Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...  (Luettu 25743 kertaa)

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« : Toukokuu 04, 2021, 21:42:56 »
Olisi kiva tehdä enemmänkin.  :inlove: Yllättävän  moni mies tykkää, kun nainen panee peppuun ja/tai sormettaa. Lienee vielä hieman tabu asia. ”En ole mikään homo!” tyylillä.

Siviilissä oli pitkään fb-mies, jonka kanssa sai tästä nauttia ja squirttailla itse välillä. Ah, miten ihanaa oli.  :behind:

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #1 : Toukokuu 09, 2021, 21:22:59 »
Heitätkö keikkaa koskaan Poriin?

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2021, 22:59:29 »
Sträppäröinti on kyllä sairaan hauskaa, etenkin nyt kun löysin sellaisen strap-onin jossa saa tavanomaisten mieskeskeisten, vain irtokyrvän terskan paikkeilta värisevien mallien lisäksi kaukosäätimestä tärinän päälle myös naisen sisään menevään osaan sekä sen juureen  :inlove: Mullistava vekotin! Parhaimmillaan perseeseen ukkojen paneminen on itsestä ihan huumaavan voimauttava keino käsitellä patoutunutta miesvihaa ja saada sekä antaa ihania orgasmeja  ;D Omaan pyllyyn kun en mitään kyrvän kokoista oo koskaan saanut miellyttävästi mahtumaan niin muiden perseiden rassaaminen ihan huumaa vallan tunteella..  :whipping:

Yllättävän paljon taitoa ja kokemusta vaativaksi lajiksi olen kyllä perseeseen panemisen todennut, oikeat työntökulmat ja asennot pitää olla hallussa ja kärsivällisyyttä lämmittelyyn löytyä. Aika aloittelija oon yhä, mut noissa oon havainnut jyrkän oppimiskäyrän. Vinkkejä otetaan mielellään vastaan! Etenkin siitä, miten persepanon kohteena oleva kannattaa asemoida sängylle jotta strap-on menee nätisti perseeseen pillusta putoamatta.

Niin ja varoituksena vielä ennen hommaan alkamista kannattaa myös muistaa että perse on paskan koti, eli intohimoisen jyystämisen lomassa tottua siihen että kyrvän päässä kortsussa voi vähintään lopuksi olla vähän sitä itseään  ::)
Hupsu hupakko Turusta

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #3 : Toukokuu 09, 2021, 23:52:40 »
kuullosti jännältä laitteelta... Mimmoinen sellainen mahtaa olla? ja kansa vaatinee rapsan siitä sitten joskus...  :laught:
Shikita ga nai

Poissa kilikello

  • Full Member
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 288
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #4 : Toukokuu 09, 2021, 23:59:40 »
kuullosti jännältä laitteelta... Mimmoinen sellainen mahtaa olla? ja kansa vaatinee rapsan siitä sitten joskus...  :laught:
Näköjään strap-on-me on merkiltään toi "oikeista paikoista" värisevä sträppäri johon mä oon ihastunut, lämmin suositus!
Hupsu hupakko Turusta

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 101
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #5 : Toukokuu 10, 2021, 09:13:17 »
Näköjään strap-on-me

A-ha -yhtyeen Take on me ei enää koskaan ole minun korvissani entisensä.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #6 : Toukokuu 10, 2021, 09:15:39 »
Jos palveluntarjoajalla on ilmoituksen kuvastossa tai tekstissä jotain sträppijuttuja mieheen, jätän menemättä :sheep:
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #7 : Toukokuu 10, 2021, 09:29:03 »
Vaari säästää peppuaan häävuoteeseen  :inlove:
Why so fragile?

