Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...  (Luettu 25751 kertaa)

Poissa Jase

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #20 : Heinäkuu 15, 2021, 23:20:33 »
Tämä on varsin mukavaa , jos nainen on vielä sitonut kädet tiukasti selän taakse ja käyttää vähän hyväkseen ... lelun pitää olla vain sopiva, liian isosta menee ”nautinto ” ohi ...

Poissa Vieras1467

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #21 : Elokuu 30, 2021, 00:28:33 »
Tätä ei kyl hirveesti kukaan mainosta tekevänsä Kuopiossa tai ylipäätään savossa :(

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #22 : Joulukuu 22, 2021, 04:47:07 »
Sträppäröinti on kyllä sairaan hauskaa, etenkin nyt kun löysin sellaisen strap-onin jossa saa tavanomaisten mieskeskeisten, vain irtokyrvän terskan paikkeilta värisevien mallien lisäksi kaukosäätimestä tärinän päälle myös naisen sisään menevään osaan sekä sen juureen  :inlove: Mullistava vekotin! - -

Ah, kuulostaapa kivalta lelulta! 😍 Mutta mulla on ongelmana se, että irtosträpit (ne, jotka menee pimppiin ja kaartuu siitä eteenpäin kikkelströmiks) putoo multa ku oon niin märkänä aina! Mutta onneks on vyölliset versiot, ne ei putoo!  :behind:

Kyllähän sä voit sen kakspäisenkin laittaa paikoilleen, laittaa joku riittävän mukavan tuntuinen naru tai nahka sträpsi kahteen kertaan ristiin vekottimen alta lantiolle, ja vielä tarvittaessa sen vyön päälle...

Noissa vempeleissä on vaan se ongelma, että niistä ei taida löytyä kun sitä perus kokoa.

Poissa MikkoPee

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #23 : Helmikuu 27, 2022, 15:02:50 »
Osaatteko suositella palveluntarjoajaa joka oikeasti osaa käyttä strppiä ja vielä tykkää siitä. Olen muutaman palvelutarjoajan luona käynyt mutta usein he ottavat dildon käteen ja alkavat työnnellä sillä kiinnittmättä sit valjaisiin. Haluan siis sellaisen riettaan palveluntarjoajan joka tykkää panna sträppi vyötäisillä ja tykkää myös bonuksena suutelusta. Eli ehdotuksia tulemaan.  :kiss:

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #24 : Helmikuu 27, 2022, 16:10:34 »
Strapon löytyy melko normaalilla koolla. (Onko dildojen koot EU-standardoitu. Mikä on normi?)

Käytän ja tykkään.

Se minkä takia joskus parempi pitää dildoa kädessä tai laittaa panokone päälle ja mies siihen on yksinkertaisesti tämä syy. Mies saattaa pyytää mahdottomia minun kykyihin verrattuna, samalla kun sträppään.
Esim voisitko sitten hyväillä mun kivespusseja, runkata penistä, läpsiä pakaroille ja niskakin tarvitsee silityksiä. Sitten ojenna se toinen jalka mun vierelle jotta voin hyväillä samalla sun nyloneita ja korkkareita.
Kaikki nuo pitää sovittaa lantion liikkeeseen joka työntelee sträppiä sinne aukkoon.
Lisäksi se asento jossa kaikki nuo yllämainitut ovat mahdollisia.  ::)

Monta kertaa olen toivonut omaavani ainakin kolme kättä ja paremman rytmitajun. Näillä mitä saanut syntymälahjana on kuitenkin pärjättävä.

Mutta joo, tykkään kovasti. Taisinkin sen jo sanoa.  ;D 
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #25 : Helmikuu 27, 2022, 16:35:11 »
^ kuullosti hauskalta akrobatialta... koskas kokeillaan?  :headphones:

Ai, kiitos ja anteeksi. :-X
Shikita ga nai

Poissa gorth

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #26 : Maaliskuu 02, 2022, 18:32:16 »
Kyllä jokaisen on koettava ainakin kerran näitä strapon-leikkejä, missaatte muuten todella paljon ;) Mikään ei ole tuhmempaa tai intohimoisempaa kuin saada neidolta strapparia peppuun ;) Sen kyllä ymmärrän että kynnys kokeiluun on suuri koska monet stressaa esivalmistelua. Mutta harjoittelemalla oppii.

Vinkkejä turskille: kevyt ja kuitupitoinen ruokavalio päivää ennen sessiota, wc-käynti ja sitten esim. bidee-suihkulla puhdistetaan kevyesti loputkin pienet epäpuhtaudet peräaukon seinämiltä hetki ennen sessiota. Jos vettää pääsi vahingossa suoleen asti tai on sellainen polttava ripulin tunne, niin kannattaa perua sessio siltä päivältä... kannattaa myös soolona harjoitella tuo kaikki oman hieromasauvan kanssa ennen ensimmäistä strapon-kokemusta niin tietää samalla minkäkokoinen on itselle sopiva ;)

Vinkkejä hupakoille: silikonidildo + öljypitoinen liukkari on paras ja edullisin kombinaatio, koska ei tarvi öljyä läträtä joka minuutti ja samaa silikonidildoa on helppo puhdistaa täydellisesti vaikkei käyttäisi mitään kortsua. Lähetyssaarnaaja-asennossa kannattaa asettaa tyyny turskan pepun alle, jotta hän on sillai C-asennossa selällään ja pylly ylempänä sänkytasosta. Helpottaa sisäänmenoa ja tuntuu luultavasti paremmalta myös hänelle ;)

Toinen mikä on kans semmone näppärä entryasento on vatsallaan tyyny tai pari lantion alla.

Siinä kun ottaa sträppiä sisään ja nainen suukottelee niskaa ja puhuu tuhmia.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #27 : Maaliskuu 02, 2022, 19:12:39 »
Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #28 : Maaliskuu 07, 2022, 18:23:04 »
Ihan sellainen kaunis pyyntö asiakkaille että älkää olettako että jokaisella tytöllä on sträppäri käytössä. Jos tyttö sanoo että ei ole, älkää alkako vänkäämään että miksi ei ja hanki ny semmonen ku mä haluun pla pla..

Mulla ei sitä härpäkettä (vaikka kaikkea muuta kyllä löytyy) ole koskaan ollut eikä tule olemaan jatkossakaan. Kuolisin nauruun jos yrittäisin vyölle sidotulla kumipatukalla hiki hatussa jyystää menemään. Jos jotain ekstremeä haluaa, niin reilusta lisämaksusta työnnän mieluummin hansikoidun käden perseeseesi..
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 07, 2022, 18:28:34 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #29 : Maaliskuu 07, 2022, 18:37:56 »
Olen fossiili kinky osiossa kun en oikeen ole ikinä strappia ymmärtänyt. tietysti se on

häpäisy kun lutka saa perseeseen. olen kuitenkin " huolestuneena " seurannut että alkaa olla

normi joka kinky leffassa ja melkeen joka Domme mainitsee että kiinnostaa. ei ole minulta pois

jos joku innostuu. kohta teen muistelmat ajasta kun Dominalla oli 2 piiskaa + nahkavyö

ja asenne oli se mikä ratkaisi ei " 2000e" lateksi asu tai 10000e dunkkari.
kysyvälle vastataan

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #30 : Maaliskuu 07, 2022, 19:12:07 »
pitääkö tehdä suolihuuhtelu ennen käsittelyä?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #31 : Maaliskuu 07, 2022, 21:20:29 »
pitääkö tehdä suolihuuhtelu ennen käsittelyä?

Ei tarvitse jos ruokavalio on kunnossa ja ei mene vatsalöysäksi ns tapaamisjännityksestä. dildolla voi kokeilla vaikka tunnin ennen kun pitää tehdä lähtöä, että mikä tilanne, ja tietty kakilla käynti hyvissä ajoin. Ns normi tilanteessa se pitäis mennä aikalailla niin että jos laitat sormen peppuun niin sormi tulee puhtaana takaisin.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #32 : Maaliskuu 07, 2022, 21:22:52 »
Olen fossiili kinky osiossa kun en oikeen ole ikinä strappia ymmärtänyt. tietysti se on

häpäisy kun lutka saa perseeseen. olen kuitenkin " huolestuneena " seurannut että alkaa olla

normi joka kinky leffassa ja melkeen joka Domme mainitsee että kiinnostaa. ei ole minulta pois

jos joku innostuu. kohta teen muistelmat ajasta kun Dominalla oli 2 piiskaa + nahkavyö

ja asenne oli se mikä ratkaisi ei " 2000e" lateksi asu tai 10000e dunkkari.

en koe itseäni kinkyksi, enkä koe kyllä sträppiäkään kinkyilyksi sinänsä. Mutta jos on tottunut siihen että anaaliseksiä ei normaalisti saa kumpaankaan suuntaan niin voihan se jonkun mielestä olla "extremeä". Fistaus nyt toki alkaa olemaan sitten jo vähän hc:mpaa.  :D

Poissa Colonic

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #33 : Maaliskuu 08, 2022, 10:18:13 »
Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.

