Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Alistuva palveluntarjoaja  (Luettu 9863 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Alistuva palveluntarjoaja
« : Toukokuu 06, 2021, 21:39:18 »
Olen havainnut että markkinoilla on aika vähän alistuvia hupakoita. Alistamiselta tarkoitan BDSM tyyppistä alistamista. Minä tiedän vain kolme, joita saa alistaa jossain määrin.

Suomalaiset miehet kuulemma haluavat mielummin että heitä alistetaan, kun että he itse olisivat dominoivassa roolissa. Johtuuko tämä siitä että Suomi on tasa-arvon suurvalta, jossa pojille opetetaan jo päiväkodissa että he ovat tyttöjen kanssa samalla viivalla.

Älkää käsittäkö minua väärin. Minusta Suomen tasa-arvo on hieno ja varjeleminen arvoinen asia. Välimeren maissa ja latinalaisessa Amerikassa tilanne on hieman toinen ja ilmeisesti tästä syystä mies on luonnostaan dominoiva.

Kysymykseni siis kuuluu, saako sinua alistaa?
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #1 : Toukokuu 06, 2021, 23:25:14 »
Kyllä voi lievästi alistaa, mutta se tarkoittaa lähinnä kevyesti tukasta vetämistä ja pyllylle läpsimistä ja kenties vaikka sanallista nöyryyttämistä. Käsiraudat jotka saan tarvittaessa itse auki on ok (eli minun omat). En ikinä uskaltaisi antaa asiakkaan sitoa minua tai edes silmiäni tai laittaa suukapulaa tms. vaikka ne on siviilissä menneetkin ja olen tykännyt. Rajumpaa piiskausta tms. ei myöskään, koska en halua minkäänlaisia jälkiä. BDSM-jutut vaatii sellaisen luottamuksen, jota en voisi kuvitella muodostavani asiakkaan kanssa. Ihan jo pelkästään sovittu ja maksettu aika laittaa minut kontrolloimaan tapaamista tietyllä tasolla, jolloin täysin alistettuna oleminen olisi mahdotonta.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #2 : Toukokuu 06, 2021, 23:52:15 »
Komppaan Minttuliinia. Itse koen olleeni seksuaalisuuden heräämisen alkuajoista lähtien luonnostani alistuva ja siviilissä tätä on onneksi päässyt toteuttamaan. Palveluntarjoajana mun alistaminen kuitenkin rajoittuu läpsimiseen, tukistamiseen, nimittelyyn, kevyeen käskemiseen ja toki mä kurkkupanojutuissa annan asiakkaan määrätä tahdin kunhan perussäännöt on selvitetty. 

Sitominen ja piiskaaminen, mitkä kai ensimmäisenä liitetään BDSM:ään ei kuulu palveluvalikoimaan, koska kyse on tilanteesta, jossa mun täytyy kuitenkin koko ajan pysyä hallinnassa ja valppaana. Aito alistuminen on täydellistä tilanteen hallinnasta luopumista, mulle ainakin.
Helsingissä <3

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #3 : Toukokuu 07, 2021, 00:05:00 »
Hyviä pointteja. BDSM vaatii mm. luottamusta, mikä varmasti omalta osaltaan rajoittaa tarjontaa.

Luottamuksen lisäksi tulee luonnollisesti vielä sopimuksellisuus, huolenpito, jälkipuinti ja turvallisuusnäkökulmat.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #4 : Toukokuu 07, 2021, 00:23:26 »
Komppaan myös Minttuliinia ja Juliaa. Aito alistuminen on täydellistä tilanteen hallinnasta luopumista ja vaatii täydellisen luottamuksen.
Asiakastapaamisissa sille tasolle pääsee harvoin.

Kevyt läpsiminen, tukistaminen ja nimittely sekä käskeminen onnistuu.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1993
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #5 : Toukokuu 07, 2021, 06:17:55 »
Yksi neito Etelä-Pohjanmaalta muutama vuosi sitten kuumeni yllätyksekseni aivan täysin kevyestä alistamisesta (hiuksista tukistaminen, rinnoista puristaminen jne helpot ja turvalliset jutut). Ei oltu mitään sovittu mutta toiselle kierrokselle kun aloin lämmitellä, ei voinut olla huomaamatta kuinka "kovakouraisuus" sai vosun lämpenemään ja hän itse mainitsikin tästä - ei olisi tarviinnut sen kyllä huomasi muutenkin (saattoiko olla yllätys hänelle itselleen).