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 271
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #8 : Toukokuu 10, 2021, 17:13:22 »
Sträppäröinti on kyllä sairaan hauskaa, etenkin nyt kun löysin sellaisen strap-onin jossa saa tavanomaisten mieskeskeisten, vain irtokyrvän terskan paikkeilta värisevien mallien lisäksi kaukosäätimestä tärinän päälle myös naisen sisään menevään osaan sekä sen juureen  :inlove: Mullistava vekotin! Parhaimmillaan perseeseen ukkojen paneminen on itsestä ihan huumaavan voimauttava keino käsitellä patoutunutta miesvihaa ja saada sekä antaa ihania orgasmeja  ;D Omaan pyllyyn kun en mitään kyrvän kokoista oo koskaan saanut miellyttävästi mahtumaan niin muiden perseiden rassaaminen ihan huumaa vallan tunteella..  :whipping:

Yllättävän paljon taitoa ja kokemusta vaativaksi lajiksi olen kyllä perseeseen panemisen todennut, oikeat työntökulmat ja asennot pitää olla hallussa ja kärsivällisyyttä lämmittelyyn löytyä. Aika aloittelija oon yhä, mut noissa oon havainnut jyrkän oppimiskäyrän. Vinkkejä otetaan mielellään vastaan! Etenkin siitä, miten persepanon kohteena oleva kannattaa asemoida sängylle jotta strap-on menee nätisti perseeseen pillusta putoamatta.

Niin ja varoituksena vielä ennen hommaan alkamista kannattaa myös muistaa että perse on paskan koti, eli intohimoisen jyystämisen lomassa tottua siihen että kyrvän päässä kortsussa voi vähintään lopuksi olla vähän sitä itseään  ::)

Kilikellokin olisi mielenkiintoista joskus tavata.🤔

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6286
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #9 : Toukokuu 10, 2021, 18:13:49 »
Vaari säästää peppuaan häävuoteeseen  :inlove:

mitä mahtaa olla muorin mielipide tässä?  :behind:
Shikita ga nai

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 127
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #10 : Toukokuu 10, 2021, 20:03:07 »
Kyllä jokaisen on koettava ainakin kerran näitä strapon-leikkejä, missaatte muuten todella paljon ;) Mikään ei ole tuhmempaa tai intohimoisempaa kuin saada neidolta strapparia peppuun ;) Sen kyllä ymmärrän että kynnys kokeiluun on suuri koska monet stressaa esivalmistelua. Mutta harjoittelemalla oppii.

Vinkkejä turskille: kevyt ja kuitupitoinen ruokavalio päivää ennen sessiota, wc-käynti ja sitten esim. bidee-suihkulla puhdistetaan kevyesti loputkin pienet epäpuhtaudet peräaukon seinämiltä hetki ennen sessiota. Jos vettää pääsi vahingossa suoleen asti tai on sellainen polttava ripulin tunne, niin kannattaa perua sessio siltä päivältä... kannattaa myös soolona harjoitella tuo kaikki oman hieromasauvan kanssa ennen ensimmäistä strapon-kokemusta niin tietää samalla minkäkokoinen on itselle sopiva ;)

Vinkkejä hupakoille: silikonidildo + öljypitoinen liukkari on paras ja edullisin kombinaatio, koska ei tarvi öljyä läträtä joka minuutti ja samaa silikonidildoa on helppo puhdistaa täydellisesti vaikkei käyttäisi mitään kortsua. Lähetyssaarnaaja-asennossa kannattaa asettaa tyyny turskan pepun alle, jotta hän on sillai C-asennossa selällään ja pylly ylempänä sänkytasosta. Helpottaa sisäänmenoa ja tuntuu luultavasti paremmalta myös hänelle ;)

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2021, 20:05:02 »
Joku joskus kertoi että nainen ei osaa penistä tai sen korviketta käyttää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #12 : Toukokuu 10, 2021, 20:07:26 »
Vaari säästää peppuaan häävuoteeseen  :inlove:

mitä mahtaa olla muorin mielipide tässä?  :behind:
Vaarilla ei ole muoria. Muutama muoriehdokas on vaarilta persettä ruinannut mutta loppumetreillä ovat tipahtaneet kisasta pois.

"Vaarille muori, maikkarilla. Sunnuntaisin klo ??.??"

