Jäätkö pian työttömäksi,raksa apupoika? Raksabisnes kusee ja joukkotyöttömyys alalla on lähellä.
Uutiset:
								ShyGuy

Nauttii muiden arvostusta

intohimo

Kelpo kaveri
						Paradoksaalista kyllä, päinvastoin! Se oli minullekin yllätys. Välillä tuntuu että paikan päälle tullaan nimenomaan huolehtimaan MINUN nautinnostani. Mikä minä olen sanomaan ei.
Jäätkö pian työttömäksi,raksa apupoika? Raksabisnes kusee ja joukkotyöttömyys alalla on lähellä.Älä ole huolissasi minusta. Jos timpurin hommia ei ole niin kokemusta löytyy baarimikon ja nuorisotyön alalta. Mutta yritäs nyt ottaa rauhassa siellä eläkkeellä. Verenpaine näyttäisi nyt nousevan aika rajusti. Syöt vähän salaattia niin kyllä se siitä laskee

IlonaTequila

Saisi mikroaaltouunilla pillua
						Miksi pyörisin tinderissä hakemassa paskaa seksiä kun saisin parempaa, ja vieläpä rahaa siitä.
Luulis ettei asiakkaat paljoa panosta pt:n nautintoon, ei vaan kuulu pelin henkeen.
^ Suomalaiset asiakkaat ovat järkeä vailla olevia lapasia.
								Emilia

Huikea tyyppi
						Paradoksaalista kyllä, päinvastoin! Se oli minullekin yllätys. Välillä tuntuu että paikan päälle tullaan nimenomaan huolehtimaan MINUN nautinnostani. Mikä minä olen sanomaan ei.
Jospa tinderissä löytyy ulkonäön mukaan valiten pelkkiä osaamattomia urpoja, ja maks.palstoilta fiksuja, kokeneita ja muut huomioon ottavia perhemiehiä, jotka osaavat naisen miellyttämisen :-D
								ShyGuy

Vieras1470

Kelpo kaveri

”Vahingossa” oikeastaan. Joku ehdotti seksin myymistä ja päätin kokeilla. Sille tielle jäin😁Ihana kuulla. Mä kanssa baarissa kyselen että saako persettä parilla setelillä

MariaEnkeli

Lähellä täydellisyyttä
						”Vahingossa” oikeastaan. Joku ehdotti seksin myymistä ja päätin kokeilla. Sille tielle jäin😁Ihana kuulla. Mä kanssa baarissa kyselen että saako persettä parilla setelillä
								Gentleman Tampere

Näyttää hyvää esimerkkiä
								Sokeriblondi

Huikea tyyppi

sitten kun korona heikensi muun toimeentulon niin hyppy livetapaamisiin oli loppupelissä aika lyhyt. 

niin puhumattakaan siitä että mä oon kyltymätön lutka ja kullinpalvoja  
 Tässä sitä saa todellakin tehdä kyllikseen  
								JulianMiesNokia

Näyttää hyvää esimerkkiä

Sowhat

Tuleeko enemmän persettä vai nyrkkiä?
”Vahingossa” oikeastaan. Joku ehdotti seksin myymistä ja päätin kokeilla. Sille tielle jäin😁

Vieras1659

Kelpo kaveri