Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?  (Luettu 8744 kertaa)

Poissa pohjoisenyöt

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #20 : Toukokuu 08, 2021, 14:33:49 »


Tähän väliin sanoisin, että ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.  Teen siviilissäkin asiakaspalvelu työtä ja ei siellä saa olla niitä huonoja päiviä. Ja jos on, niin sitä ei pureta todellakaan asiakkaaseen.
[/quote]


Tässäpä tämä kiteytettynä. Ronja puhuu kultaisella suulla🤗

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #21 : Toukokuu 08, 2021, 15:12:25 »
Tähän väliin sanoisin, että ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.
Tästä olen samaa mieltä. MUTTA molemmat kihlattuni ja muutama deittini ovat vaarille sanoneet, että ensi vaikutelman mukaan, vaari ei olisi saanut edes rahalla. Ei siinä mitään, ymmärrän  :laught:

Ehkä ihmiset jotka eivät ole pitkävihaisia/eivät ota asioita niin kirotun vakavasti/henk.koht. = kykenevät antamaan toisen mahdollisuuden.
Ensivaikutelma on kyllä se tärkein ja juuri sen pilaan 80% mahdollisuudella  :laught:
Why so fragile?

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #22 : Toukokuu 08, 2021, 16:01:21 »
Itse haluaisin panna läihalueella asuvia kivannäköisiä opiskelijatyttösiä, joten haluan valikoida maksullisiksi naisiksi mahdollisimman paljon niiden näköisiä, niin siksi otan vain kuvallisia. Silloin kun maksan seksistä, haluan että nainen on silloin sellainen kuten haluaisin.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #23 : Toukokuu 08, 2021, 16:05:18 »
Jokos minä vastasin? No ei sillä ole väliä.

Riippuu mitä hakee. Parhaimmat gf:t saa yleensä kuvattomilta. Muovista ”olen niin kaunis että en vaivaudu vuoksesi” pano vaatii kuvat etukäteen. Mitä jos ei olekaan missitason nainen?

Ennen koronaa ja nykyistä konfliktia tilasin Venäjällä parikymppisen törötisublondin kaupungin korkeimmilla koroilla kuvailemalla toimistolle mitä haluan. Koskaan en pettynyt.
Joskus kuvat ovat innostaneet minut tapaamiseen. Näinkin voi käydä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa joe t

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #24 : Toukokuu 08, 2021, 17:56:09 »
Ilman suhteellisen selkeää ja vetävää kuvaa en lähtisi tapaamaan. Toisaalta tuo viestittely tai puhelu kertoo myös minkälainen neiti olisi vastassa. Sekavuus ja tylyys ovat turn off.

Poissa joe t

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #25 : Toukokuu 08, 2021, 18:02:28 »
Joskus olen harkinnut tapaavani kuvattoman ilmoituksen tytön. Jäi kuitenkin. Aika usein tapahtuu pituuden arvioimista yläkanttiin ja painoin ala. Yhdyn siihen, että hoikka ja urheilullinen ovat hyvin suhteellisia käsitteitä.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6679
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #26 : Toukokuu 08, 2021, 18:20:19 »
Kuvat saavat mielenkiinnon heräämään ja tutustumaan profiiliin/ilmoitukseen. Ostopäätös on sitten monen asian summa.

Itse haluaisin panna läihalueella asuvia kivannäköisiä opiskelijatyttösiä, joten haluan valikoida maksullisiksi naisiksi mahdollisimman paljon niiden näköisiä, niin siksi otan vain kuvallisia. Silloin kun maksan seksistä, haluan että nainen on silloin sellainen kuten haluaisin.

Komppaan. Minäkin valitsen ensisijaisesti kuvien perusteella kiinnostavan palveluntarjoajan, jonka jälkeen ilmoitusteksti, kommunikointi ja fiilis yleensä ratkaisee, kehen lopulta otan yhteyttä ja tapaaminen toteutuu.

Mitä olen huomannut, niin monet voisivat kyllä panostaa vähän enemmän kuviinsa. Ne ovat tärkeässä osassa asiakkaiden suuntaan joten hyvillä kuvilla aivan varmasti saisi enemmän asiakkaita.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2021, 18:23:34 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #27 : Toukokuu 08, 2021, 20:12:22 »
Kuvat ja visuaalisuus on minulle tärkeitä, kun harkitsen tapaamista ja GIF-klipit vaikuttaa nykyään myös :D Kuvat ei pelkästään houkuta, mutta toimii teaserinä. Teksti vaikuttaa paljon lopulliseen päätökseen ottaako yhteyttä vai ei.

Hyvin kiteytti herra Stan ajatuksiani. Lisäisin vielä tähän etten voi väheksyä sitäkään, millaisen / millaisia vastauksia saan tapaamista sopiessa. Sillä on suuri merkitys millainen fiilis viestitellessä jää. Itseä ei sytytä töykeä naiskauneus, mutta hän, joka saa minut tuntumaan halutulta on voittaja.
Enkä puhu nyt mistään kirjeenvaihdosta vaan ihan muutama sana/sanamuoto riittää siihen. Ihminen ihmiselle.

Ei näiden kahden kaverin jälkeen ole pahemmin mitään lisättävää. Ja Ronjakin heitti jo sen ensivaikutelman viestein/puheluin.

Itselle riittää muutama kuva olkoon sitten vaatteet päällä tai ei, kunhan siitä näkee millainen tyttö/nainen toisessa päässä on. Tekstillä luodaan se toinen mielikuva ja se viimeistelee päätöksenteon. Joku voi saada kyllä pelkällä tekstillä minut liikkeelle, mutta hänen tarvitsee olla todella hyvä ulosanti tekstissä
Feel so good...

Poissa Vieras0173

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #28 : Toukokuu 08, 2021, 21:27:35 »
Mulla ratkaisee pääasiassa rapsat eli en usko yksilölliseen palveluun. On toki poikkeuksia, esim. kuvattomat ja rapsattomat amatöörit saattavat ajaa kärkeen jos sattuvat vastaamaan.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #29 : Toukokuu 08, 2021, 22:15:47 »
Mulla ratkaisee pääasiassa rapsat eli en usko yksilölliseen palveluun. On toki poikkeuksia, esim. kuvattomat ja rapsattomat amatöörit saattavat ajaa kärkeen jos sattuvat vastaamaan.

Voisin sanoa monta ihanaa tapausta, mutta rapsoja et löydä. Lisäksi pitää oppia menemään osaan rapsoista sisälle, kun kaikki ns eivät ole kaikille sopivia. Myös pitää oppia tuntemaan itsensä ja sitä kautta toinen osapuoli.

Teksteissä on aina iso osa millä voi mieliä kääntää, vaikka kuvat kertookin enemmän, kuin 1000 sanaa
Feel so good...

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #30 : Toukokuu 08, 2021, 23:12:28 »
Kattelin että onpas täällä paljon runkkareita, mutta ne olikin kaikki palveluntarjoajia  :laught:

Pieni vinkki: Vastausvaihtoehtojen alapuolella on kohta "Katsele tuloksia". Siitä näkee vastaukset, vaikkei itse äänestäisi mitään. :D

Ja ps. minä toivoisin että kuvilla olisi väliä kun tykkään jaella niitä täällä. Jotenkin kiva ajatus että joku kattoo mun kuvia ja kiihottuu niistä ja ehkä päätyy laittamaan viestiäkin.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2021, 23:14:15 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #31 : Toukokuu 08, 2021, 23:25:23 »
^ Voi ei, ei oo silmiin kyllä osunu toi katsele tuloksia- kohta :laught: Aina sitä oppii jotain uutta, joten kiitos Helmi🤭
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #32 : Toukokuu 08, 2021, 23:48:35 »
Kattelin että onpas täällä paljon runkkareita, mutta ne olikin kaikki palveluntarjoajia  :laught:

Pieni vinkki: Vastausvaihtoehtojen alapuolella on kohta "Katsele tuloksia". Siitä näkee vastaukset, vaikkei itse äänestäisi mitään. :D

Ja ps. minä toivoisin että kuvilla olisi väliä kun tykkään jaella niitä täällä. Jotenkin kiva ajatus että joku kattoo mun kuvia ja kiihottuu niistä ja ehkä päätyy laittamaan viestiäkin.

Oliko tässä kyselyssä mahdollista katsoa vain statistiikka? Itse en ainakaan huomannut sitä tällä kertaa, kun välillä se on ja välillä ei
Feel so good...

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #33 : Toukokuu 09, 2021, 08:28:47 »
Kattelin että onpas täällä paljon runkkareita, mutta ne olikin kaikki palveluntarjoajia  :laught:

Pieni vinkki: Vastausvaihtoehtojen alapuolella on kohta "Katsele tuloksia". Siitä näkee vastaukset, vaikkei itse äänestäisi mitään. :D

Ja ps. minä toivoisin että kuvilla olisi väliä kun tykkään jaella niitä täällä. Jotenkin kiva ajatus että joku kattoo mun kuvia ja kiihottuu niistä ja ehkä päätyy laittamaan viestiäkin.

Oliko tässä kyselyssä mahdollista katsoa vain statistiikka? Itse en ainakaan huomannut sitä tällä kertaa, kun välillä se on ja välillä ei

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #34 : Toukokuu 09, 2021, 08:34:17 »
^ mulla ei ainakaan tota ”katsele tuloksia” nappia ole. 🤷‍♀️
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #35 : Toukokuu 09, 2021, 09:08:43 »
^ mulla ei ainakaan tota ”katsele tuloksia” nappia ole. 🤷‍♀️
mielenkiintoista. ei minullakaan.
miksi ovet ei aukene meille?
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #36 : Toukokuu 09, 2021, 09:15:43 »
^ ja ^^ oletteko äänestäneet jo? Jos se näkyy vain ennen?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #37 : Toukokuu 09, 2021, 10:19:56 »
^ ja ^^ oletteko äänestäneet jo? Jos se näkyy vain ennen?
Kyllä vaari äänesti. Maybe thats the case.
Why so fragile?

Poissa Joro76

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1939
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #38 : Toukokuu 09, 2021, 15:05:47 »
^ mulla ei ainakaan tota ”katsele tuloksia” nappia ole. 🤷‍♀️

Kyllä tekis mieli etsiskellä sitä Ronjan nappia makkarin puolella... Jaa sä taisit tarkottaa jotain muuta bappia  ;D

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #39 : Toukokuu 09, 2021, 17:28:06 »
^ ja ^^ oletteko äänestäneet jo? Jos se näkyy vain ennen?
Kyllä vaari äänesti. Maybe thats the case.

Samoin Ronja. Ehkäpä son sit niin..  :o
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