Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Palveluntarjoajan rajoitteet  (Luettu 8177 kertaa)

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Palveluntarjoajan rajoitteet
« : Toukokuu 12, 2021, 17:43:46 »
Näkyi olevan juttua asiakkaan liikuntarajoitteista. Entä jos rajoitteita onkin palveluntarjoajalla? Tekeekö esimerkiksi ontuminen tytöstä vähemmän viehättävän? Entä, jos tyttö ei pysty ottamaan suihin tai ratsastamaan tai palveluvalikoima on muuten paljon suppeampi? Kuuluuko pt:n kertoa vammoistaan asiakkaalle vai hyväksytkö ehdot kyselemättä enempiä?
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2021, 18:08:59 »
Timea Bella oli kerran nilkka ontuen ja villasukat jalassa vastassa. Ei haitannut :D

Jos ilmoituksessa ilmoittaa mitä tarjoaa ja mitä ei, niin eiköhän sen pitäisi riittää

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2021, 18:21:20 »
Osaa asiakkaista ei varmaan haittaa, mutta osaa sitten haittaa. Jos ei halua tavata asiakkaita, joita tuo haittaa niin kannattaa mainita varausvaiheessa rajoitukset/ehdot. Tällöin toteutuneet tapaamiset ovat todennäköisemmin mukavampia.

Viehättävyys on monen asian summa ja eri ihmiset viehättyy eri asioista. En myöskään usko että mikään yksittäinen asia muuttaa ihmisen ei-viehättäväksi.
Amator

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #3 : Toukokuu 12, 2021, 18:29:20 »
Aivan kuten edelliset totesi, en usko että esim. pieni ontuminen on välttämättä mainitsemisen arvoinen asia. Toki sellaiset seikat on hyvä mainita mitkä vaikuttaa palveluun, esim. vaikka tietty asento ei onnistu.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2021, 18:30:24 »
kaverilla oli aikoinaan tyttöystävä jolla oli MS. Nainen ikävä kyllä menehtynyt mutta oli oikeasti aika hot.  :inlove: joojoo siis ei, emme  :blowjob: eikä  :behind: ...

Hän ei antanut tilanteen rajoittamaan elämää, ja ne seurusteli monta vuotta. Toki en tiedä mitä kamarin puolella oikeasti tapahtui mutta...  :headbang:

Samaa pätee varmaan tässäkin, olen samalla linjalla Billiheilin kanssa, jos etukäteen ilmoittaa mitä tarjoaa ja mitä ei, niin vältyy piinallisia hetkiä ovella.

En usko että jättäsin käymättä ontumisen takia. muu ratkaisee...  mutta jollekin voi toki olla este...
Shikita ga nai

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #5 : Toukokuu 12, 2021, 18:47:21 »
Vähä offtopic, mutta törmäsin treffisivuilla naiseen joka oli kehitysvammainen. Toi sen rehellisesti julki ja kertoi, että asuu kotona, ei ole töissä eikä kokemusta miehistä ole. Ulkonäkökin viittasi kehitysvammaisuuteen. Oli jotain 30-40v..

Itseä ei kiinnostanut, mutta tuli sellainen fiilis, että onpa rohkea ihminen kun kokeilee ja varmasti löytää ihmisen joka on kiinnostunut. Koska asuu kotona niin voine luottaa, että vanhemmat pitää huolta, että mikään saitin himopervo ei yritä käyttää hyväkseen. Ehdoton peukku hänelle

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2021, 18:53:06 »
Vähä offtopic, mutta törmäsin treffisivuilla naiseen joka oli kehitysvammainen. Toi sen rehellisesti julki ja kertoi, että asuu kotona, ei ole töissä eikä kokemusta miehistä ole. Ulkonäkökin viittasi kehitysvammaisuuteen. Oli jotain 30-40v..

Itseä ei kiinnostanut, mutta tuli sellainen fiilis, että onpa rohkea ihminen kun kokeilee ja varmasti löytää ihmisen joka on kiinnostunut. Koska asuu kotona niin voine luottaa, että vanhemmat pitää huolta, että mikään saitin himopervo ei yritä käyttää hyväkseen. Ehdoton peukku hänelle

Ihana 😊
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #7 : Toukokuu 12, 2021, 18:59:54 »
Näkyi olevan juttua asiakkaan liikuntarajoitteista. Entä jos rajoitteita onkin palveluntarjoajalla? Tekeekö esimerkiksi ontuminen tytöstä vähemmän viehättävän? Entä, jos tyttö ei pysty ottamaan suihin tai ratsastamaan tai palveluvalikoima on muuten paljon suppeampi? Kuuluuko pt:n kertoa vammoistaan asiakkaalle vai hyväksytkö ehdot kyselemättä enempiä?
Vaari ei halua olla sydämetön ja toivottavasti tämä ei siltä kuulosta. Asiakkaana haluan ja jopa koen että minulla on oikeus tietää mitä ostan. Jos hupsu ei imuttele vaarin onnetonta tirppaa ja/tai hypi tekokiimassa 10cm murhakullini päällä, orgasmeista täristen - on siitä hyvä mainita

Rehellisyys. Siitä on Koskenkorvakin tehty. Juuri se rehellisyys suojelee sinua. SINUA! Ei tule sitten tapaamisella sellaisia kiusaavia tilanteita että asiakas kysyy - mitä vittua! ratsasta nyt.