Sitomisia yms. on onnistunut lähinnä "amatöörihuorien" kanssa, mukavaa touhua. Olen sitten varmaankin ollut niin lutunen ettei oikeaa vaarantunnetta ole päässyt syntymään.

Ulkorajojen huorista ei tietysti kannata mainitakaan, mutta 99% ei kauheasti lämpene edes hiusten sotkemisesta. Mutta sellaisen huomion voisi heittää, että ne huorat jotka tykkää oikeasti duunistaan, niin esim. LH:ssä käsien selvästi tiukempi käsien kiinnipitäminen aiheuttaa mukavaa ylimääräistä hyrinää.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #6 : Toukokuu 07, 2021, 10:55:46 »
Minttu ja Julia toivat esille ne tärkeimmät pointit. Itse rakastan bdsm leikkejä yli kaiken siviilissä, mutta työkuvioihin en niitä ota.

Poissa Vieras0255

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #7 : Syyskuu 18, 2021, 15:42:24 »
Aah, rakastan olla alistettuna mut mies taas haluis et mä oisin välillä se dominoivampi osapuoli 😅

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #8 : Syyskuu 18, 2021, 16:37:53 »
kysyntää voisi olla onhan noita Mastereita "satoja " tuolla 1 sivulla + tohon päälle jotka haluaisi testata

sit tulee se mutta näille fifty shades  tyypeille saattaa hyvinkin riittää ketjussa mainittu meno.

mutta sit olisi ne jotka haluaisi kovempaa sanotaan nyt ainakin pikku jäljet jne  ja se ei käy oikein jos

muitakin palveluita tarjoaa. turvallisuuspuoli on hyvin ongelmallinen joskus vuonna kivi ja kirves joku

ilmottaja oli ratkaissut asian niin että toinen nainen toimi valvojana toki tällöin hinta väkisin nousee

mutta se tuskin on este joillekkin halukkaille..  no itse käytän lähinnä Domina palveluita niin ei sillee

itseä kosketa. :whipping:
kysyvälle vastataan

Poissa pihla666

  • Jr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 52
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #9 : Syyskuu 21, 2021, 00:51:09 »
BDSM:ssä on luottamuksen lisäksi kyse vahvasti illuusiosta! Eli vaikka olen samoilla linjoilla aiempien hupakoiden kanssa siitä, että esim. en anna itseäni tai silmiäni sidottavan, niin ajattelen että tarjoan silti alistumista yhtenä palvelunani. Esim. se että toinen saa käskyttää mua, ja tottelen hänen käskyjään, ja toinen saa mua kohtaan olla kovakourainen, kevyesti piiskata, yms tms, niin he saavat kyllä jo sen tärkeimmän aikaan eli tunnelman / illuusion siitä, että asiakas olisi tilanteen herra.

Hyvä niksi on myös "henkiset käsiraudat" ja "asentovankilat", joita on hauska käyttää :D Mikäli liikahtaa sovitusta "kahlitusta" asennosta, niin saa (etukäteen neuvotellun ja suostumuksellisen) rangaistuksen, mutta muutoin "Master" saakin käyttää huoruliaan haluamallaan tavalla :D

Ja tietysti illuusiota lisää se, että mun käyttäytyminen on erilaista alistumis-roolileikissä kuin silloin, jos asiakas kaipaa dominoivampaa roolia multa. Voin alistettavana olla ujo, brättäilevä, ja/tai kainosteleva, kun taas dominoivana en välttämättä ole noita.

Tietysti asiaan kuuluu, että etukäteen on sovittu rajoista, yms, ja milloin vain voin viheltää pelin poikki!
Kujeilevaa ja kurvikasta <3

Melko epäaktiivinen tällä hetkellä, mutta joskus saattaa outcall onnistua Tampereella, jos käy tuuri! 🍒

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #10 : Syyskuu 21, 2021, 06:18:41 »
Tätä ketjua ei kyllä pitäisi heti aamusta lukea. Nyt on Vaarin pussihousuissa tunnelmaa.
Why so fragile?

