Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Naisten parhaat seksilelut  (Luettu 4277 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Naisten parhaat seksilelut
« : Huhtikuu 30, 2021, 19:39:06 »
Enpä pikaisella selailulla löytänyt tällaista ketjua. Miten on mahdollista?

Oon ollut niin innoissani, kun sain Japanista uuden vibraattorin ❤️ Joten voisin listata omat top3:

1. Lush (saa ohjelmoitua omia värinäkuvioita kännykällä tähän, mikä on tosi jees, kun itelle ei liian ennalta-arvattavat värinät monesti toimi)
2. Pink Denma 3 tai 2 (molemmat ollu parhaita wandeja mitä itellä ollut, tehoa todella löytyy, mut kyllä tuo 3 oli parempi kuin 2)
3. Satisfyer Pro (klassikko)

Mites muut?  :kiss:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2021, 23:24:44 »
Eager beaver!
Klassikko  ;D

Esim: https://www.amazon.com/Vibrating-Rotating-Jelly-Eager-Beaver/dp/B00ASEO0SG

Tuollaisen kanssa oon tehnyt vuorokauden laukeamisenkat (jotain luokkaa 40 orkkua) - jep, tylsä päivä ja ei elämää + olin tuolloin just vastaavalla laitteella saanut ekat orkkuni ikinä ja mopo saattoi sit hieman lähteä käsistä...olin siis jo vähän yli 20 vee ja miehet ei olleet saaneet mun pillussa siihen mennessä oikein mitään reaktiota aikaiseksi. :stiletto:
No tajusin jutun juonen kun se eka orkku oli saatu - mä en saa ns. pelkkiä emätinorkkuja täysin ilman klittastimulaatiota.

Nykyisin melkein mikä tahansa väristin saa jonkin asteisen orkun klitalla aikaiseksi tosi nopeasti. Siis mun kohdalla se että naisen ns. seksuaalinen huippuaika tulee siinä 40 vee tienoilla (siinä missä miehen on 20 vee tienoilla) pitää ilmeisesti paikkansa.
Edelleenkin pelottaa miten tää panetus tästä lähtee vielä käsistä, olen varmaan Kaisaniemenpuistossa pusikoissa vaanimassa miehiä seuraavaksi...

Mutta, lempparilelu tuo edelleen sen takia että sen kanssa saan myös emätinorkkuja (tietysti yhdistettynä klitan kiihottamiseen). Tai pikemminkin, voin valita haluanko laueta vain nopsaan (klitta) vai haluanko pitkittää jolloin tuon lelun kanssa tulee emätinorkku tai jokin outo kombinaatio molempia, jotka saattaa olla juuri niitä parhaita orkkuja. Ah, se valitsemisen vaikeus!

Eager beaverissä (ja kai kaikissa klittasurruttimissa) on naiselle kuitenkin ns. "death grip" vaara. Jos tuota lelua käyttää liikaa tottuu sen ylitehokkaaseen vibraan ja sen jälkeen laukeaminen miehen kielihoidolla muuttuu vaikeammaksi.
Suosittelen siis varauksella. Tuohon leluun voi jäädä koukkuun, sen kanssa voi viettää päivän itseään viihdyttäen ja nauttien naisille suoduista peräkkäisistä orkuista ja miehen kielihommille vaatimustaso voi nousta mahdottomuuksiin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 399
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #2 : Toukokuu 01, 2021, 07:28:47 »
Mun mielestä naisen paras seksilelu on omat aivot, muut ovat vain välineitä omien mieltymysten toteuttamiseen.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2021, 15:56:46 »
Mun mielestä naisen paras seksilelu on omat aivot, muut ovat vain välineitä omien mieltymysten toteuttamiseen.