Mikäli vammasi (toivottavasti ei kuulostanut loukkaavalta. kossua huivissa joten vaarin korvaan kaikki kuulostaa sivistyneeltä) ovat sitä luokkaa että olet vastaanottavana. Älä häpeile kertoa sitä! Täällä on paljon KARJUJA jotka haluaa PANNA ja NUOLLA PILLUA.

Rehellinen kannattaa olla! Täällä on nimittäin myös paljon miehiä jotka haluaa nimenomaan että kukkoa imetään kiimasta vikisten ja kyrvällä ratsastetaan vieraita kieliä puhuen  ::)

Ehkä voit erikoistua juuri siihen että sinua saa NAIDA KOKO RAHAN EDESTÄ.

Nyt vaari rauhoittuu. Peace and love  :-*

Ps. Vaari vielä sitä vaan huutelee että loistava ketju. Huuuuuuuuuge respect!
Why so fragile?

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #8 : Toukokuu 12, 2021, 19:02:43 »
Mulla on itellä tällä hetkellä rajoitteita ainakin siihen asti, että sairaala saa välineitä mun hoitoa varten.

Mun palvelutarjonta on tästä syystä hyvin suppea ja ilmoituksissaki on selkeästi, että vain autorunkut on tällä hetkellä saatavilla. Aika usein tulee yhteydenottoja ja joskus jopa vittuilua, että miksi en tee muuta. Yleensä jätän vastaamatta, kun mun mielestä en ole selitysvelvollinen. Onneksi on niitä ihania ja asiallisia tyyppejä, joille riittää se mitä pystyn tekemään. Tykkään tästä hommasta ja haluaisin tehdä enemmän, mutta epek.
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #9 : Toukokuu 12, 2021, 19:09:23 »
^ No onhan se nyt perseestä, että jos PT ilmoittaa, että ei saa kakoseen, niin vittuillaan kun ei anna kakoseen. Keep on going. Minulta jäisit varmaan välistä, mutta mitäpä sitten, ei mun siitä tarvii sulle viestiä laittaa ;D

Poissa Ninnukka

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 94
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #10 : Toukokuu 12, 2021, 19:12:23 »
^ No onhan se nyt perseestä, että jos PT ilmoittaa, että ei saa kakoseen, niin vittuillaan kun ei anna kakoseen. Keep on going. Minulta jäisit varmaan välistä, mutta mitäpä sitten, ei mun siitä tarvii sulle viestiä laittaa ;D

Joiltaki olen vaivautunu kysymään, että miksi ylipäätään otti yhteyttä, jos mun runkkaus ei riitä. Ei ne oo yleensä sit vastanneet enää. 😁
Sanavalmis ja räväkkä dom, tarvittaessa lempeäkin. Pulleamuotoinen aikuinen nainen. Omaa paikkaa ei ole. Tauolla toistaiseksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8964
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #11 : Toukokuu 12, 2021, 19:19:27 »
Mulla on itellä tällä hetkellä rajoitteita ainakin siihen asti, että sairaala saa välineitä mun hoitoa varten.

Mun palvelutarjonta on tästä syystä hyvin suppea ja ilmoituksissaki on selkeästi, että vain autorunkut on tällä hetkellä saatavilla. Aika usein tulee yhteydenottoja ja joskus jopa vittuilua, että miksi en tee muuta. Yleensä jätän vastaamatta, kun mun mielestä en ole selitysvelvollinen. Onneksi on niitä ihania ja asiallisia tyyppejä, joille riittää se mitä pystyn tekemään. Tykkään tästä hommasta ja haluaisin tehdä enemmän, mutta epek.
No mutta tuohan on rehellistä. Ilmoitat että runkkuhoidot onnistuu autossa. Se on sitä mitä tarjoat. Jos joku saatanan urpo, pena ja tane ei tätä tajua niin suksikoot vittuun.