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 143
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #11 : Syyskuu 21, 2021, 21:14:42 »
Naapuri saitilla, otsikolla Kiihkeää seuraa tampereella nimimerkki Tuhma Myy. Siitä. Sieltä löytyy palveluvalikoimaa yllättävän pitkälle BDSM kuvioihin ja nimenomaan niin että hän on alistettuna. Yllätyin, todella.
Meinasin mennä mutta kun en välitä oikeasti satuttaa ketään niin jätin toistaiseksi menemättä. Harkitsen tosin ihan koska punatukat on heikkouteni  :wanker:

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #12 : Syyskuu 26, 2021, 09:39:39 »
BDSM:ssä on luottamuksen lisäksi kyse vahvasti illuusiosta! Eli vaikka olen samoilla linjoilla aiempien hupakoiden kanssa siitä, että esim. en anna itseäni tai silmiäni sidottavan, niin ajattelen että tarjoan silti alistumista yhtenä palvelunani. Esim. se että toinen saa käskyttää mua, ja tottelen hänen käskyjään, ja toinen saa mua kohtaan olla kovakourainen, kevyesti piiskata, yms tms, niin he saavat kyllä jo sen tärkeimmän aikaan eli tunnelman / illuusion siitä, että asiakas olisi tilanteen herra.

Hyvä niksi on myös "henkiset käsiraudat" ja "asentovankilat", joita on hauska käyttää :D Mikäli liikahtaa sovitusta "kahlitusta" asennosta, niin saa (etukäteen neuvotellun ja suostumuksellisen) rangaistuksen, mutta muutoin "Master" saakin käyttää huoruliaan haluamallaan tavalla :D

Ja tietysti illuusiota lisää se, että mun käyttäytyminen on erilaista alistumis-roolileikissä kuin silloin, jos asiakas kaipaa dominoivampaa roolia multa. Voin alistettavana olla ujo, brättäilevä, ja/tai kainosteleva, kun taas dominoivana en välttämättä ole noita.

Tietysti asiaan kuuluu, että etukäteen on sovittu rajoista, yms, ja milloin vain voin viheltää pelin poikki!

Hyvin kirjoitettu! 👌🏻❤️

Poissa Vaitiolovelvollinen

  • Jr. Member
  • Viestejä: 56
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #13 : Joulukuu 27, 2021, 16:09:03 »
En nyt mikään suuren luokan asiantuntija ole, mutta jotain kokemusta on karttunut. Yleensäkin BDSM-suhteessa luottamuksen ja turvallisuuden tunteet ovat hyvin tärkeitä, joten en yhtään ihmettele, että alistuvia palveluntarjoajia on vähänlaisesti. Se paljon puhuttu kemia. Lisäksi raju alistuminen on hyvin voimakas kokemus, josta jää oikeastaan lyhytaikainen trauma. Työtä on vaikea tehdä, jos asiakastapaamista seuraavana päivänä ahdistaa.

Rohkenen muuten väittää, että vain pieni osa dominapalveluita myyvistä naisista on oikeasti kiinnostunut BDSM:stä. Kysyntää on paljon, jolloin moni näkee siinä hyvän markkinaraon. Jos asiakas kokee tilanteen kuitenkin aitona, niin mikäs siinä. Ei silti, kaikki arvostus niille harvoille "vakaumuksellisille" ammattilaisille. Tiedän tälläkin sivulla heitä kirjoittelevan enkä halua heitä väheksyä.

Poissa Vieras0413

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #14 : Toukokuu 16, 2023, 13:20:11 »
Naapurin puolella ilmoittelee säännöllisesti nimimerkillä bbw25 ja bbwsihteeri kurvikas ja muodokas lady, joka tarjoutuu olemaan juurikin alistuvana osapuolena. "Olen aina alistuva, en alista" sanotaan ilmossa. Ja sitten myös Nicebutnaughty -nimimerkillä ilmoittelee PT, jonka kanssa ilmeisesti voisi myös saada ainakin kevyesti jotain saman suuntaista.

Onko kenelläkään kokemuksia jommasta kummasta?

Poissa Domina Ajatar

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #15 : Toukokuu 16, 2023, 14:29:11 »
Minulla on palveluvalikoimassa duo-sessio jossa toinen on orjattarena. Tässä siis pt, jonka tunnen itse hyvin, alistuu asiakkaalle ja minulle yhtä aikaa. Tässä nimenomaan en jätä pariani yksin asiakkaan kanssa esim. sidottuna penkkiin vaan piiska heiluu ja kädet kourivat minun valvonnassani. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että seison vieressä kyttäämässä, vaan asiaankuuluvasti pitelen tukasta tai huudan tahtia tai muuta hauskaa  :D

Olemme tarjonneet näin myös ihan mentorointia, eli aloitteleva Dom pääsee tutustumaan tähän maailmaan. Parini saa sessiosta saman korvauksen kuin minä ja sovimme sisällöstä ja rajoista aina yhdessä. Meillä on omia turvaeleitä, pidän esimerkiksi kädestä ja jos toinen puristaa niin se tarkoittaa että kaikki ok. Otan myös emotionaalisen puolen vastuun asiakkaan puolesta, eli varmistan että parillani on hyvä olla session jälkeen ja käymme yhdessä läpi jälkihoidon merkeissä tapahtumat.

