Me sammakot emme tarvitse ylimääräistä testosteronia. Meissä on luonnonvoimaa!
Uutiset:
Vieras0265

Nauttii muiden arvostusta
Vieras0185
Kelpo kaveri
Onko nämä normaalit, kun ei itselleni paljoa sano. Siis jos täällä joku ymmärtää näitten päälle.
Alle 30v reippaasti.
Luteinisoiva hormoni
S -LH - 2265
Tutkimustulos 6.03 (IU/l)
Viitearvot
1.50-9.30
Prolaktiini
S -PRL - 2507
Tutkimustulos 358 (mIU/l)
Viitearvot
53-360
Estradioli
S -E2 - 1366
Tutkimustulos ! 0.17 (nmol/l)
Viitearvot
<0.15
Juhaniantero
Kelpo kaveri
wellu

Piristää muiden päivää
Minäkin olen miettinyt, että pitäisiköhän testata testosteroniarvot. Toki lompakko kiittää, kun ei ole koko ajan himot päällä, mutta toisaalta kokonaan ilman haluja ei haluaisi olla. Onneksi nyt sentään vielä satunnaisesti haluja löytyy.Tämä se onkin ristiriitaista, nimittäin itselläni ainakin seksi&naiset viipyy hyvin sinnikkäästi, ehkä jopa kiihtyvässä määrin. Liittyykö sitten juuri siihen kun ei pysty toteuttaa asioita in real life?
Btw. Mitäs kokemuksia suhteessa testosteronivaje vs. pallien koko? "Pitäisikö" teston luonnolliseen vajeeseen liittyä kassien fyysisiä muutoksia? Kun itselläin ei selviä muutoksia ainakaan..
Naamavelli
Kelpo kaveri
Tämä se onkin ristiriitaista, nimittäin itselläni ainakin seksi&naiset viipyy hyvin sinnikkäästi, ehkä jopa kiihtyvässä määrin. Liittyykö sitten juuri siihen kun ei pysty toteuttaa asioita in real life?Kai muitakin veriarvoja on otettu ku vaan testot? Missä lukemissa oli prolaktiini? Jos se on korkeella se estää testotuotantoo aika tehokkaasti. Douppaajat vetää cabergoliinia sen takia, että sen avulla saa testoja nouseen kun häirikköprolaktiini saadaan alas.
Viimeisin arvo oli muuten 8,8.. Eli taasen alle alarajan.
Aamustondis tosiaan lähes tuntematon asia, ja parta miulla ei ole kasvanut ikinä kuten muilla ikätovereilla. Jonkin verran vaihtelevasti olen harrastanut liikuntaa ja varsinkin nuorempana punttia.
Kiitoksia @ärhäkkä vinkeistä, ei huano ollenkaan. Vaan kun ei jaksa, lihakset on ku maratonin jälkeen valmiiksi.. Tämäpä se juuri jonka takia vihdoin älysin mittauttaa nuo arvot, kun aina mietitään muna<-->kana niin miun kohdalla on kyllä niin selvää että sama vaiva oli jo 30 ikävuoden jälkeen, vaikka olin tuolloin 10-15kg kevyempi ja aktiisempi liikkuja.
Noh, venataan taas lekurin soittoaikaa - HETI kolmen viikon päästä.. 😠 Kun en saatana tiennyt odottaa soittoa & vastata ekalla yrityksellä eilen 19.3.
Päivitellään taas tilannetta kun jotain tapahtuu.
Vieras1873

Rakastajien aatelia
Valelääkäri täällä hei! 👋
Esim testot nousee kun on ejakuloimatta, muistaakseni.
Eli siveysvyötä päälle ja puntille 😘 mulle voi kiikuttaa avaimet ja voin kyykyttää täälläkin.
Vieras1873

Rakastajien aatelia
Valelääkäri täällä hei! 👋
Esim testot nousee kun on ejakuloimatta, muistaakseni.
Eli siveysvyötä päälle ja puntille 😘 mulle voi kiikuttaa avaimet ja voin kyykyttää täälläkin.
Haha, ennenhän tämä myytti eli ja esimerkiksi nyrkkeilijöitä patistettiin selibaattiin ennen matseja. Kuulemma myös tantrisessa ajattelussa siemennesteen myötä mies antaa energiaansa pois. Esimerkiksi seksuaalilääketieteen asiantuntija Juhana Piha kuitenkin kumoaa nämä myytit. Itseasiassa siemensyöksyt ovat miehen terveydelle hyväksi, se torjuu mm. eturauhasongelmia.
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
, mutta tässä syy-seuraus saattaa olla "jos on testosteronia, puntilla käynti maistuu" eikä toisinpäin.
Vieras1873

Rakastajien aatelia
Vieras1873

Rakastajien aatelia
JämeräpartainenInsinööri

Huikea tyyppi
Mua kiehtoo tantra ja sen merkitys seksuaalisuuteen. Miehetkin voi harjoitella orgasmia ilman ejakuloimista. Musta ois niin mielenkiintosta touhuta tällasen parissa.
Kerran oon siis tavannu miehen joka sai orgasmin ilman ejakuloimista. Super mielenkiintoista ja kiihottavaakin kuinka joku voi hallita kehoaan noin. Varsinkin kun miehen orgasmi nimenomaan liitetään ejakulokmiseen ja suvun jatkamiseen.
Ilman ejakuloimista se energiakin pysyy kehossa.
Tästä puhutaan enemmän kirjassa
Taoist secrets of love, cultivating male sexual energy
By Mantak Chia