Jos en tietäisi sinua mieheksi. Tai siis en tiedä, mutta vahva arvaus.
Olette sir aivan oikeassa, harvinaista tietämystä mieheltä. Anteeksi jos tuo oli rasismia.
No tuolla toisessa ketjussa aihetta sivuttiin. Kysypä tekodildolta tuntuuko hyvältä, vastaako se.
Muijat tekodildoineen on vaan kunnon asiantuntevan panon puutteessa, harvassa on ne miehet jotka ei tee naisen tyydytyksen eteen kaikkensa, jos vaan nainen saa suun auki ja sanoo mitä kuuluu tehdä. Maksullisena en toki odota enkä vaadi mitään, se vaan tulee kun Manulle illallinen helposti silloin kun itse haluan. Laskee työtehoa, niin en kovin usein käytä tuota korttia.
En tiedä, ei minun ole tarvinnut rippikoulun jälkeen vetää käteen dildolla tai käsin. Ei kiinnosta edes, mieluummin säästän ja jaan seksikokemuksen puhuvan ja elävän miehen kanssa. Onko se jotain nykynaisen logiikkaa, että pannaan hieromasauvan kanssa ja puolisolle sanotaan, että sorry nyt särkee päätä. Tai survotaan vittuun mitä ihmeellisempiä suristimia. Anteeksi, minulle seksi on kahden ihmisen kanssakäymistä keskenään. En saa mitään fiboja banaanista, kurkusta tai maailman hienoimmasta suristimesta; kyllä minä tarvin siihen miehen vastapuolelle.
Ei itsetyydytyksessä ole mitään pahaa ja sitä jopa seksuaaliterveyden vuoksi suositellaan heille naisille, keillä ei ole mahdollisuutta saada kigua ja oikeaa seksiä riittävän usein.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2021, 15:00:01 »
Jos en tietäisi sinua mieheksi. Tai siis en tiedä, mutta vahva arvaus.
Olette sir aivan oikeassa, harvinaista tietämystä mieheltä. Anteeksi jos tuo oli rasismia.
No tuolla toisessa ketjussa aihetta sivuttiin. Kysypä tekodildolta tuntuuko hyvältä, vastaako se.
Muijat tekodildoineen on vaan kunnon asiantuntevan panon puutteessa, harvassa on ne miehet jotka ei tee naisen tyydytyksen eteen kaikkensa, jos vaan nainen saa suun auki ja sanoo mitä kuuluu tehdä. Maksullisena en toki odota enkä vaadi mitään, se vaan tulee kun Manulle illallinen helposti silloin kun itse haluan. Laskee työtehoa, niin en kovin usein käytä tuota korttia.
En tiedä, ei minun ole tarvinnut rippikoulun jälkeen vetää käteen dildolla tai käsin. Ei kiinnosta edes, mieluummin säästän ja jaan seksikokemuksen puhuvan ja elävän miehen kanssa. Onko se jotain nykynaisen logiikkaa, että pannaan hieromasauvan kanssa ja puolisolle sanotaan, että sorry nyt särkee päätä. Tai survotaan vittuun mitä ihmeellisempiä suristimia. Anteeksi, minulle seksi on kahden ihmisen kanssakäymistä keskenään. En saa mitään fiboja banaanista, kurkusta tai maailman hienoimmasta suristimesta; kyllä minä tarvin siihen miehen vastapuolelle.
Ei itsetyydytyksessä ole mitään pahaa ja sitä jopa seksuaaliterveyden vuoksi suositellaan heille naisille, keillä ei ole mahdollisuutta saada kigua ja oikeaa seksiä riittävän usein.

Vaikka sitä kigua saisi kuinka, niin omakiva on aina kivaa!  8)
Mutta siihen pätee sama kuin seksiin toisen kanssa - ei tietenkään ole pakko jos ei halua :)

Silti, ah, eager beaver <3

Terv. Paatunut runkkari
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #6 : Toukokuu 06, 2021, 15:07:28 »
^ vastaan vaikka ei kysytty. miehen näkökulmasta yksin kiva ei ole koskaan ollut
lähellekkään niin kivaa kuin kaksin. kiitos ja anteeksi. :D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #7 : Toukokuu 08, 2021, 10:42:42 »
Jos en tietäisi sinua mieheksi. Tai siis en tiedä, mutta vahva arvaus.
Olette sir aivan oikeassa, harvinaista tietämystä mieheltä. Anteeksi jos tuo oli rasismia.
No tuolla toisessa ketjussa aihetta sivuttiin. Kysypä tekodildolta tuntuuko hyvältä, vastaako se.
Muijat tekodildoineen on vaan kunnon asiantuntevan panon puutteessa, harvassa on ne miehet jotka ei tee naisen tyydytyksen eteen kaikkensa, jos vaan nainen saa suun auki ja sanoo mitä kuuluu tehdä. Maksullisena en toki odota enkä vaadi mitään, se vaan tulee kun Manulle illallinen helposti silloin kun itse haluan. Laskee työtehoa, niin en kovin usein käytä tuota korttia.
En tiedä, ei minun ole tarvinnut rippikoulun jälkeen vetää käteen dildolla tai käsin. Ei kiinnosta edes, mieluummin säästän ja jaan seksikokemuksen puhuvan ja elävän miehen kanssa. Onko se jotain nykynaisen logiikkaa, että pannaan hieromasauvan kanssa ja puolisolle sanotaan, että sorry nyt särkee päätä. Tai survotaan vittuun mitä ihmeellisempiä suristimia. Anteeksi, minulle seksi on kahden ihmisen kanssakäymistä keskenään. En saa mitään fiboja banaanista, kurkusta tai maailman hienoimmasta suristimesta; kyllä minä tarvin siihen miehen vastapuolelle.
Ei itsetyydytyksessä ole mitään pahaa ja sitä jopa seksuaaliterveyden vuoksi suositellaan heille naisille, keillä ei ole mahdollisuutta saada kigua ja oikeaa seksiä riittävän usein.

