Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin Ihana Iiris  (Luettu 5499 kertaa)

Poissa Vieras0162

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Naapurin Ihana Iiris
« : Toukokuu 12, 2021, 14:38:00 »
Olen uusi täällä ja olisin kysynyt onko kenelläkään kokemuksia naapurissa ilmoittelevasta Ihana Iiris nimisestä palveluntarjoajasta?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin Ihana Iiris
« Vastaus #1 : Toukokuu 12, 2021, 14:45:44 »
Jotain on: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3408.0.html

Kiva tyttö, ei muuta kun tutustumaan :)

Poissa Vieras0162

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Ihana Iiris
« Vastaus #2 : Toukokuu 12, 2021, 15:28:31 »

Poissa Markku

  • Newbie
  • Viestejä: 24
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Ihana Iiris
« Vastaus #3 : Toukokuu 13, 2021, 12:30:10 »
Jotain on: https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,3408.0.html

Kiva tyttö, ei muuta kun tutustumaan :)

Pitääkö ikä edes suunnilleen paikkansa?

Paikalla Gee

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Iiris ON ihana!
« Vastaus #4 : Toukokuu 14, 2021, 10:29:59 »
Olen pitkän ajan seurannut Iiriksen ilmoittelua ja himoinnut häntä. Ensimmäinen yhteydenottoni Iirikseen tapahtui sitten maaliskuussa, se ei silloin johtanut tapaamiseen. Vihdoin viimein se sitten onnistui helteisen päivän iltana Tampereella.
Tapaamisen sopiminen tapahtui viestein, joihin Iiris vastasi suhteellisen nopeasti. Kun yksityiskohdat oli saatu sovittua niin pienen bussimatkan jälkeen saavuin annettuun osoitteeseen hiukan etuajassa. Sovittu soitto alaovelta ja Iiris avasi sen, muutama askelma portaita ylös, avoimesta ovesta huoneistoon sisään. Jännitin vietävästi, se helpotti suukon ja halauksen myötä, ei kuitenkaan kokonaan, mutta aikanaan kuitenkin ;)
Kuvitelmat ja todellisuus eivät aina kohtaa, eivät nytkään. Iiris oli pitemmän oloinen kuin kuvittelin. Hiukset olivat tummemmat, huulikorua en osannut odottaa ja vartalo oli kaikin puolin sopusuhtaisempi kuin osasin odottaa. Hän oli kauniimpi kuin kuvissa.
Makuuhuoneeseen siirryttyämme suudeltiin. Malttamattomat käteni harhailivat hänen vartalollaan, riisuuduimme ja huputuksen jälkeen sängylle.
Tarkemmin en tässä kaikkia asentovariaatiota käy lävitse mutta hyvin monta niitä ehdimme käydä ennen kuin "nalli" paloi.
Tuo huulikoru minua hiukan häiritsi. Se esti minua himokkaista suudelmista, suudelmista jotka saavat "tulilangan" minulla lyhenemään huomattavasti.
Kaiken kaikkiaan sain enemmän kuin osasin odottaa. Sain nuolla, uusintakierroksen ja ihanan Iiriksen GFE-tapaamisen jutteluineen.
Ja kyllä varmaankin otamme uusiksi. Kiitos ihana Iiris!
Vähän mutta asiaa!

Poissa hyökyaaltosquirt

  • Newbie
  • Viestejä: 35
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naapurin Ihana Iiris
« Vastaus #5 : Toukokuu 04, 2022, 19:25:51 »
Onko muilla lähikuukausina ollut kokemusta Iiriksestä? Minulle vastasi viestiin viimeeksi joulukuussa 2021 ja koitan sopia tapaamista kesäkuulle mutta toistaiseksi ei vastaa viestiin. Ei ole koko vuonna vastannut. Pari kertaa olen pohtinut tapaamista kevään alussa mutta hän ei ole vastannut viesteihin vaikka viesteissä totesinkin että sivuutan nämä kuukaudet koska tuolloin ei ollut varmuutta ja selvyyttä koronatilanteesta.