Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisten parhaat seksilelut  (Luettu 4322 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #20 : Toukokuu 08, 2021, 22:49:27 »
Muutoin olen sitä mieltä, että silloin on asiat parhaiten, kun voi sanoa olevansa itse itsensä paras rakastaja. Eikä tää ole hyvä pelkästään runkkaamisen ilon kannalta, vaan myös partnereiden näkökulmasta: ihminen, joka tuntee oman nautintonsa ja kehonsa hyvin, pystyy keskittymään myös jaettuun nautintoon paremmin.
Tämä! Nyt veit Tiia kuule jalat suustani!

Ja Liftin dildotuoli kuulostaa kivalta. Tuhma exä kun heitti pois!

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #21 : Toukokuu 10, 2021, 22:32:46 »


Muutoin olen sitä mieltä, että silloin on asiat parhaiten, kun voi sanoa olevansa itse itsensä paras rakastaja. Eikä tää ole hyvä pelkästään runkkaamisen ilon kannalta, vaan myös partnereiden näkökulmasta: ihminen, joka tuntee oman nautintonsa ja kehonsa hyvin, pystyy keskittymään myös jaettuun nautintoon paremmin.

Tää on kyllä niin totta  :inlove:

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #22 : Toukokuu 11, 2021, 00:57:29 »
Muutoin olen sitä mieltä, että silloin on asiat parhaiten, kun voi sanoa olevansa itse itsensä paras rakastaja. Eikä tää ole hyvä pelkästään runkkaamisen ilon kannalta, vaan myös partnereiden näkökulmasta: ihminen, joka tuntee oman nautintonsa ja kehonsa hyvin, pystyy keskittymään myös jaettuun nautintoon paremmin.

No tämä tarkoittaa, että ei nää ikävuodet mitään takaa ja matka jatkuu. On sitä kyllä ikävämpiäkin opintopolkuja tullut rämmittyä. Seuraavat treenit onkin ihan kohta... :blowjob: :kiss: :inlove: :headbang:

Sorry :( on jo melkoisesti OT.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 11, 2021, 00:59:03 kirjoittanut Zorbas »
#maksuseksionihanaa