Vaikka sitä kigua saisi kuinka, niin omakiva on aina kivaa!  8)
Mutta siihen pätee sama kuin seksiin toisen kanssa - ei tietenkään ole pakko jos ei halua :)

Silti, ah, eager beaver <3

Terv. Paatunut runkkari

Mä tykkään välillä kans runkata asiakkaiden välissä, on sitten valmiiksi kiihottuneena sille 30 min tapaamiselle, jossa ei niin valtavasti ehdi lämmitellä.

Mutta samaa mieltä myös, että on se sooloseksikin kivaa. Kyllähän orgasmit tuntuu hyviltä itekseenkin. Ja mä saatan pikarunkkailla vaikka etätyöpäivän aikana niin että pidän vartin tauon ja runkkaan siinä välissä, ei ehkä onnistuis yhtä hyvin jos pitäs joku seuralainen noin pikaseen väliin saada.

Ja hyvät leluthan on hyviä kumppaninkin kanssa ;).

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #8 : Toukokuu 08, 2021, 11:05:47 »
Yksi mikä on kyllä todella kiihottavaa on katsoa naisen runkkailua vierestä  :inlove:

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #9 : Toukokuu 08, 2021, 11:20:22 »
Yksi mikä on kyllä todella kiihottavaa on katsoa naisen runkkailua vierestä  :inlove:

Sellastakin löytyy listalta  :blowjob:

Täällä on ketju siitä naapurisivun uudesta osiosta "muu"
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2021, 11:22:22 kirjoittanut namnam »

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #10 : Toukokuu 08, 2021, 11:31:55 »
Yksi mikä on kyllä todella kiihottavaa on katsoa naisen runkkailua vierestä  :inlove:

Sellastakin löytyy listalta  :blowjob:

Täällä on ketju siitä naapurisivun uudesta osiosta "muu"

Hyvä tietää  ;)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #11 : Toukokuu 08, 2021, 12:04:26 »
Yksi mikä on kyllä todella kiihottavaa on katsoa naisen runkkailua vierestä  :inlove:


Kyllä kunnon runkkari runkkaa, halusi mies sitä tai ei! 😂 Joskus aloittelen satisfyerin kanssa sillä aikaa kun mies suihkussa. Koska miksi ei 🤷‍♀️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #12 : Toukokuu 08, 2021, 12:14:42 »
Yksi mikä on kyllä todella kiihottavaa on katsoa naisen runkkailua vierestä  :inlove:

Kyllä, naisen nautinnossa on jotain niin lumoavaa! Minä en kuitenkaan millään malta olla osallistumatta. Naisen vartalossa on niin paljon taivaallisen ihania paikkoja ja naisella vain kaksi kättä joten jonnekin mahtuu aina hyväilemään, suutelemaan, hivelemään, sormeilemaan, kiusoittelemaan, ... :inlove: ja oi sitä fiilistä jos onnistuu lisäämään pisteen i:n päälle siihen naisen omakivaan :inlove: :inlove: :inlove:
#maksuseksionihanaa

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #13 : Toukokuu 08, 2021, 12:33:25 »
^ vastaan vaikka ei kysytty. miehen näkökulmasta yksin kiva ei ole koskaan ollut
lähellekkään niin kivaa kuin kaksin. kiitos ja anteeksi. :D

Tässä piilee kyllä totuus myös mun kohdalla. Vaikka mitä taikatemppuja tekisi omalle frelunumille tai forenomille, niin ei vedä vertoja sille kun samalla painautuu naisen ihoa vasten ja kädet vaeltelee pitkin laaksoja ja kukkuloita :inlove:

