Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa  (Luettu 2702 kertaa)

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« : Huhtikuu 30, 2021, 20:12:00 »
Lasihelmen leluketjun inspiroimana mietin parhaita leluja joilla sais kumppanille vibaa punttiin.

Jos käytätte erilaisia väriseviä/täriseviä leluja pillun alueelle, niin onko parempi antaa naisen itse käyttää lelua jolloin tietää tarkkaan mihin kohdistaa ja millä paineella (ja mun kädet ja huulet vapaana tekemään jotain muuta), vai antaa kumppanin käyttää jolloin mukaan tulee arvaamattomuus ja mahdollisuus kiusoitella eri tavoilla?
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2021, 21:41:08 »
Mä tykkään ite eniten siitä, että voin itse käyttää lelua tai omaa kättä klitoriksella ja toinen voi sitten stimuloida vaikka sormettamalla tai ihan vaan perinteisesti kyrvällä nussimalla. :D

Mut mulla on aika vaikeaa tulla jonkun toisen touhuilla, ja saatan alkaa stressata sitä, että "pitäisi" tulla tai että toinen väsähtää kesken.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #2 : Toukokuu 01, 2021, 01:23:51 »
Mä tykkään ite eniten siitä, että voin itse käyttää lelua tai omaa kättä klitoriksella ja toinen voi sitten stimuloida vaikka sormettamalla tai ihan vaan perinteisesti kyrvällä nussimalla. :D

Mut mulla on aika vaikeaa tulla jonkun toisen touhuilla, ja saatan alkaa stressata sitä, että "pitäisi" tulla tai että toinen väsähtää kesken.

Tämä, että alkaa stressaan siitä että pitäisi jo tulla...suorituspaineet  ;D
Joo, ei oikein toimi.

Ja ei oikein toimi siitäkään syystä että kun se mikä liike, paine, voimakkuus yms. samalla lelulla parhaiten toimii kehenkin vaihtelee niin paljon.
Aloittajan kyssäriin - parempi antaa toisen käyttää itse. Toki palveluntarjoajat ei voi aina toteuttaa tuota, vaan meiltä odotetaan kykyä pystyä käyttämään eri leluja juuri sillä tavalla kuin kellekin asiakkaalle parhaalta tuntuu. ;D

Omia kokemuksia on vähemmän naisiin lelujen käyttämisestä kuin miehiin, mutta sanoisin että miehet on helpompia tässä mielessä. Se mikä ote lelun kanssa toimii yhteen, toimii luokkaa 90% miehistä lähes samoin. Ja joo, miehistä mulla on kohtuu kattava otanta ;D
Muutama voi olla että tuntuu vastenmieliseltä, loput enemmän tai vähemmän silmin nähden kiihottuu, mutta siinä on sitten pieniä eroja kuinka paljon ja juuri mistä kohtaa.

Naisilla...täysin eri asia mun kokemuksen mukaan. Jokainen nainen todellakin tuntuu toimivan täysin yksilöllisesti. Paljon pienemmät käyttövariaatiot mun kokemuksen mukaan voivat johtaa vastenmieliseen tunteeseen, ja siedettävästä kiihottavaan tunteeseen pääseminen lelua käytettäessä on ihan arvontaa. Eikä edes se että itse omaa periaatteessa saman anatomian auta kovin paljoa, se mikä toimii itselleen ei todellakaan toimi samoin toisille naisille, sekä lelun käyttö toiseen vaatii täysn erilaista otetta kuin itseensä. Toiselle se on todella haastavaa, vaikka olisi samaa sukupuolta + täysin tietäisi toisen suosiman kosketustavan muuten.

Joten se että täysin eri anatomian omaava henkilö jolla ei edes ole tietoa muhun toimivista kosketustavoista onnistuisi jotenkin edes siedettävästi käyttämään lelua (joka hyvin ns. tunnoton käyttäjän käsissä) muhun...on aikalailla harvinaisuus. Ei mahdottomuus, mutta sitten kun sen lelun käyttö menee pieleen, niin sillä saadaan vain vahinkoa aikaiseksi ja silloin tapaaminen loppuisi siihen. Mä en siis käytännössä oikein edes anna asiakkaiden käyttää mitään lelua muhun. Tein sen virheen urani alkuaikoina, ja kaikki melkein ilman poikkeusta painaa klittaan siihen tarkoitettuja surruttimia aivan liian lujaa (tunne luokkaa varmaan sama kuin laittaisi peniksen ruuvipenkkiin ja vetäisi vaan meneen sentin paksuiseksi). Tai dildoa survotaan aivan liian syvälle sisälle (ehkä sama tunne kuin työntäisin vessaharjan asiakkaan perseeseen vartta myöten). Ja siihen yhdistettynä hullu tahti vetää sisään ja ulos (sama kuin sen vessaharjan vetely sieltä perseeseen ja takaisin vauhdilla vartta myöten).

Niin. Lelut on kivoja. Todella kivoja. Mä tykkään hurjasti käyttää niitä itseeni (=addiktio) ja asiakkaisiin (varovaisesti). Mutta homma voi mahdollisesti mennä todella pahasti pieleen, jollei kommunikaatiota ole aktiivista ja vastaanottavaa sekä sille varattu tarpeeksi aikaa. Joten näissä kuvioissa, parempi antaa tytön käyttää itse itseensä mitä tykkää tai olla käyttämättä mitään, jollei täyttä varmuutta ole. Ja asiakkaana ammattilaiselta voi toivoa rohkeasti asioista, koska ammattilainen ei koskaan lähde noin vain runnoon minkään jutun kanssa "täysillä" (vaikka asiakas olisi sanonut mitä) ja tarkastelee aktiivisesti siinä edetessään asiakkaan reaktiota hyvinkin tuntosarvet kohollaan.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #3 : Toukokuu 01, 2021, 13:29:09 »
Joidenkin pitää olla Katto-Kassisia ja leikkiä leluilla vielä aikuisenakin. Leluja löytyy joka lähtöön, varmaan myös My Little Pony koristeltu hieromasauva.
Vitut. Jos miehellä on suu, kädet, kikkuli ja aivot, niin ihan on turhaa syytää rahaa muovi korvikkeisiin. Seuraavan kerran kun runkkaatte tekodildolla, niin miettikää sen ja paristojen hiilijalanjälkeä ;D
#luomumuna kunniaan, kaikki lahjaksi saamani tekodildot on päätyneet Lassila & Tikanojalle#

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #4 : Toukokuu 02, 2021, 10:01:40 »
Omia kokemuksia on vähemmän naisiin lelujen käyttämisestä kuin miehiin, mutta sanoisin että miehet on helpompia tässä mielessä. Se mikä ote lelun kanssa toimii yhteen, toimii luokkaa 90% miehistä lähes samoin. Ja joo, miehistä mulla on kohtuu kattava otanta

Tämä oli kiinnostava kohta. Nyt täytyy tunnustautua amatööriksi lelujen käyttämisestä itseeni ja kukaan muu ei ole sellaista ehdottanutkaan. Ainoa mitä käytän on kiristysrengas. Voitko Venla vähän valaista, miten käytät leluja miehiin? Kun tuo laukeaminen on iän ja kumin myötä tullut aika vaikeaksi, niin olisiko näistä leluista apua siihen?
Ylilääkäri

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #5 : Toukokuu 02, 2021, 10:25:37 »
Vaari on jo vanha mies ja seksileluista parhain on tietysti koivuniemen herra sekä betonivibra. Kaikkia muita leluja saa toki käyttää, mutta valitettavasti vaari on hieman kömpelö ja kaipaa kumppaniltaan ohjeistusta näihin nykyajan hömpötyksiin.

Tämä on tosiaan sitten "vähän" rajumpaan menoon. Pillu voi olla "hieman" turvoksissa ja herkkänä, kuukauden tai kaksi - https://www.ramirent.fi/vuokraa/rakennuskoneet/betonointikalusto/betonitaryttimet-ja-tarypalkit/621522/betonivibra-muuntajalla-230v
Käyttöohjeet luettava huolellisesti!



« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2021, 10:28:33 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #6 : Toukokuu 02, 2021, 11:15:27 »
Omia kokemuksia on vähemmän naisiin lelujen käyttämisestä kuin miehiin, mutta sanoisin että miehet on helpompia tässä mielessä. Se mikä ote lelun kanssa toimii yhteen, toimii luokkaa 90% miehistä lähes samoin. Ja joo, miehistä mulla on kohtuu kattava otanta

Tämä oli kiinnostava kohta. Nyt täytyy tunnustautua amatööriksi lelujen käyttämisestä itseeni ja kukaan muu ei ole sellaista ehdottanutkaan. Ainoa mitä käytän on kiristysrengas. Voitko Venla vähän valaista, miten käytät leluja miehiin? Kun tuo laukeaminen on iän ja kumin myötä tullut aika vaikeaksi, niin olisiko näistä leluista apua siihen?
Ylilääkäri

Kiristysrengas useimmilla vaikeuttaa laukeamista, se on hyvä väline tietyissä tilanteissa mut tuo on hyvä tiedostaa.

Mutta siis miehiin voi käyttää esim vibroja frenulumiin, dildoja/muita välineitä anaaliin.... Tuo voimakas vibra frenulumiin on melko kova stimulaatio et jos ei sillä "irtoa" niin sit tuskin millään muullakaan ja siksi kannattaa jättää tapaamisella ns viimeiseksi.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksilelujen käyttö kumppanin kanssa
« Vastaus #7 : Toukokuu 06, 2021, 15:11:11 »
Kiristysrengas useimmilla vaikeuttaa laukeamista, se on hyvä väline tietyissä tilanteissa mut tuo on hyvä tiedostaa.

Mutta siis miehiin voi käyttää esim vibroja frenulumiin, dildoja/muita välineitä anaaliin.... Tuo voimakas vibra frenulumiin on melko kova stimulaatio et jos ei sillä "irtoa" niin sit tuskin millään muullakaan ja siksi kannattaa jättää tapaamisella ns viimeiseksi.

Sama havainto kiristysrenkaista. Ne saattaa helpottaa yhdyntää, mutta laukeamista ne munkin mielestä vaikeuttaa.

Tämä oli kiinnostava kohta. Nyt täytyy tunnustautua amatööriksi lelujen käyttämisestä itseeni ja kukaan muu ei ole sellaista ehdottanutkaan. Ainoa mitä käytän on kiristysrengas. Voitko Venla vähän valaista, miten käytät leluja miehiin? Kun tuo laukeaminen on iän ja kumin myötä tullut aika vaikeaksi, niin olisiko näistä leluista apua siihen?
Ylilääkäri

Mä en ole vielä kovin pitkälle päässyt lelujen kokeilemisessa miehiin, mutta juuri tuo minkä Ninni jo mainitsi tuntuu toimivan melkein aina. Mä olen käyttänyt nyt vain yhdenlaista pientä surrutinta juuri frenulumiin ja välilihaan & niille joilla saanut mennä pyllyn suuntaan niin siinä päällä surrutellut ehkä ihan vähän painaen sisälle, mutta surrutin siis niin pieni (ja lyhyt), ettei se sinällään ole varsinaisiin peppuleikkeihin.
Ja olen yllättynyt kuinka hyvin (ja samalla tavalla) miehet tuntuvat surruttimeen reagoivan samalla otteella sitä käytettäessä. Ei mun naisista vähäisen kokemuksen mukaan mene meillä samoin. Sama paine, liike, surinan voimakkuus vaikuttavat niiiin eri tavoin eri naisiin. Ja sekin, että kaikki nuo voi naisilla olla todella pienestä kiinni koska hyvältä tuntuminen alkaa tuntuu ihan karseelta ja viedä kaiken fiiliksen.
Miehet...tuntuvat vain olevan helpompia tämän suhteen ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!