Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos ei löydy ovuloivaa  (Luettu 3269 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Jos ei löydy ovuloivaa
« : Toukokuu 05, 2021, 16:48:34 »
Sugargirl vai hupakko -narua aloin lukea, se on viime vuonna jo alkanut, vai olisiko toissavuonna, korona on sekoittanut ajantajun. Aloituksessa lukee mm. näin:



Itse elänyt parisuhdearkea riittävästi ja kun ei ole sitä minulle ovuloivaa löytynyt, niin päätin sitä odotellessa lakata etsimästä.


Mun sydäntä korventaa että mies etsii itselleen ovuloivaa naista. Siitä voisi joku rustata runon, ja olen tosissani. Todella monet miehet etsivät naista, jonka kanssa perustaa perhe ja saada lapsia, mutta se ei aina vaan onnistu. Toivon että onnistut, Vieras0116

Mutta miten on, voiko samalla olla seksinostaja ja ns vapailla markkinoilla oleva potentiaalinen perhemies? Ja vielä jos lisäksi pohtii hutsun ja valehutsun välillä hyviä ja huonoja puolia?

Jotenkin tämä virke vaan iski muhun. Että kuinka monella seksinostajalla se tunne on.



« Viimeksi muokattu: Toukokuu 05, 2021, 16:52:33 kirjoittanut Aurora Mature »

Poissa Miesmiesvaan

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos ei löydy ovuloivaa
« Vastaus #1 : Toukokuu 15, 2021, 00:46:51 »
Itellä vähän sama homma kuin lainaamassasi virkkeessä.
Rakastan lapsia ja olen haaveillut perhe elämästä jo pitkään, mutta kun ei löydy niin ei sitten löydy.
Minäkin olen jo lopettanut etsinnän ja ehkä alitajuntaan on iskostunut karu fakta, että sitä perhettä ei koskaan tullut enkä usko että enää tuleekaan.

Tosi vaikea olla onnellinen kavereiden ja tuttujen hehkutukselle kun on raskaana yms.😢

Mutta vastaus kysymykseesi:
Minä kyllä uskon että voi olla. Voi olla jopa todella potentiaalinen. Jos joskus ostaa seksiä, niin ei se tarkoita automaattisesti sitä että kokoajan käy maksullisista. Ite en ainakaan ole parisuhteen aikana pystynyt käymään maksullisissa, vaikka jonkun verran olen foorumeita seuraillut.

Tv: Tukka edessä ja elämä takana 😔

Poissa Johanna Tonttu

  • Full Member
  • Galleria (50)
  • Viestejä: 338
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos ei löydy ovuloivaa
« Vastaus #2 : Heinäkuu 17, 2023, 12:29:04 »
Itse olen pt, avoimessa suhteessa. Ollaan molemmat polyjä, mä saan huorata ja hän saa käydä huorissa. Kyllä me eletään ihan niikun muutkin parit, eli jos lapsia tulisi niin mä huoraisin edelleen ja hän saisi käydä huorissa. Eikä tämä tekisi kummastakaan huonoa vanhempaa esim, jopa paremman, koska oltaisiin onnellisia niin lapsi/lapsetkin olisi.
Keikat kalenterissa !
YLIVIESKASSA Torstaina 28.3
Kuvat: https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=731 (uusia sillon tällön)