vuotiaskin olisi kateellinen, ja isot (kohtuu hyvin tehdyt) silaritissit kruunaa kokonaisuuden.
Tapaaminen oli täydellinen GFE, eli lämmin, läheinen ja sensuelli tunnelma. Amanda tuntuu aidosti nauttivan tapaamisen aikana myös ja hänelle on tärkeää, että tällaisen turskan fantasiat toteutuu.
Varmasti yksi parhaimmista maksullisista kokemuksista itselläni. Nyt pitäisi jaksaa mielikuvilla runkata, kunnes pääsee Amandaa tapaamaan uudestaan. Ilmeisesti suunnittelee jo uutta matkaa pohjolaan vuoden vaihteen jälkeen, eli onnistuimme vakuuttamaan asiakkaiden määrässä ja laadussa, hyvät miehet!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta