Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?  (Luettu 8727 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« : Toukokuu 08, 2021, 00:35:52 »
Esittäytymiset ketjusta tuli tämä aloitus mieleeni.
Usein kuvat tuntuvat olevan se houkutin, mutta on päinvastaisiakin kommentteja turskilta täältä joskus saanut lukea.

Joten, äänestetään!
Millainen merkitys palveluntarjoajan julkaisemilla kuvilla on sinulle? :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #1 : Toukokuu 08, 2021, 00:48:41 »
Tekis mieli valita useampia, mut valitsin muutaman kuvan. Mut jos tekstissä selviää mitä on vastassa niin kuvatonkin kelpaa, jos siis vaikuttaa tekstin perusteella mielenkiintoselta. Ja toisaalta jos hyviä kuvia on paljon, niin kyllähän se kiinnostusta lisää.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #2 : Toukokuu 08, 2021, 06:52:04 »

Onhan kuvat tärkeä osa ostopäätöstä, mitä sitä kieltämään. Ei ehkä välttämätön mutta kyllä hyvillä kuvilla merkitystä on.
Mulle kuvien lkm ei sinällään ole se juttu, vaan jos kuvia on niin niiden sisältö. Eli yksi hyvä kuva vartalosta on parempi kuin 10 kuvaa kyynerpäästä.
Amator

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #3 : Toukokuu 08, 2021, 07:13:47 »
Muutama kuva vartalosta/naisellisista paikoista riittää. Kasvokuvat eivät koskaan ole olleet tarpeen. Vähintään yhtä tärkeää ilmoituksessa ovat esittelyn ohella selkeästi kerrotut yhteydenottotavat; miten saa parhaiten kiinni/milloin kannattaa tavoitella. Eli suht tuorein tiedoin päivitetty kokonaisuus.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 460
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #4 : Toukokuu 08, 2021, 07:35:00 »
^&^^ Samoilla poluilla minäkin tallaan. "Kutsuvat" kuvat ilmossa tuovat varmasti lisää kysyntää. Kuvattomuutta voi yrittää korvata kutsuvalla ilmoitustekstillä, mutta se pitäisi sitten olla kuin Seireenien laulua. Tarjolla olevista palveluista olisi myös hyvä hieman vihjaista sekä huoran pituudesta ja leveydestä jotakin mainita.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #5 : Toukokuu 08, 2021, 07:50:09 »
Kuvat ja visuaalisuus on minulle tärkeitä, kun harkitsen tapaamista ja GIF-klipit vaikuttaa nykyään myös :D Kuvat ei pelkästään houkuta, mutta toimii teaserinä. Teksti vaikuttaa paljon lopulliseen päätökseen ottaako yhteyttä vai ei.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #6 : Toukokuu 08, 2021, 08:45:06 »
Mä sitten äänestin tuon ”runkkailen kuville”, koska halusin nähdä vastaukset.
Ettei joku luulisi, että foorumille on pesiytynyt runkkari. 😁
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9020
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #7 : Toukokuu 08, 2021, 09:03:56 »
Kyllä vaari muistaa kun haki jännittystä elämään kuvattomien ilmoitusten kautta. Aina on vaari hitaasti asioita ymmärtänyt. Kuudennen kerran jälkeen tajusin - ei enää koskaan

PAITSI

Sama virhe piti tehdä myös siviilideiteissä  :laught:

- ihmisillä on outo taipumus kirjoittaa itsestään hoikkia tai urheilullisia vaikka kuvalla kaikki huomaisi että tilanne on ihan jotakin muuta. eikä siinä mitään jos on uhkea flikka. kyllä vaarille saattaa pikkusuolainen maistua. vaari vaan mielensä pahoittaa jos on menossa tapaamaan hoikkaa flikkaa ja vastassa on kaikkea muuta.

- kerran vaari meni siviilideiteille into piukeana. vastassa piti olla urheilullinen neiti. urheilullisuus oli sitten sitä että hän katselee liikkuvasta kuvasta tennistä.
Be careful out there  :o
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2021, 09:13:34 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #8 : Toukokuu 08, 2021, 09:12:33 »
kuvat on se tärkein juttu mulle. jos ei miellytä silmää, ei kannata edes lukea tekstiä.
tämä koskee tietysti vaan kotimaisia jotka ovat pääsääntöisesti omilla kuvilla.

ps. vähän tuppaa naurattamaan joskus, kun sinne väliin sutkitaan 10v. vanhoja kuvia.

"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2021, 09:25:01 »
Mä sitten äänestin tuon ”runkkailen kuville”, koska halusin nähdä vastaukset.
Ettei joku luulisi, että foorumille on pesiytynyt runkkari. 😁

Tein tän saman!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa pohjoisenyöt

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2021, 09:30:18 »
Kuvat ja visuaalisuus on minulle tärkeitä, kun harkitsen tapaamista ja GIF-klipit vaikuttaa nykyään myös :D Kuvat ei pelkästään houkuta, mutta toimii teaserinä. Teksti vaikuttaa paljon lopulliseen päätökseen ottaako yhteyttä vai ei.

Hyvin kiteytti herra Stan ajatuksiani. Lisäisin vielä tähän etten voi väheksyä sitäkään, millaisen / millaisia vastauksia saan tapaamista sopiessa. Sillä on suuri merkitys millainen fiilis viestitellessä jää. Itseä ei sytytä töykeä naiskauneus, mutta hän, joka saa minut tuntumaan halutulta on voittaja.
Enkä puhu nyt mistään kirjeenvaihdosta vaan ihan muutama sana/sanamuoto riittää siihen. Ihminen ihmiselle.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2021, 09:30:47 »
Kyllä vaari muistaa kun haki jännittystä elämään kuvattomien ilmoitusten kautta. Aina on vaari hitaasti asioita ymmärtänyt. Kuudennen kerran jälkeen tajusin - ei enää koskaan

PAITSI

Sama virhe piti tehdä myös siviilideiteissä  :laught:

- ihmisillä on outo taipumus kirjoittaa itsestään hoikkia tai urheilullisia vaikka kuvalla kaikki huomaisi että tilanne on ihan jotakin muuta. eikä siinä mitään jos on uhkea flikka. kyllä vaarille saattaa pikkusuolainen maistua. vaari vaan mielensä pahoittaa jos on menossa tapaamaan hoikkaa flikkaa ja vastassa on kaikkea muuta.

- kerran vaari meni siviilideiteille into piukeana. vastassa piti olla urheilullinen neiti. urheilullisuus oli sitten sitä että hän katselee liikkuvasta kuvasta tennistä.
Be careful out there  :o
Tämä! Minä olen elävä esimerkki siitä että jos vain on rehellinen iästä ja ulkonäöstä niin juuri ne oikeat asiakkaat löytävät paikalle. En kehtaisi ikimaailmassa laittaa nuoruuskuvaa ilmoitukseen ja toivoa että turskalla on niin huono näkö että jää paikalle TAI on niin kiltti ettei kehtaa kääntyä ovella. Makuja kun on joka tytölle kunhan osaa kohdentaa mainokset sinne minne ne kuuluu.

Off topic.. Siviilissä olen muutaman "urheilullisen nuorekkaan 40+ miehen" tavannut, lue kalju kohta eläkeikäinen insinööri nalle puhin kropalla. Eikä siinä vikaa mutta miksi valehdella  ::)

Poissa Maija-Helmi

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 32
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #12 : Toukokuu 08, 2021, 09:39:03 »
Mä sitten äänestin tuon ”runkkailen kuville”, koska halusin nähdä vastaukset.
Ettei joku luulisi, että foorumille on pesiytynyt runkkari. 😁

Tein tän saman!

Kuin myös!
🍒Rakkaudesta lajiin🍒

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #13 : Toukokuu 08, 2021, 09:43:15 »
Mä sitten äänestin tuon ”runkkailen kuville”, koska halusin nähdä vastaukset.
Ettei joku luulisi, että foorumille on pesiytynyt runkkari. 😁

Tein tän saman!

Kuin myös!

Onko runkkailukuvaketjussa kohta lisää materiaalia 🤔😊

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #14 : Toukokuu 08, 2021, 10:27:32 »
Kuvat vaikuttaa oleellisesti pt tapaamiseen.

Paikalla Marie93

  • Full Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 177
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #15 : Toukokuu 08, 2021, 10:43:09 »
Mä sitten äänestin tuon ”runkkailen kuville”, koska halusin nähdä vastaukset.
Ettei joku luulisi, että foorumille on pesiytynyt runkkari. 😁

Tein tän saman!

Kuin myös!

Mä yhdyin myös teidän runkkurinkiin 🙃
Sex is like money.. only too much is enough.
💋

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1535
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #16 : Toukokuu 08, 2021, 12:01:08 »
Mä sitten äänestin tuon ”runkkailen kuville”, koska halusin nähdä vastaukset.
Ettei joku luulisi, että foorumille on pesiytynyt runkkari. 😁

Tein tän saman!

Kuin myös!

Onko runkkailukuvaketjussa kohta lisää materiaalia 🤔😊

Onko sellainenkin?:o Täytyy kyllä paatuneen runkkarin tutustua.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #17 : Toukokuu 08, 2021, 12:55:43 »
... Lisäisin vielä tähän etten voi väheksyä sitäkään, millaisen / millaisia vastauksia saan tapaamista sopiessa. Sillä on suuri merkitys millainen fiilis viestitellessä jää.

Toi on kyl totta. Joskus jää kiva fiilinki viestittelystä että tulossa ihana hetki ja joskus sitten vähä nuiva tunnelma.

Toki tähän kaikkeen viestittelystä syntyneisiin fiilinkeihin vaikuttaa oma ja neidon päivä. Jonain päivänä tähtien asennot ei osu yksiin vaikka sama viesti voi jonain muuna päivänä olla ihan jees.🤔
Amator

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #18 : Toukokuu 08, 2021, 13:36:53 »
... Lisäisin vielä tähän etten voi väheksyä sitäkään, millaisen / millaisia vastauksia saan tapaamista sopiessa. Sillä on suuri merkitys millainen fiilis viestitellessä jää.

Toi on kyl totta. Joskus jää kiva fiilinki viestittelystä että tulossa ihana hetki ja joskus sitten vähä nuiva tunnelma.

Toki tähän kaikkeen viestittelystä syntyneisiin fiilinkeihin vaikuttaa oma ja neidon päivä. Jonain päivänä tähtien asennot ei osu yksiin vaikka sama viesti voi jonain muuna päivänä olla ihan jees.🤔

Tähän väliin sanoisin, että ensivaikutelman voi tehdä vain kerran.  Teen siviilissäkin asiakaspalvelu työtä ja ei siellä saa olla niitä huonoja päiviä. Ja jos on, niin sitä ei pureta todellakaan asiakkaaseen.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Kuvien merkitys ostopäätöksessä?
« Vastaus #19 : Toukokuu 08, 2021, 13:57:43 »
Off topic.. Siviilissä olen muutaman "urheilullisen nuorekkaan 40+ miehen" tavannut, lue kalju kohta eläkeikäinen insinööri nalle puhin kropalla. Eikä siinä vikaa mutta miksi valehdella  ::)

Olemme siis tavanneet...  :laught:

Kuvat saavat mielenkiinnon heräämään ja tutustumaan profiiliin/ilmoitukseen. Ostopäätös on sitten monen asian summa.