Joku flikka vielä särkee vaarin sydämen. Nussii perseeseen, nauraa paskaisesti ja jättää vaarin yksin hotellihuoneeseen piipittämään  :o
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 10, 2021, 20:09:48 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Miesmiesvaan

  • Newbie
  • Viestejä: 31
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #13 : Toukokuu 15, 2021, 21:14:22 »
Sträppäröinti on kyllä sairaan hauskaa, etenkin nyt kun löysin sellaisen strap-onin jossa saa tavanomaisten mieskeskeisten, vain irtokyrvän terskan paikkeilta värisevien mallien lisäksi kaukosäätimestä tärinän päälle myös naisen sisään menevään osaan sekä sen juureen  :inlove: Mullistava vekotin! Parhaimmillaan perseeseen ukkojen paneminen on itsestä ihan huumaavan voimauttava keino käsitellä patoutunutta miesvihaa ja saada sekä antaa ihania orgasmeja  ;D Omaan pyllyyn kun en mitään kyrvän kokoista oo koskaan saanut miellyttävästi mahtumaan niin muiden perseiden rassaaminen ihan huumaa vallan tunteella..  :whipping:

Yllättävän paljon taitoa ja kokemusta vaativaksi lajiksi olen kyllä perseeseen panemisen todennut, oikeat työntökulmat ja asennot pitää olla hallussa ja kärsivällisyyttä lämmittelyyn löytyä. Aika aloittelija oon yhä, mut noissa oon havainnut jyrkän oppimiskäyrän. Vinkkejä otetaan mielellään vastaan! Etenkin siitä, miten persepanon kohteena oleva kannattaa asemoida sängylle jotta strap-on menee nätisti perseeseen pillusta putoamatta.

Niin ja varoituksena vielä ennen hommaan alkamista kannattaa myös muistaa että perse on paskan koti, eli intohimoisen jyystämisen lomassa tottua siihen että kyrvän päässä kortsussa voi vähintään lopuksi olla vähän sitä itseään  ::)

Millon tuut Ouluun heiluttaan uutta sträppiä?

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #14 : Toukokuu 19, 2021, 13:54:23 »
Näköjään strap-on-me

A-ha -yhtyeen Take on me ei enää koskaan ole minun korvissani entisensä.
No nyt, kun sanoit, niin ei olekaan! 🙈😂

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #15 : Kesäkuu 19, 2021, 19:36:19 »
Jos palveluntarjoajalla on ilmoituksen kuvastossa tai tekstissä jotain sträppijuttuja mieheen, jätän menemättä :sheep:

Mun on pakko kysyä että miksi se estää menemisen? 🤔😁 Eihän hänen sitä suhun tarvi käyttää, on luultavasti ilmossa niitä varten jotka hakee juurikin sitä. 😝 Ja ei, itselläni ei tuollaista löydy valikoimista, ainakaan vielä! :whipping:

Poissa Make

  • Full Member
  • Viestejä: 112
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #16 : Kesäkuu 19, 2021, 19:46:04 »
Sträppin kokeilu on ehdottomasti bucket listalla, kun vaan tietäis kuka olis hyvä ja asiassa kokenut palveluntarjoaja tällaiselle ensikertalaiselle?

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #17 : Kesäkuu 24, 2021, 02:01:32 »
Sträppäröinti on kyllä sairaan hauskaa, etenkin nyt kun löysin sellaisen strap-onin jossa saa tavanomaisten mieskeskeisten, vain irtokyrvän terskan paikkeilta värisevien mallien lisäksi kaukosäätimestä tärinän päälle myös naisen sisään menevään osaan sekä sen juureen  :inlove: Mullistava vekotin! - -

Ah, kuulostaapa kivalta lelulta! 😍 Mutta mulla on ongelmana se, että irtosträpit (ne, jotka menee pimppiin ja kaartuu siitä eteenpäin kikkelströmiks) putoo multa ku oon niin märkänä aina! Mutta onneks on vyölliset versiot, ne ei putoo!  :behind:
Oulu 22.8.2023

Poissa Karoliina

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #18 : Kesäkuu 29, 2021, 10:33:46 »
Oon tähän mennessä viritellyt valjaita vaan köysistä, mutta lähitulevaisuudessa olisi tarkoitus hankkia jotkut vähän kätevämmät. Varsinkin nahkaiset valjaat houkuttelisivat... ::)
Hemaisevan seksikäs pörröpääsi ⚘

Loppuvuoden Turussa.

Poissa Nxy

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sträppiä miehelle ja mies nauttii...
« Vastaus #19 : Heinäkuu 11, 2021, 04:59:38 »
I would love to meet a nice woman, who would pegg me with strapon...  :behind: