Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: gfe-palvelut  (Luettu 9488 kertaa)

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 690
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #60 : Toukokuu 03, 2021, 20:01:17 »
... vaan siitä, että mies on meiningillä "nyt huora alistut palvelemaan".

No tämä ei tosiaankaan kuulu "tyttöystäväseksiin". Mutta ostaisin kyllä tapaamisen sinulta.

Ja omana kommenttina - kun huora "alistuu" palvelemaan, siinä ei silloin huoralta kysytä lupaa kun kiimainen asiakas tunkee kieltä nieluun.

Riippuu tyttöystävistä, joillain PSE on sama ku GFE. Mulle palveluntarjoajana GFE on aika eri juttu mitä se ois seurustelukumppanin kanssa. Miellän GFE:n suutelun, pussailun muutenkin, silittelyn, hipsuttelun, halailun, juttelun, kaikki vähän pehmeämmät jutut. OWO ei siihen kuulu ja pilluakin saa nuolla vaikkei muuten gfe-meiningillä oltaiskaan. Ei mun mielestä suojauksen puute tai sen läsnäolokaan liity tähän.

Mulle tapaamiset, joissa nimenomaan toivotaan GFE:tä on raskaampia, koska koen, että pitää yrittää enemmän, vaikka tosi asiassa aina mä pyrin siihen, että asiakkaan on kiva tulla tai ottaa mut vastaan, helppo olla mun kanssa ja mahdollisuus rentoutua ja olla oma itsensä. Vaikka se tapaaminen sit sisältäiskin jotain rajumpaa settiä. 
Helsingissä <3

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #61 : Toukokuu 03, 2021, 20:02:09 »
... vaan siitä, että mies on meiningillä "nyt huora alistut palvelemaan".

No tämä ei tosiaankaan kuulu "tyttöystäväseksiin". Mutta ostaisin kyllä tapaamisen sinulta.

Ja omana kommenttina - kun huora "alistuu" palvelemaan, siinä ei silloin huoralta kysytä lupaa kun kiimainen asiakas tunkee kieltä nieluun.

En ehkä ihan noin kärjistäisi tilannetta jossa kuitenkin on yhteisistä pelisäännöistä sovittu, esim että käytetään suojaa. Ymmärsit ihan varmasti mitä sanoin...ja tervetuloa.

Poissa Vieras0202

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #62 : Toukokuu 03, 2021, 20:04:24 »
... vaan siitä, että mies on meiningillä "nyt huora alistut palvelemaan".

No tämä ei tosiaankaan kuulu "tyttöystäväseksiin". Mutta ostaisin kyllä tapaamisen sinulta.

Ja omana kommenttina - kun huora "alistuu" palvelemaan, siinä ei silloin huoralta kysytä lupaa kun kiimainen asiakas tunkee kieltä nieluun.

Riippuu tyttöystävistä, joillain PSE on sama ku GFE. Mulle palveluntarjoajana GFE on aika eri juttu mitä se ois seurustelukumppanin kanssa. Miellän GFE:n suutelun, pussailun muutenkin, silittelyn, hipsuttelun, halailun, juttelun, kaikki vähän pehmeämmät jutut. OWO ei siihen kuulu ja pilluakin saa nuolla vaikkei muuten gfe-meiningillä oltaiskaan. Ei mun mielestä suojauksen puute tai sen läsnäolokaan liity tähän.

Mulle tapaamiset, joissa nimenomaan toivotaan GFE:tä on raskaampia, koska koen, että pitää yrittää enemmän, vaikka tosi asiassa aina mä pyrin siihen, että asiakkaan on kiva tulla tai ottaa mut vastaan, helppo olla mun kanssa ja mahdollisuus rentoutua ja olla oma itsensä. Vaikka se tapaaminen sit sisältäiskin jotain rajumpaa settiä.

Komppaan tätä monilta osin. Suojattomuus ei pitäisi olla oletus GFE seksissä kun on kyse asiakkaista ja palveluntarjoajista. Ymmärrän myös täysin kommentin GFE seksin kokemisesta raskaana.

Poissa Rabotnik

  • Jr. Member
  • Viestejä: 69
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #63 : Toukokuu 03, 2021, 20:16:44 »
Joskus alkuaikoina oli gfe olevinaan tärkeää. Sitten kun huomasin että se on kovin monimutkainen ja henkilöstä riippuva asia niin unohdin koko homman. Sen kun vaan menee tapaamisille, aina välillä poistuessaan on huomannut saaneensa gfe:tä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #64 : Toukokuu 03, 2021, 21:02:17 »
GFE eli omana itsenä oleminen on minulle se juttu, enkä koe sitä raskaana. Sitten jos pitää alkaa tallomaan korkkareilla hepun päällä tai käskyttää kun koiraa, niin sellaisen koen raskaaksi, kun vaatii tekemään sellaista mitä en ikinä muuten tekisi. Jos en saa olla oma höpsö minä, niin en kyllä ala.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #65 : Toukokuu 03, 2021, 21:28:34 »
GFE eli omana itsenä oleminen on minulle se juttu, enkä koe sitä raskaana. Sitten jos pitää alkaa tallomaan korkkareilla hepun päällä tai käskyttää kun koiraa, niin sellaisen koen raskaaksi, kun vaatii tekemään sellaista mitä en ikinä muuten tekisi. Jos en saa olla oma höpsö minä, niin en kyllä ala.

No tuo on sitä parasta GFE:tä!  :inlove:
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #66 : Toukokuu 03, 2021, 22:43:06 »
GFE eli omana itsenä oleminen on minulle se juttu, enkä koe sitä raskaana. Sitten jos pitää alkaa tallomaan korkkareilla hepun päällä tai käskyttää kun koiraa, niin sellaisen koen raskaaksi, kun vaatii tekemään sellaista mitä en ikinä muuten tekisi. Jos en saa olla oma höpsö minä, niin en kyllä ala.

Tämä ☝🏻👌🏻

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2095
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #67 : Toukokuu 04, 2021, 05:55:27 »
GFE eli omana itsenä oleminen on minulle se juttu, enkä koe sitä raskaana. Sitten jos pitää alkaa tallomaan korkkareilla hepun päällä tai käskyttää kun koiraa, niin sellaisen koen raskaaksi, kun vaatii tekemään sellaista mitä en ikinä muuten tekisi. Jos en saa olla oma höpsö minä, niin en kyllä ala.

NIIN tunnin -tyttöystävä kuin olla ja voi
I see what is right and approve, but I do what is wrong