Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alistuva palveluntarjoaja  (Luettu 9981 kertaa)

Poissa Vieras1502

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #20 : Elokuu 11, 2023, 03:31:34 »
Kevyt alistaminen ekalla kerralla sopii, kun luottamusta ei vielä ole. Esimerkiksi sitominen ei silloin käy päinsä ainakaan siinä määrin, etten itse pääsisi siitä pois. Eli ensin sanallinen alistaminen ja tukasta vetäminen, pään painaminen suuseksissä, läpsiminen eri paikkoihin sopii hyvin. Kunhan ei jää kuin hetkellisiä jälkiä/ punaisia kohtia. Myös esim rajumpi asentoon asettaminen/ siirtäminen sopii.

Kun on kyseessä vakkari ja luottamusta on enemmän, sitten rajummatkin leikit onnistuu. Onhan ne kivoja  :)

Poissa Vieras1470

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #21 : Elokuu 11, 2023, 13:57:14 »
Mä tykkään sekä alistua että dominoida.

Molempien kohdalla kyse on enemmänkin siitä, minkälaisen viban saan toisesta.

Mitä turvallisempi ihminen, sen isompi mahdollisuus luottamukseen ja tällöin kaikki antautuminen on helpompaa, mutta myös alistuminen mahdollista.
Kuten jo aiemmin on monta kertaa sanottu, BDSM vaatii toteutuakseen luottamusta. Ilman avointa kommunikointia, luottamusta, turvallisuutta ja yhteisiä pelisääntöjä se ei ole BDSM:ää vaan puhtaasti hyväksikäyttöä.


Joskus jos on hyvä yhteys seksin aikana, ja huomaan, että asiakkaalla on halua otteisiin, kysyn tai ehdotan itse, että ottaa tukasta kiinni tai antaa piiskaa.

Mun kaikki asiakkaat on tosi kohteliaita ja mukavia ihmisiä, niin voisin kyllä antaa heistä kenen tahansa alistaa mua, mutta tietty yhteisesti sovituilla pelisäännöillä.

Rajattomuus, mihin suuntaan tahansa, on iso red flag. "Tee mulle mitä vaan" ilman rajoja ei johda mihinkään, eikä sekään, ettei ajanvarausvaiheessa ole kykyä ilmaista, mitä haluaa, minkälainen ihminen on ja mistä tykkää.

 :behind:

Poissa Sokeriblondi

  • Jr. Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 58
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #22 : Elokuu 25, 2023, 23:55:50 »
 :inlove:
Mä tykkään alistua vakkareiden kanssa, mutta kyllä jo kevyemmänkin tuttavuuden kanssa jotkut jutut onnistuu.
Mulla se kutkuttavin juttu on käytettävänä oleminen... kolme reikää joita ostaja voi käyttää miten haluaa..  :behind:
Oikeasti taustalla on tietenkin sovitut rajat ja raamit, mutta tällainen mielikuva on jostain syystä itselle tosi kiihottava.
Tykkään myös tuottaa nautintoa ja nautin kun toinen nauttii.  :inlove:
Se mitä kohtaamisessa sitten konkreettisesti tapahtuu sovitaan etukäteen (ei mitään käsikirjoitusta, mutta selkeä kommunikointi rajoista ja haluista) ja käytössä on lisäksi liikennevalot.   
Tauolla 😘

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #23 : Elokuu 26, 2023, 10:27:03 »
Alistun vain tutuille ja turvallisille. Olen switch, mutta ihan uusille tuttavuuksille ei kyllä kykene alistumaan kuin lievästi, ellei sitten ole esim. toinen pt siinä leikissä mukana valvomassa etteivät hommat etenee äärimmäisyyksiin. Kuitenkin tuota itsesuojeluvaistoa päässyt vuosien varrella kertymään. Luojan kiitos.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 26, 2023, 10:30:17 kirjoittanut Freyja »
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️

Poissa Wildclubille

  • Jr. Member
  • Galleria (38)
  • Viestejä: 58
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #24 : Syyskuu 12, 2023, 11:17:30 »
Kartanolla upeat, sirot, pienet orjattaret Lilja ja Nana. Lisäinfoa heistä saat Dommeilta Roselta ja Olivialta.
Tässä kuvassa Nana. 😉

Poissa Komistus

  • Full Member
  • Viestejä: 122
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #25 : Syyskuu 12, 2023, 11:58:57 »
^ asiahan ei pätkääkään minulle kuulu, enkä tiedä millaisia ”palveluntarjoajia” pienet orjattaret ovat, mutta toivottavasti Wildclubilla on pohdittu sitä, miten rikoslaki suhtautuu orjattarien keskitettyyn välittämiseen kartanolla Rosen ja Olivian toimesta? Toki jos palvelut eivät ole korvauksellisia, rajanveto on helpompaa.

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #26 : Lokakuu 21, 2023, 18:14:20 »
tämä nyt hipoo jo en tiedä mitä ja varmasti luotettavaa vastausta pitäisi kysyä muualta, mutta kysäsempä nyt kuitenkin, jos vuokraan tilan nimiini ja domina jolla ei ole luottotiedot kunnossa eikä siksi voi tilaa vuokrata, toimii samassa tilassa silloin kun itse en tilaa tarvi, niin onko pienintäkään mahdollisuutta että minut katsottaisiin hyötyjäksi ja että syyllistyisin jonkun sortin ihmiskauppaan. neito tarvii tilaa minua enemmän, niin myös maksaa 2/3 vuokrasta, eli rahallinen hyöty kieltämättä on kun koko vuokraa ei tarvi maksaa itse, ali vuokralainen on sallittu kyseiseen tilaan. ajatuksia? varoittavia esimerkkejä?

^ asiahan ei pätkääkään minulle kuulu, enkä tiedä millaisia ”palveluntarjoajia” pienet orjattaret ovat, mutta toivottavasti Wildclubilla on pohdittu sitä, miten rikoslaki suhtautuu orjattarien keskitettyyn välittämiseen kartanolla Rosen ja Olivian toimesta? Toki jos palvelut eivät ole korvauksellisia, rajanveto on helpompaa.

Poissa JuliaK

  • Hero Member
  • Galleria (12)
  • Viestejä: 589
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #27 : Lokakuu 22, 2023, 18:17:58 »
Olen havainnut että markkinoilla on aika vähän alistuvia hupakoita. Alistamiselta tarkoitan BDSM tyyppistä alistamista. Minä tiedän vain kolme, joita saa alistaa jossain määrin.

Suomalaiset miehet kuulemma haluavat mielummin että heitä alistetaan, kun että he itse olisivat dominoivassa roolissa. Johtuuko tämä siitä että Suomi on tasa-arvon suurvalta, jossa pojille opetetaan jo päiväkodissa että he ovat tyttöjen kanssa samalla viivalla.

Älkää käsittäkö minua väärin. Minusta Suomen tasa-arvo on hieno ja varjeleminen arvoinen asia. Välimeren maissa ja latinalaisessa Amerikassa tilanne on hieman toinen ja ilmeisesti tästä syystä mies on luonnostaan dominoiva.

Kysymykseni siis kuuluu, saako sinua alistaa?

Saa, toki sovitusti. Yllärialistusta tuskin kukaan pt haluaa
Nokialla