OIJOI, Meeme kouvolassa! Onko sträppi mukana?

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #34 : Maaliskuu 08, 2022, 10:20:10 »
Kannattaa myös kysyä palveluntarjoajalta etukäteen, onko hänellä sträppiin useamman kokoista dildoa ja minkä kokoisia. Hyvässä ilmossa on jopa niistä kuva, josta pystyy koon/koot arvioimaan. Omasta kokemuksesta olen törmännyt usein siihen, että vain yksi koko on tarjolla, ja sekin joku julmettu halko. Toki joku sellaistakin tarvitsee, mutta veikkaan, että harvempi.

Poissa cd_GinaMariann

  • Newbie
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #35 : Marraskuu 07, 2022, 18:14:29 »
Täältä löytyy valjaat ja siihen kokoja moneen makuun. Löytyy käyttäjäksi mun lisäksi myös naispuoleinen kollega. Meidät saa myös yhteissessioon. Ilmoittelen naapurisivustolla.

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1379
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #36 : Marraskuu 07, 2022, 18:57:49 »
Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.

OIJOI, Meeme kouvolassa! Onko sträppi mukana?

Moi, olin taas Kouvolassa, kiitos kysymästä. Olen niin pieni ja hentoinen, etten mainosta strappia. Koska voin tehdä sitä vain muutamia minuutteja. Siinä ajassa pitiäs sitten laueta. Eli olen nopeille laukeamisille sopiva strappaaja.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä ke - ke pääsiäisen yli.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1002
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #37 : Marraskuu 11, 2022, 21:04:22 »
Kannattaa myös kysyä palveluntarjoajalta etukäteen, onko hänellä sträppiin useamman kokoista dildoa ja minkä kokoisia. Hyvässä ilmossa on jopa niistä kuva, josta pystyy koon/koot arvioimaan. Omasta kokemuksesta olen törmännyt usein siihen, että vain yksi koko on tarjolla, ja sekin joku julmettu halko. Toki joku sellaistakin tarvitsee, mutta veikkaan, että harvempi.

Niin oma kokemus on se, että useimmiten tarjolla on vain liian pieniä ja se oleellinen kysymys on, että onko neidolla erikokoisia renkaita valjaisiin. Harrastuksen hintapuolen suhteen helpointahan on ostaa se mielekkään kokoinen itse ja viedä se käynnillä mukanaan. Dildot on aika halpoja. Etenkin jos nyt et mitään "julmettua halkoa" tarvitse. Sitten ei tarvitse kuin selvittää, että tekeekö hän jos tuot lelut mukana.

Poissa Colonic

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #38 : Tammikuu 04, 2023, 08:09:25 »
Meemen kouvolan käynnit on ny menny minult kyl ihan ohitte, surku!


Mikään silikonisträssppi ei suojaa asiakasta. Ainoastaan kondomi tekee sen varmasti.

OIJOI, Meeme kouvolassa! Onko sträppi mukana?

Moi, olin taas Kouvolassa, kiitos kysymästä. Olen niin pieni ja hentoinen, etten mainosta strappia. Koska voin tehdä sitä vain muutamia minuutteja. Siinä ajassa pitiäs sitten laueta. Eli olen nopeille laukeamisille sopiva strappaaja.

Poissa Freyja

  • Sr. Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 1614
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #39 : Tammikuu 04, 2023, 13:03:57 »
Jos palveluntarjoajalla on ilmoituksen kuvastossa tai tekstissä jotain sträppijuttuja mieheen, jätän menemättä :sheep:

Höh. Mitäs haittaa siitä on, jos omaa monipuolisen palveluvalikoiman? Vaikka peppuhommia kyseleviä sträppäänkin mieluusti, ovat muiden herrojen pyllyt kyllä visusti turvassa. En minä tantrisissa hieronnoissakaan kaiva mitään ruoskaa esiin, ellei siitä ole erikseen sovittu, vaan silloin on kyllä domina-Freyja poissa kuvioista. 😌

Mutta tietysti, mikäli se on vahva turn-off, jos palveluntarjoaja tarjoaa joillekin myös sträppäystä, ymmärrän. Ehkä. Tai sitten en. 😅
"Joissain skandinaavisissa myyteissä korostetaan Freijan vapaata ja huomattavaa seksuaalisuutta."
Yltäkylläisesti vitun voimaa, eli väkeä. 🍯🦪🌺
❤️Espoo❤️