Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?  (Luettu 9142 kertaa)

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« : Elokuu 02, 2019, 19:33:25 »
Mikä oli se elämäntilanne joka sai sinut tekemään sen päätöksen että nyt alan myymään seksipalveluita? Ja että saadaan keskustelua aikaan niin jatkokysymys jos tietäisit että palveluntarjoajalla on esim. alkoholiongelma, peliriippuvuus, narkkari tai jokin muu ikävä ongelma mihin tienatut rahat menee niin vaikuttaako se palvelujen käyttöön vaikka muuten palvelu olisi ihan laadukasta?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #1 : Elokuu 02, 2019, 20:34:02 »
Hyvä kysymys! Mikäli tyttö (nainen) olisi kaikin puolin läsnä eikä olisi millään tavalla kusetettu tai kiristetty työhönsä, ei rahojen käyttö kuulu minulle vähääkään.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #2 : Elokuu 02, 2019, 21:20:48 »
Jos valittavana olisi kahdesta yhtä laadukkaasta palveluntarjoajasta sillä erotuksella että toinen olisi tarjousmakarooniin kyllästynyt gynegologiopiskelija ja toinen olisi lähiökapakan kanta-asiakas päivän juomarahoja tienaamassa niin kyllä mielummin tuon opiskelijan uraa tukisin.

Poissa Vieras0028

  • Hero Member
  • Viestejä: 705
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #3 : Elokuu 02, 2019, 21:24:25 »
Tällä erää hirveä hevoskuume sai tähän ryhtymään, ja sillä tiellä ollaan edelleen vielä näin 2,5 vuoden jälkeenkin - ja hevonen puuttuu edelleen, höh. Sittemmin syyt tähän alanvalintaan ovat muuttuneet, ja merkittävimmät motivaattorit ovat ennemminkin henkisiä kuin taloudellisia tai materialistisia.

Poissa Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1449
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #4 : Elokuu 02, 2019, 21:36:09 »
No tietysti nopea ja helppo raha, mikä saavutetaan loppujen lopuksi vain sitkeydellä ja hyvällä maineella.
Lisäksi tietysti se, että voi itse vaikuttaa työaikoihin, työpaikkaan sekä kenen kanssa haluaa työskennellä. Myöskin se, miten paljon haluaa työskennellä.
Työajan ja vapaa-ajan omatahtoinen säännöstely.
Nytkin oon aloittelemassa syyskiertuetta parin viikon päästä ja oon niin innoissani  vakkareiden ja uusien tapaamisesta, etten voi ees kuvailla.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 02, 2019, 21:43:59 kirjoittanut Meeme »
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Joensuussa.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #5 : Elokuu 10, 2019, 20:49:47 »
Mulla oli hyvin perinteiset syyt aloittamiseen eli pyhä kolminaisuus: raha, seksi ja jännitys.

Raha. Rahapulassa en ollut, eli mitään pakottavaa tarvetta sen suhteen ei ollut, mutta opiskelijana vähän leveämpi leipä kiinnosti.

Seksi. En ollut sillä hetkellä halukas parisuhteisiin, sillä edellisessä erossa oli vielä asioita käsiteltävänä. Baarissa hyppiminen ei maistunut, eikä Tnder ollut vielä vakiinnuttanut asemaansa. Seksiä teki silti mieli. Mietin seksin ostamista naiselta. Silloisen asuinpaikkakuntani listoilla oli pari ulkomaalaista naista, joiden kuvat eivät herättäneet luottamusta. Päätin hyvin impulssinomaisesti tehdä oman ilmoituksen, ja ryhdyinkin ostajan sijaan kauppiaaksi. Sillä tiellä edelleen viisi ja puoli vuotta tapahtuneen jälkeen.

Jännitys. Olin tylsistynyt. Rakastin opiskelujani, mutta kaipasin jotain lisävirikettä arkeeni. Hutsuilu täytti sen aukon todella hyvin. Arjessa oli yhtäkkiä oma pieni salaisuus, ja kännykkä täynnä jännittäviä yhteydenottoja.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #6 : Elokuu 25, 2019, 07:54:20 »
Nyt tulee samat vastaukset kaikkiin aiheen ketjuihin :D