Kyllä vaari kävi aikoinaan monet kerrat runkattavana  :-*
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #12 : Toukokuu 12, 2021, 19:19:54 »
^ No onhan se nyt perseestä, että jos PT ilmoittaa, että ei saa kakoseen, niin vittuillaan kun ei anna kakoseen. Keep on going. Minulta jäisit varmaan välistä, mutta mitäpä sitten, ei mun siitä tarvii sulle viestiä laittaa ;D

Joiltaki olen vaivautunu kysymään, että miksi ylipäätään otti yhteyttä, jos mun runkkaus ei riitä. Ei ne oo yleensä sit vastanneet enää. 😁

Yksinäisiä, ahdistuneita ja huomion hakuisia, mutta eipä se sinun tehtävä ole kaikkia pelastaa. Eiomasta tilanteestaan voi ketään muuta syyttää vaikka välillä olisikin helpompi tie

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #13 : Toukokuu 12, 2021, 19:31:50 »


Joiltaki olen vaivautunu kysymään, että miksi ylipäätään otti yhteyttä, jos mun runkkaus ei riitä. Ei ne oo yleensä sit vastanneet enää. 😁

Jos sä oot kertonu sen mitä tarjoat niin sitten sen pitäis olla selväpeli👍 Ei mun mielestä kannata ehkä lähteä kirjeenvaihtoon niiden kanssa jotka ei ymmärrä sitä mitä palveluun sisältyy 🤔 
Amator

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #14 : Toukokuu 12, 2021, 19:44:52 »


Joiltaki olen vaivautunu kysymään, että miksi ylipäätään otti yhteyttä, jos mun runkkaus ei riitä. Ei ne oo yleensä sit vastanneet enää. 😁

Jos sä oot kertonu sen mitä tarjoat niin sitten sen pitäis olla selväpeli👍 Ei mun mielestä kannata ehkä lähteä kirjeenvaihtoon niiden kanssa jotka ei ymmärrä sitä mitä palveluun sisältyy 🤔

Juuri näin. - Asialliset ja fiksut asiakkaat eivät ala vääntämään mitään ylimääräistä.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #15 : Toukokuu 12, 2021, 20:11:46 »
liikunnalliset rajoitteet ei olisi mikään este esim. jalka paketissa, jos muuten natsaa.
mutta kehitysvamma tai älylliset rajoitteet on kyllä ehdoton ei. kuitenkin sitä haluaa,
että toinen varmasti ymmärtää mitä on tekemässä.

ps. tietty tämä ei koske Blondeja.  ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #16 : Toukokuu 12, 2021, 20:23:27 »
liikunnalliset rajoitteet ei olisi mikään este esim. jalka paketissa, jos muuten natsaa.
mutta kehitysvamma tai älylliset rajoitteet on kyllä ehdoton ei. kuitenkin sitä haluaa,
että toinen varmasti ymmärtää mitä on tekemässä.

ps. tietty tämä ei koske Blondeja.  ;D

Lol toi post scriptum ;D

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #17 : Toukokuu 12, 2021, 20:27:41 »
Kuinkahan moni pt hyväksyisi röyhtäilevän asiakkaan? Sekin voi olla rajoite... Röyh!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #18 : Toukokuu 13, 2021, 00:37:25 »
Jos rajoitteet on listattu selvästi niin mitäpä niistä tappelemaan. Ei ongelmaa.

Mutta kyllä myös kieltämättä käy mielessä onko pt ihan mukava siinä mitä tekee. Kun on lukenut noita juttuja joissa kehitysvammaisia on törkeästi paritettu. Semmosten ajatusten pois saaniseksi tarvitaan  kyllä hyvää viestintää ennen tapaamista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Palveluntarjoajan rajoitteet
« Vastaus #19 : Toukokuu 13, 2021, 07:18:39 »
Joku vuosi takaisin minulla meni kantaluu säpäleiksi ja olin jalka kipsissä polveen asti muutaman kuukauden ja alkuun liikuin kyynärsauvoilla, mutta se mikään rajoite ollut enkä siitä maininnut aikaa varatessa kun ei pillussa mitään vikaa ollut. Yksi about 18 v. sanoi kyllä, ettei ennen ole invalidia pannut, mutta kylläkin vähintään sataa venänäläistä naista ;D
Kiitos rottiksen, minä onnun melkein aina enemmän tai vähemmän ja viime kesänä kun meni sen takia jotkut nivelsiteet polvesta, niin ratsastamnen oli hetken haasteellista, lemppari takaapäin onnistui kun muutenkin tykkään olla mahallaan jalat yhdessä. Mutta en minä aikaa varaavalle etukäteen sanonut, että hei en sitten pysty ratsastamaan.
Jos en pysty panemaan, niin tottakai sanon soittajalle että tällä kertaa vaan katsotaan toisiamme silmiin käsi kädessä ja puhutaan rakkaudesta :inlove:
Jos aikaa varatessa ei tule r-sanoja, niin en kerro että minulla on r-vika. Ihan omalla vastuulla joutuu kuuntelemaan rrhakas tai perrhkele.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 13, 2021, 07:26:01 kirjoittanut Nina »