Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa  (Luettu 16319 kertaa)

Poissa Kasvihuonekonsuli

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #20 : Marraskuu 10, 2021, 10:22:59 »
Höpö höpö. Erittäin harva maksaa verot, vaikka tännehän voi tietysti kirjoitella mitä haluaa. Kortsuja saa netistä 100kpl 15e.
Puoli tuntia eli yksi kerta 150e on hinta, jota ei kannata maksaa vaikka olisi varaakin. Ei ole millään mittarilla asiakkaan kannalta järkevä kauppa.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #21 : Marraskuu 10, 2021, 10:54:48 »
Huoraaminen on hyvää hommaa rahallisesti. Huora voi velottaa 250, esim. Puusepänverstas tai konepaja ehkä 50-70€ tunnilta. Ei tarvita kalliita tuotantotiloja, koneita eikä materiaaleja.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa Gentleman

• Herrasmies
  • Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #22 : Marraskuu 10, 2021, 11:14:48 »
Höpö höpö. Erittäin harva maksaa verot, vaikka tännehän voi tietysti kirjoitella mitä haluaa. Kortsuja saa netistä 100kpl 15e.
Puoli tuntia eli yksi kerta 150e on hinta, jota ei kannata maksaa vaikka olisi varaakin. Ei ole millään mittarilla asiakkaan kannalta järkevä kauppa.

Tarkistatko sihteerien verotiedot vuosittain?  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Unilukkari

• Hero Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #23 : Marraskuu 10, 2021, 11:24:24 »
Huoraaminen on hyvää hommaa rahallisesti. Huora voi velottaa 250, esim. Puusepänverstas tai konepaja ehkä 50-70€ tunnilta. Ei tarvita kalliita tuotantotiloja, koneita eikä materiaaleja.

Näytä mulle konepaja niin mä näytän konepajayrityksen, joka hankkii muiden rahalla tuotantotilat, koneet ja materiaalit. Vitut siellä yrittäjä omia rahojaan polta.

Eli se siitä "rahallisesta" ulottuvuudesta...

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #24 : Marraskuu 10, 2021, 11:31:00 »
Voi olla kuule poika että tiedän näistä(kin) asioista vähän enemmän kuin sinä.
On se yritys rahoitettu sitten miten tahansa, omalla rahalla tai toisten niin faktat pysyy.
Woke:"If You don't reinforce my illusions you are a bad person. Support my selfishness or I will hate you".

Poissa herra_xyz

• Full Member
« Vastaus #25 : Marraskuu 10, 2021, 12:32:13 »
Kyllähän tuo 150 e/30 min ja 250 e/tunti minun käsitykseni mukaan on se "normihinta" suomalaisilla, ja sitten jos pidempiä aikoja ottaa niin on enemmän vaihtelua. Toisilla voi olla kalliimpaa ja toisilla halvempaa.

Jos lystistä maksaa verot, kuten moni suomalainen tekee, niin käteen jää paljon vähemmän. Moni oharoi varatun tapaamisen, joten paljon tulee hukkatuntejakin. Viestittelyyn saa käyttää tuntitolkulla aikaa. Lisäksi jos tekee vaikkapa hotellissa niin hotellihuone maksaa. Kondomit maksavat, liukkari maksaa, steikkareita pitää useinkin päivitellä ja nekin maksavat. Kävin tuossa kondomeja keväällä ostamassa eri kokoja niin yllättävän kallis oli lasku, melkein 100 euroa. Jos tekee outcallia niin matka-ajasta ei monesti tule palkkaa, ellei ota outcall-lisää (joka on tosin ihan kohtuullista mielestäni), näissä vielä enemmän harmittaa oharit.

Asiakkaita ei voi yleensä ottaa niin että läpsystä vaihto, joten asiakkaiden väliinkin täytyy jättää aikaa, mistä ei tietenkään tule palkkaa.

Ei se tuntipalkka ihan oikeasti sitten loppujen lopuksi ole niin kova, kun laskee kaiken oheissälän ja kulut.

//Edit: Hupsistakeikkaa, nyt vasta huomasin että tää ketjuhan oli Turku-osiossa. Miten mä tänne päädyin? No mutta! Tää oli nyt tällainen yleinen hintaviesti, Turun hinnoista en osaa niin tarkkaan sanoa, mutta tekeehän monet keikkaa eri kaupungeissakin samoilla hinnoilla.
Harvemmin täältä saa lukea negatiivista rapsaa tuon hintaluokan huorista. Kyllä ne moitteet yleensä tulee halvemman hintaluokan ulkkariliukuhihnahuorista. Et taitaa se tälläkin alalla päteä että laatu maksaa, toki poikkeuksiakin joukkoon varmasti mahtuu.
Mutta onneksi on vapaus valita millä hintaa itseänsä myy ja millä hintaa haluaa ostaa.

Poissa sampsa100

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #26 : Maaliskuu 05, 2022, 13:34:39 »
olihan noista kerran tv ssä ohjelma, joku kehu hoitaneensa 23 asiakasta päivässä.
siin laskutus kohillaan.

Poissa Artturi

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #27 : Toukokuu 26, 2025, 12:43:13 »
250-300 euroa tunnilta GFE on ihan normaali hinta jonka voi maksaa hetkestä kotimaisen palveluntarjoajan kanssa. Ei seksipalveluiden käyttäminen mitään hyväntekeväisyyttä ole, vaan luksusta, joihin kaikilla ei vain yksinkertaisesti ole varaa.

Poissa saapasjalkakolli

• Full Member
« Vastaus #28 : Toukokuu 26, 2025, 13:39:04 »
250-300 euroa tunnilta GFE on ihan normaali hinta jonka voi maksaa hetkestä kotimaisen palveluntarjoajan kanssa. Ei seksipalveluiden käyttäminen mitään hyväntekeväisyyttä ole, vaan luksusta, joihin kaikilla ei vain yksinkertaisesti ole varaa.

Kyllä minä väittäisin, että se on melkoista hyväntekeväisyyttä. Varainsiirtoa miehiltä naisille, ilman suhdetta. Ja toisinkin päin voidaan väittää asian olevan niin.
"la bellezza si vede il fascino si sente" ~ RG

Poissa Lifti

• Vaari
  • Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #29 : Toukokuu 26, 2025, 14:10:09 »
Kyllähän tuo 150 e/30 min ja 250 e/tunti minun käsitykseni mukaan on se "normihinta" suomalaisilla, ja sitten jos pidempiä aikoja ottaa niin on enemmän vaihtelua. Toisilla voi olla kalliimpaa ja toisilla halvempaa.

Jos lystistä maksaa verot, kuten moni suomalainen tekee, niin käteen jää paljon vähemmän. Moni oharoi varatun tapaamisen, joten paljon tulee hukkatuntejakin. Viestittelyyn saa käyttää tuntitolkulla aikaa. Lisäksi jos tekee vaikkapa hotellissa niin hotellihuone maksaa. Kondomit maksavat, liukkari maksaa, steikkareita pitää useinkin päivitellä ja nekin maksavat. Kävin tuossa kondomeja keväällä ostamassa eri kokoja niin yllättävän kallis oli lasku, melkein 100 euroa. Jos tekee outcallia niin matka-ajasta ei monesti tule palkkaa, ellei ota outcall-lisää (joka on tosin ihan kohtuullista mielestäni), näissä vielä enemmän harmittaa oharit.

Asiakkaita ei voi yleensä ottaa niin että läpsystä vaihto, joten asiakkaiden väliinkin täytyy jättää aikaa, mistä ei tietenkään tule palkkaa.

Ei se tuntipalkka ihan oikeasti sitten loppujen lopuksi ole niin kova, kun laskee kaiken oheissälän ja kulut.

//Edit: Hupsistakeikkaa, nyt vasta huomasin että tää ketjuhan oli Turku-osiossa. Miten mä tänne päädyin? No mutta! Tää oli nyt tällainen yleinen hintaviesti, Turun hinnoista en osaa niin tarkkaan sanoa, mutta tekeehän monet keikkaa eri kaupungeissakin samoilla hinnoilla.
Harvemmin täältä saa lukea negatiivista rapsaa tuon hintaluokan huorista. Kyllä ne moitteet yleensä tulee halvemman hintaluokan ulkkariliukuhihnahuorista. Et taitaa se tälläkin alalla päteä että laatu maksaa, toki poikkeuksiakin joukkoon varmasti mahtuu.
Mutta onneksi on vapaus valita millä hintaa itseänsä myy ja millä hintaa haluaa ostaa.
Se nyt johtuu ihan vain siitä että negatiiviset raportit poistetaan. Nimimerkki - kokemusta on
Can I be your RILF (Retard I'd Like to Fuck)

Poissa Tuplawee

• Full Member
« Vastaus #30 : Toukokuu 26, 2025, 16:15:24 »
Juuri näin. Vääristymä johtuu sensuurista. Hinta ei korreloi kotimaisillakaan palvelun tason kanssa. Kaikki kriteerit huomioiden ulkomaiset tarjoavat keskimäärin paremman hinta-laatusuhteen. Poikkeuksia on ja makuja monia, mutta ei täällä turhaan suomilisästä vähän väliä väännetä.

Poissa Pekonen

• Sr. Member
« Vastaus #31 : Toukokuu 26, 2025, 17:36:52 »
Täällä Norjassa tytsyjen hinnat on samaa luokkaa suomineitojen kanssa vaikka tulotaso täällä on täysin eri luokkaa.
Ja katsokaapa vaikka huviksenne RE:n sivuilta minkänäköistä tavaraa täällä on tarjolla😁.

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #32 : Toukokuu 26, 2025, 17:50:19 »
Tottakai jokainen määrittelee oman hintansa ja asiakas päättää maksaako halutun hinnan. Olen joskus kääntynyt ovelta jos mielestäsi hinta ja laatu ei kohtaa. Hauskoja tapauksia kun pt vinkuu rappukäytävässä että pitäisi silti maksaa kun on varannut ajan. Olen kertonut että sama kun joku mainostaa ruosteetonta autoa ja paikalla ruosteinen eli kauppaa ei synny. Paras oli uhkaus oikeudella tulisi varmaan mielenkiintoinen istunto. Kunnon tytöstä maksan mielelläni 250 tunti tätä Olen pitänyt omana kipurajana.

Poissa Viveca

• Full Member
« Vastaus #33 : Toukokuu 26, 2025, 18:52:51 »

Mulla on tunnin hinta 200€ ja täällä Jkl:ssä on todella harvinaista, että joku ottaa multa tunnin ajan. Vain lyhyet / halvimmat ajat myy.  Mutta esim. Oulu ja Rovaniemi menee pääosin pelkkiä tunnin aikoja, puolikas on harvinaista, saati sitten pelkkä käsi-suuhoito. No kotona oon tavattavissa ympäri vuoden, Oulu Rovaniemi kerta vuoteen jos silloinkaan (tainnut olla parhaimmillaan about 8-10v väliä).
*pikkuPullea mature*

Poissa häkkisen isa

• Full Member
« Vastaus #34 : Toukokuu 26, 2025, 20:02:30 »

Kyllä minä väittäisin, että se on melkoista hyväntekeväisyyttä. Varainsiirtoa miehiltä naisille, ilman suhdetta. Ja toisinkin päin voidaan väittää asian olevan niin.

jos se pelkkää varainsiirtoa sun mielestä on eikä sen rahan eteen tehdä mitään, niin olet totta kai tervetullut alalle kokeilemaan millaista on tarjota seksiä tuntemattomille miehille rahaa vastaan  ;D
lomalla 22.6. saakka, nähdään syssymmällä! terkuin ihana isa 😘

Poissa physiomama

• Full Member
  • Galleria (17)
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #35 : Toukokuu 30, 2025, 12:13:15 »
Itsellä on ihan perus "suomihinnat" ja omasta puolesta voin sanoa että maksan verot ja YELit Suomeen ✌️ (Tästä todisteena se, että myös muita maksutapoja löytyy kuin käteinen, enkä puhu nyt kryptovaluutasta 😉).

Kuten joku todennut kyseessä on luxuspalvelu, ja yritän todellakin pitää sen laadun sellaisena. Koska en keikkaile, mulla on mahdollisuus rauhallisiin päiviin, sellaisiin että on esim 1 tai kaks asiakasta päivässä.

Jos asiaa miettii siltä kannalta että 50+ kaljamahainen mies neuvoo 30-kymppistä timmiä mimmiä että "kyllä sun pitäis alle satasella pimpsaa antaa" niin totean vaan että jos tinkaa alennuksia ni toivottavasti sulla on ammattiurheilijan kroppa. 😉

Ja kuten joku totesi että työaikaa on kaikki viesteihin vastailu, myös niiden jotka ei aikaa välttämättä vielä varaa aikaa tai jotka on myöhemmin ohareita. Ja niiden jotka käynyt puoli vuotta sitten hoidossa ja päättää kysyä että "mitä kuuluu" 😁
Kauneimmat missit tulee Turusta, ainakin 90-luvulla.
Oma studio Turkkuses
OFssä paljon matskua myös 🎥😽🍆👩‍❤️‍💋‍👩

Poissa Sowhat

• Hero Member
« Vastaus #36 : Toukokuu 30, 2025, 12:42:02 »

Tässä bisneksessähän on urakkahinnoittelu eikä tuntihinnoittelu, ts maksu suorituksesta eikä oheistoiminnoista
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa MrNaisKai

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #37 : Toukokuu 30, 2025, 13:04:12 »
Juuri näin. Vääristymä johtuu sensuurista. Hinta ei korreloi kotimaisillakaan palvelun tason kanssa. Kaikki kriteerit huomioiden ulkomaiset tarjoavat keskimäärin paremman hinta-laatusuhteen. Poikkeuksia on ja makuja monia, mutta ei täällä turhaan suomilisästä vähän väliä väännetä.

Siinä on tietysti sellainen juttu, että seksin ostaminen ihmiskaupan tai parituksen uhrilta on väärin ja lisäsi vielä rikollista. Jos pitäytyy kotimaisiin palveluntarjoajiin, joilla tuntuu olevan reipas mieli, elämänhallinta kunnossa ja täysi järki päässä, sellainen vaara on aika vähäinen. Tuntemattomien ja viikoittain vaihtuvien ulkomaalaisten kohdalla taas ei sitten voi mistään tietää.

Poissa joey_t

• Sr. Member
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
« Vastaus #38 : Toukokuu 30, 2025, 14:44:25 »
Ja kuten joku totesi että työaikaa on kaikki viesteihin vastailu, myös niiden jotka ei aikaa välttämättä vielä varaa aikaa tai jotka on myöhemmin ohareita. Ja niiden jotka käynyt puoli vuotta sitten hoidossa ja päättää kysyä että "mitä kuuluu" 😁
Kuinka monessa ammatissa voi laskuttaa ajasta jolloin vastailee töissä tapaamiensa ihmisten "mitä kuuluu" kysymyksiin?

Poissa Waykee

• Full Member
« Vastaus #39 : Toukokuu 30, 2025, 15:08:23 »
Nää on parhaita luxus palvelu. Oikeat Luxus huorat ja heidän asiakkaat tuskin pyörii näillä palstoilla. Täällä kirjoittelee normaalit parin sadan huorat ja asiakkaat. Itse mukaan lukien ettei tule paha mieli jollekin.