Mutta raha sai aloittamaan tämän duunin. Mulla oli velkaa ihan kunnolla siinä vaiheessa kun aloitin nää hommat, ja yleisesti työntekeminen hyvinkin tuttua. Olin tehnyt vuosia kahta työtä, sivuduunien ollessa yleensä määräaikaisia/satunnaisia. Mun pääduuniin oli hemmetin hankala yhdistää sivuduuneja, koska se vaati paljon joustoa ajallisesti.
Tästä alasta mulla ei ollut mitään käryä kun aloitin, mietin et onko Suomessa edes huoria ja ostaako kukaan täällä seksiä - oikeesti näin!  ;D

No ei tarvinnut montaa tuntia googlailla kun asiat alkoi hieman valkenemaan ja ei mennyt montaa päivää kun sain ilmon näkyville. Ja siitä se sitten lähti, eikä ole harmittanut mikään muu kuin se että miksen mä tajunnut aloittaa tätä aikaisemmin. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #7 : Elokuu 25, 2019, 08:33:30 »
Samat perustelut kuin muilla. :)

Nykyään taloudellinen tilanne on siinä määrin hyvä, ettei tarvitse väsyttää itseään ylimääräisillä hommilla, siviilissäkään. Vakiintunut vuosien aikana kerätty asiakaskunta osaltaan auttaa myös.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Eveliina

  • Newbie
  • Viestejä: 48
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #8 : Syyskuu 10, 2019, 16:50:16 »
Alunperin tiukka taloudellinen tilanne. Koko ala oli kyllä niin tuntematon ja epäilin edes että tekeekö kukaan suomalainen tätä muusta kuin esim päihteitä varten. Juu, tiedän, varmaan se peruskuva alasta kun on tietämätön.

Hyvin varovaisesti aloittelin, tapailin asiakkaita hyvin rauhaksiin ja varovaisesti. Sittemmin päässyt ihan keikkailun makuun. Ja hommassa alun jälkeen pitänyt kiinni seksi ja jännitys. Jotenkin koen olevani asiakkaiden kanssa vapautuneempi ja estottomampi kuin mitä siviilissä olen.

Taukoa on nyt pidelty jo vuoden päivät ja kuumottais pakata laukku ja lähteä nauttimaan ympäri Suomea. ;) eiköhän se tästä kiireiden helpotettua miunki paine helpotu.. 😅
Reissuhoro, tsekkaa kalenteri

Poissa Vieras0050

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #9 : Marraskuu 03, 2019, 04:33:38 »
Mulla ajatus lähti siitä, että tultiin (baarissa) tarjoamaan rahaa jotta menisin sänkyyn. Että ihan aktiivisesti haettiin alalle, ilman että koskaan olisin edes miettinyt asiaa.  ::) Joskus menin.

Sitten oli pitkiä taukoja, mutta lopulta kun aloitin korjausprosessini, menestyvän yritykseni asiakkaat lähtivät ja tein konkurssin ja menetin koko elämäntyöni ja omaisuuteni. Lopulta olin tilanteessa, että sairaala- ja lääkärihoidot piti maksaa. Useita leikkauksia 5000-20 000€. Ei oikeastaan ollut vaihtoehtoja, tämä oli ainut laillinen tapa selvitä ja sillä tiellä edelleen ollaan.  :)

Ei mitenkään epätavallinen tarina kaltaisilleni naisille.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 03, 2019, 04:40:05 kirjoittanut Courtesan »

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #10 : Marraskuu 19, 2019, 11:32:16 »
Mullakin koko homma lähti liikkeelle siitä, että tarjottiin rahaa seksiä vastaan vaikken missään mitään tarjoillutkaan. Aikani sitä katselin kunnes uteliaisuus vei voiton ja kokeilin hommaa ja jäin siihen koukkuun, raha, seksi, vaihtuvat kullit.  8)
Hyvinkään herkku

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (52)
  • Viestejä: 358
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #11 : Elokuu 08, 2023, 16:29:42 »
Alunperin kokeilunhalu, koska no, kaikkea pitää kokeilla  :headbang: hyväksi havaittu ja 4 vuotta myöhemmin sillä tiellä ollaan edelleen. Syitä on useita, rakkaus ammattiin, kyltymätön seksinnälkä, vaihtuvat ihmiset ja kullit, VAPAUS: olen vapaa sielu ja haluan tehdä mitä haluan, millon haluan, miten haluan ja kenen kanssa haluan. Tämä sopii hyvin siihen. Rakastan seksiä ja olen kyltymätön joten tää sopii siihenkin. Raha toki yksi syy. Yksi syy sekin, että tähän ei tarvitse koulutusta  :laught: voi opetella työn lomassa.
Keikat kalenterissa !
SEINÄJOELLA 25.4.2024 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Vieras1502

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #12 : Elokuu 08, 2023, 23:34:04 »
Se oli ensin pelkkä hullu ajatus, joka lähti siitä kun netissä tarjottiin suihinotosta rahaa. Toteutin toiveen ja se oli niin jännittävää ja kivaa, että jatkoin siitä lähtien satunnaisesti salaista harrastusta. Sinkkuna tämä toimii myös ikuiseen panetukseen hyvin  :)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #13 : Elokuu 08, 2023, 23:56:35 »
Mullakin koko homma lähti liikkeelle siitä, että tarjottiin rahaa seksiä vastaan vaikken missään mitään tarjoillutkaan. Aikani sitä katselin kunnes uteliaisuus vei voiton ja kokeilin hommaa ja jäin siihen koukkuun, raha, seksi, vaihtuvat kullit.  8)

Itsellä taisi mennä aikalailla samalla kaavalla ☺️
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #14 : Elokuu 09, 2023, 08:18:20 »
Kutkuttava ajatus joka pyöri pari vuotta mielessä. Olin lukenut Ammattirakastaja-kirjan, ja vatvonut ja vatvonut uskaltaisinko (palata, koska nuoruudessa tuli tehtyä silloin tällöin, tosin kovin amatöörimaisesti).

Sitten tuli sähkökriisi joka oli viimeinen tarvittava potkaisu suuntaan, lisätienestille oli tarvetta. Miksi pyörisin tinderissä hakemassa paskaa seksiä kun saisin parempaa, ja vieläpä rahaa siitä.

Edelleen ajatus tietystä radikaaliudesta ja anarkistisuudesta puhuttelevat. Ei ole joka Marketan hommaa kuitenkaan loppupeleissä. Olla hieman ulkopuolella, uskaltaneena. Siksi.
Your part-time lover 💕

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #15 : Elokuu 09, 2023, 10:29:29 »
merkittävimmät motivaattorit ovat ennemminkin henkisiä kuin taloudellisia tai materialistisia.
Näitä on kyllä hauska lueskella ;D Ilmeisesti postaaja on täysin henkisesti tyydytetty ja poistunut kuvioista ties milloin.


Paikalla intohimo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #16 : Elokuu 09, 2023, 11:49:32 »
Miksi pyörisin tinderissä hakemassa paskaa seksiä kun saisin parempaa, ja vieläpä rahaa siitä.

Luulis ettei asiakkaat paljoa panosta pt:n nautintoon, ei vaan kuulu pelin henkeen. Onhan hupakot kanssani orgasmeja saaneet (elleivät sitten ole feikanneet ihan lahjakkaasti..), mutta en sillai panosta kyllä tähän puoleen. On siinä oma ilonsa, mutta jos tuntuu ettei se tällä kertaa lähde niin jätän viihdyttämättä. Ei sillä ettei maksullisessa voisi pt:n kannaltakin olla oma kutkutuksensa.

Poissa Emilia

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 118
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #17 : Elokuu 09, 2023, 12:05:58 »
Miksi pyörisin tinderissä hakemassa paskaa seksiä kun saisin parempaa, ja vieläpä rahaa siitä.

Luulis ettei asiakkaat paljoa panosta pt:n nautintoon, ei vaan kuulu pelin henkeen. Onhan hupakot kanssani orgasmeja saaneet (elleivät sitten ole feikanneet ihan lahjakkaasti..), mutta en sillai panosta kyllä tähän puoleen. On siinä oma ilonsa, mutta jos tuntuu ettei se tällä kertaa lähde niin jätän viihdyttämättä. Ei sillä ettei maksullisessa voisi pt:n kannaltakin olla oma kutkutuksensa.

Paradoksaalista kyllä, päinvastoin! Se oli minullekin yllätys. Välillä tuntuu että paikan päälle tullaan nimenomaan huolehtimaan MINUN nautinnostani. Mikä minä olen sanomaan ei.
Your part-time lover 💕

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #18 : Elokuu 09, 2023, 12:09:50 »
^ Suomalaiset asiakkaat ovat järkeä vailla olevia lapasia.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä sai sinut aloittamaan huoraamisen?
« Vastaus #19 : Elokuu 09, 2023, 12:14:35 »
^ Suomalaiset asiakkaat ovat järkeä vailla olevia lapasia.
Kohdallasi tämä pitää täysin paikkansa  :headbang: Yritäs nyt saada aika sille liukuhihna Lilylle jonka perässä sinne Prahaan lentelit  :laught:
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2023, 12:16:26 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?