Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löytyykö alueelta kehitysvammaisia palvelevia naisia?  (Luettu 847 kertaa)

Poissa Clint

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Olen yli 30v mies jolla lievä kehitysvamma. Seksuaalisesti olen kokematon. Asun Varsinais-suomessa Salossa. Löytyykö tällä alueella palveluntarjoajia yleensäkään joille vammani ei olisi este. Ymmärrän kyllä sanan Ei. Rajoitteena polvilumpioiden hermokipu joten polvillani en voi olla pitkää aikaa. Lisäksi olen ylipainoinen (BMI 37)

Poissa Lempibambi

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytyykö alueelta kehitysvammaisia palvelevia naisia?
« Vastaus #1 : eilen kello 23:02:59 »
Moikka! Tiedän yhden turkulaisen loistavan osaavan lempeän tytön joka saattaisi sopia sulle hyvin. Myös jos itse tulen keikalle Turun suuntaan niin otan sut mielelläni vastaan. ☺️❤️ Jos pistät mulle viestiä niin välitän sun tiedot tälle turkulaiselle kollegalle.
Elsi Lempibambi | Artesaanipehmeilijä |

Poissa reperento

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Löytyykö alueelta kehitysvammaisia palvelevia naisia?
« Vastaus #2 : tänään kello 12:23:43 »
Kun neuvojat ovat vähissä niin ajattelin jotain suuntaa antavia ohjeita. Ehkä ihan ekaksi kannattaa katsoa tältä turun sexikeskustelusivuilta arvostelut eri palveluntuottajista, ja vertailla eri käyttäjien arvosteluja, Sitten ne jotka monelta käyttäjiltä saavat hyvän arvostelun palveluasenteesta niin katsoa niiden tyttöjen yhteydenotto sillai kun he ovat ohjeet antaneet niihin.Taas sitten noi erotiikkaliikkeiden hierojatyöt ja myös thaihierontapaikat ovat suurimmilta osin rahat pois äkkiä ja asiakas ulos. Erotiikkaliikkeiden tytöistä voin omalla kokemuksella antaa vain yhden suosituksen. Ja uskon että sillä tytöllä hoituu homma monenlaisten asiakkaiden tarpeisiin iloisella meiningillä. Onkohan foorumin mukaista nimi mainita mutta se tyttö on Ronja, kannattaa seurata sivuilta milloin hän on turussa. Thai paikoista en voi antaa suositusta.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1541
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Löytyykö alueelta kehitysvammaisia palvelevia naisia?
« Vastaus #3 : tänään kello 14:00:06 »
Vierailen silloin tällöin Turun seudulla. Saloonkin on mahdollisesti reissu suunnitteilla.

Tapaan kaikenlaisia asiakkaita eikä lievä kehitysvamma ole todellakaan este! Laita ihmeessä yksityisviestiä, jos kiinnostaa.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 951
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Löytyykö alueelta kehitysvammaisia palvelevia naisia?
« Vastaus #4 : tänään kello 16:31:20 »
Jos yhden kerroksen rappuset ei ole ongelma, niin minäkin tapaan.😊 Valitettavasti täysin esteetön asunto ei siis ole jos haluaa makuuhuoneeseen asti päästä, tai suihkuun. Mutta tosiaan jos polvet kestää rappusia niin ei ole minun puolesta mitään ongelmaa!☺️
Opiskelijarouva

Turku

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 146
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Löytyykö alueelta kehitysvammaisia palvelevia naisia?
« Vastaus #5 : tänään kello 16:41:42 »
Otan vastaan myös ns. erityisasiakkaita, eli ei ole ongelmia asenteeni puolesta :)
Toki aina vähän riippuu majapaikastani sekä miten asiakas pääsee liikkumaan. Turun vastaanottopaikassani on pienesti portaita kadulla sekä rappukäytävässä. Jos tämä ei ole este, niin saa lähestyä tarkemman jutustelun merkeissä :)
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