Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naapurin uusi "sopimaton" kategoria  (Luettu 24202 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin uusi "sopimaton" kategoria
« Vastaus #40 : Marraskuu 25, 2023, 23:24:18 »
Strippipaikoista kun pikkupietari oli hengissä kävin siellä suunnilleen heti avaamisaikaan join

parituoppia oottelin strippausta en muista oliko tunnin välein vai puolen. tyttö kyseli ismolta

heittääkö setin kun oon ainut asiakas ismo siihen että voi se talomiehen hakea tyttö heitti

keikan taisin istua vielä seuraavaan asti sit siirryin vaki pubiin.

Mikadossa ei ollut (luojan kiitos) mitään väsynyttä strippausta, vaan siirryttiin suoraan Lada Samaralla suoraan asiaan.  ;D

Poissa FanniV

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Naapurin uusi "sopimaton" kategoria
« Vastaus #41 : Helmikuu 04, 2024, 22:52:00 »
Olen joskus ollut sisäkkö-kahvilassa töissä. Siellä idea oli perinteisempi, asiakas oli master ja kauheasti kaikkea söpöilyä oli. Se ei siis ollut eroottista (lähtökohtaisesti)

Mutta siitä on myös ”pikku sisko”-versio missä asiakasta kohdellaan mahdollisimman rumasti. Ja sitten lähtöä kohti ollaan sitten toivomassa että tulethan sitten kuitenkin vielä takaisin.

Minusta roolileikki kahvilat voisi tulla suomeenkin…

Kun rupesin lukemaan tätä ketjua tiesin että kyseessä on jonkin sortin eroottiset kilpailut… mutta lähdin heti miettimään että mitä kaikkea muuta erikoisosaamista voisi lähteä kaupittelemaan, josta saisi asiakkaan, rahaa ja ehkä vielä palautteen.

Esim. Rakastan järjestelyä! Sitä on kavereillekkin ilmaiseksi opettanut kuinka viikataan
Ja järjestellään. Ei ois jollain juttua mari kondo-juttuihin 😂

Koirankoulutusta.. koirille tai ihmislemmikeille.

Itse kaipaisin hammaslääkärileikkejä. Minä oon kehittäny ittelleni jonkun fetissin kumihanskoista mitä lääkärit/kokit käyttää. Ehkä siksi sitten aina satutan itteäni että pääsen lääkäriin ja hampaita tykkään putsauttaa 😂 …sellasta palvelua minä voisin ostaa.
Jos sinäkin tykkäät nauraa ja kuunnella rockia ♥️
Helsingissä 3.-4.4, pk-seudulla jatkuvasti. ☺️

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naapurin uusi "sopimaton" kategoria
« Vastaus #42 : Helmikuu 04, 2024, 23:00:15 »
Esim. Rakastan järjestelyä! Sitä on kavereillekkin ilmaiseksi opettanut kuinka viikataan
Ja järjestellään. Ei ois jollain juttua mari kondo-juttuihin 😂

Ois koko talo täynnä järjesteltävää ja Marie Kondon opeille käyttöä… Siinä sit järjestellessä saattas välillä alkaa pahastikin panettamaan  ;D

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naapurin uusi "sopimaton" kategoria
« Vastaus #43 : Helmikuu 04, 2024, 23:12:35 »
Olen joskus ollut sisäkkö-kahvilassa töissä. Siellä idea oli perinteisempi, asiakas oli master ja kauheasti kaikkea söpöilyä oli. Se ei siis ollut eroottista (lähtökohtaisesti)

Mutta siitä on myös ”pikku sisko”-versio missä asiakasta kohdellaan mahdollisimman rumasti. Ja sitten lähtöä kohti ollaan sitten toivomassa että tulethan sitten kuitenkin vielä takaisin.

Minusta roolileikki kahvilat voisi tulla suomeenkin…

Kun rupesin lukemaan tätä ketjua tiesin että kyseessä on jonkin sortin eroottiset kilpailut… mutta lähdin heti miettimään että mitä kaikkea muuta erikoisosaamista voisi lähteä kaupittelemaan, josta saisi asiakkaan, rahaa ja ehkä vielä palautteen.

Esim. Rakastan järjestelyä! Sitä on kavereillekkin ilmaiseksi opettanut kuinka viikataan
Ja järjestellään. Ei ois jollain juttua mari kondo-juttuihin 😂

Koirankoulutusta.. koirille tai ihmislemmikeille.

Itse kaipaisin hammaslääkärileikkejä. Minä oon kehittäny ittelleni jonkun fetissin kumihanskoista mitä lääkärit/kokit käyttää. Ehkä siksi sitten aina satutan itteäni että pääsen lääkäriin ja hampaita tykkään putsauttaa 😂 …sellasta palvelua minä voisin ostaa.

eikun baari pystyyn käyn ainakin kerran.Koirankoulutusta.. koirille tai ihmislemmikeille. voisi

toimia. ihmisponi koulutus,pakotettu kuntoilu,siivous orjat,sissyt... lista on vaan toteutusta

vajaa.
kysyvälle vastataan