Tämä on mielestäni ollut hyvä tapa tuoda alistuvalle pt:lle lisää turvallisuutta tilanteeseen.
Yhteys ja lisätiedot kotisivuilla.

Poissa JulianMiesNokia

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 246
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #16 : Toukokuu 17, 2023, 07:47:50 »
Meiltä löytyy palvelu jossa voi rouvan kanssa yhdessä alistaa ja hakata hänen aviomiestään - eli allekirjoittanutta.  :whipping: Melko rajukin käsittely onnistuu ja jälkiäkin saa jäädä. Kuvio menee niin että JuliaK joko katselee kun minua rääkätään ja kertoo rajat tai sitten hän myös osallistuu itse yhdessä vieraan kanssa minun kiduttamiseen ja alistamiseen.  :stiletto: Minulla ei ole turvasanaa käytössä. Rouva määrää rajat.

Mahdollista on myös se että minua nöyryytetään henkisesti ja/tai fyysisesti ja myös pakotetaan katselemaan kun vieras ja JuliaK touhuavat keskenään.  :behind: Minua voi myös käskeä avustamaan. Variaatioita on monia jos tällainen kuvio kiinnostaa.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 17, 2023, 07:51:13 kirjoittanut JulianMiesNokia »
Palveluntarjoaja
JuliaK:n aviomies :-)
Nokia - Tre alue
Tavattavissa joka päivä

Poissa Hanna Ihmemaassa

  • Full Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 176
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #17 : Toukokuu 24, 2023, 22:06:32 »
En anna asiakkaiden alistaa minua oman turvallisuuteni takia. Todella kevyt takapuolelle läpsiminen on ok, muu ei.
🎀 Pääsy Ihmemaahani Kuopiossa 🎀

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #18 : Elokuu 08, 2023, 13:04:57 »
Mua saa alistaa rajojeni sisällä

Esim muhun ei saa jäädä jälkiä (pieni punotus esim piiskauksen jäljiltä ok, sellainen joka hetken päästä haihtunut)

Sitomista (itseni) sellasta mistä en itse pääse irti tai rajaa liikkumista en tahdo uuden ihmisen kanssa, vakkarin kanssa ok.

Kaikki sanallinen nöyryytys/haukkumine yms ok, toki voisi olla hyvä mun tietää etukäteen :D

Sylkeminen ok, tukasta vetäminen, facefucking, syväkurkku, piiskaus (ei jälkiä)

Fistaus tai hakkaaminen ei, enkä vastaanota oksennusta, pissaa kyllä (en suuhun, kasvoille tai liian lähelle limakalvoja eli kropalle)

Silmien sitomista en halua uuden ihmisen kanssa, vakkarin kanssa en osaa sanoa. Suukapula voisi käydä vakkarin kanssa, jonka kanssa rajat sovittu

Eli sellainen joka haluaa dominoida/alistaa ja mun rajat sopii niin mulle saapi laittaa viestiä :)
Keikat kalenterissa !
VANTAALLA Tikkurilassa 8.4 <3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)

Poissa Vieras1502

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Alistuva palveluntarjoaja
« Vastaus #19 : Elokuu 11, 2023, 03:31:34 »
Kevyt alistaminen ekalla kerralla sopii, kun luottamusta ei vielä ole. Esimerkiksi sitominen ei silloin käy päinsä ainakaan siinä määrin, etten itse pääsisi siitä pois. Eli ensin sanallinen alistaminen ja tukasta vetäminen, pään painaminen suuseksissä, läpsiminen eri paikkoihin sopii hyvin. Kunhan ei jää kuin hetkellisiä jälkiä/ punaisia kohtia. Myös esim rajumpi asentoon asettaminen/ siirtäminen sopii.

Kun on kyseessä vakkari ja luottamusta on enemmän, sitten rajummatkin leikit onnistuu. Onhan ne kivoja  :)