En ole koskaan saanut omin käsin niin hurjia ja kokonaisvaltaisia tärinäorkkuja kuin kiinni osaavassa  pt:ssa.
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #14 : Toukokuu 08, 2021, 12:55:41 »
On itselläkin usein parempia orgasmeja, jos on kyrpä (tai sormet) pillussa samalla kun tulee. Mutta siis parhaat seksilelut ei meinaa että näitä leluja pitäisi käyttää yksin. ;) Lush varsinkin itellä on sellainen mukavan pieni vibra, et toimii aika kivasti yhdynnän aikana samalla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #15 : Toukokuu 08, 2021, 12:59:49 »
On itselläkin usein parempia orgasmeja, jos on kyrpä (tai sormet) pillussa samalla kun tulee. ..

Mielelläni olen pyyteettömänä apuna että saat parempia orgasmeja.😊
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #16 : Toukokuu 08, 2021, 13:09:43 »
On niitä flikkoja ollut jotka vaarin päällä pomppiessa ovat kaivaneet suristimet ja päristimet esiin ja kysyneet " haittaako jos vähän leikin tällä " Siinä on vaarilla kaula venynyt kun kirahvilla ja vaari on silmät kiiluen nauttinut näytöksestä. Toisaalta...vaaria ei ole koskaan innostanut orgasmikeskeinen seksi. Eli nopeasti orkut ja end of story. Parasta on kun seksistä häviää kaikki suoritus ja molemmat nauttivat toisistaan häpeilemättä.

Sellaista se oli kun vaari oli nuori - https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hippiliike

Mennäkseni ketjun aiheeseen. Vaari ikävöi "dildotuolia." Siihen oli mukava asetella neiti pomppimaan samalla kun vaari joi kaffetta. Sen jälkeen vaari pani toiseen reikään ja kaukosäätimellä määräsi dildon pärinät. Oli monella flikalla posket punaisena  :inlove:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 08, 2021, 13:14:55 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #17 : Toukokuu 08, 2021, 13:41:15 »
Mennäkseni ketjun aiheeseen. Vaari ikävöi "dildotuolia." Siihen oli mukava asetella neiti pomppimaan samalla kun vaari joi kaffetta.


Jösses, mä vallan unohdin mun top3-listalta sen numero kolmosen eli Motor Bunnyn. En mä sitä kyllä ehkä ihan "dildotuoliksi" kutsuisi, koska enemmän se muistuttaa satulaa tai rodeokonetta. Ja ei muuten haittaa mikään tietyömeteli talon vieressä, kun moottoripupulla ratsastaa. Jyrän kuljettaja sen sijaan kyllä pysähtyy kuuntelemaan sekä pupun että mun ääniä.

Ehkä hauskinta on istuutua satulaan ja antaa toverin/vaarin/whatever käyttää säädintä ja yrittää samalla esim. lukea ääneen runoja.

Muutoin olen sitä mieltä, että silloin on asiat parhaiten, kun voi sanoa olevansa itse itsensä paras rakastaja. Eikä tää ole hyvä pelkästään runkkaamisen ilon kannalta, vaan myös partnereiden näkökulmasta: ihminen, joka tuntee oman nautintonsa ja kehonsa hyvin, pystyy keskittymään myös jaettuun nautintoon paremmin.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #18 : Toukokuu 08, 2021, 13:52:20 »
^ Voih...Niin kaunista, niin herkkää  :inlove: Kehtaavatkin väittää että romantiikka on kuollut  :inlove:
Vittu sitä eksää kun heitti vaarin seksilelut roskiin vuonna 2013.
On muuten roskien lajittelussa joku varmaan ihmetellyt kun kolme isoa jätesäkkiä täynnä seksileluja ja yks säkki asuja  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Naisten parhaat seksilelut
« Vastaus #19 : Toukokuu 08, 2021, 22:49:27 »
Muutoin olen sitä mieltä, että silloin on asiat parhaiten, kun voi sanoa olevansa itse itsensä paras rakastaja. Eikä tää ole hyvä pelkästään runkkaamisen ilon kannalta, vaan myös partnereiden näkökulmasta: ihminen, joka tuntee oman nautintonsa ja kehonsa hyvin, pystyy keskittymään myös jaettuun nautintoon paremmin.
Tämä! Nyt veit Tiia kuule jalat suustani!

Ja Liftin dildotuoli kuulostaa kivalta. Tuhma exä kun heitti pois!